Dan bestel je toch wat?quote:
Och ja, morgen nog 4 uurtjes bikkelen en dan neuk ik hun de moeder.quote:
Ghehequote:Op donderdag 28 april 2016 17:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Thnx even de FOK!spreadsheet bijwerken. Kan het ook zien in mijn Braddie vlog archief natuurlijk, want heb elk filmpje van YouTube geripped.
Dan moet je er een doodschieten en aan een touwtje onder je raam hangen, dan blijven ze wel weg.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:02 schreef Oberkullie het volgende:
Wat zit er een kraai voor mijn raam te schreeuwen rot op man
Koop je ook een nieuwe auto als je een lekke band hebt?quote:Op donderdag 28 april 2016 18:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
"Tijd voor nieuwe fiets"
*kijkt paps lief aan*
Ik heb er 3 staan. De oudste mag je voor niets ophalen.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
"Tijd voor nieuwe fiets"
*kijkt paps lief aan*
hier was een keer de douche kapot gegaan, moeder heeft gelijk nieuw huis gekochtquote:Op donderdag 28 april 2016 18:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Koop je ook een nieuwe auto als je een lekke band hebt?
Nee, toeren op de velgen.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je moeder lekt ook. En nu?quote:Op donderdag 28 april 2016 18:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hier was een keer de douche kapot gegaan, moeder heeft gelijk nieuw huis gekocht
Godverdomme herman als ik nu de pijp uit ga is het laatste wat iemand iets tegen me zei onaardigquote:
Neh. Ik heb spullen in huis.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan bestel je toch wat?
Gemak dient de mens
Zeker verroest en betalen in natura?quote:Op donderdag 28 april 2016 18:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb er 3 staan. De oudste mag je voor niets ophalen.
Duhquote:Op donderdag 28 april 2016 18:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik wilde een lueken je moeder garpje maken maar ik doe het niet iksdeequote:Op donderdag 28 april 2016 18:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hier was een keer de douche kapot gegaan, moeder heeft gelijk nieuw huis gekocht
het spijt mequote:Op donderdag 28 april 2016 18:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Godverdomme herman als ik nu de pijp uit ga is het laatste wat iemand iets tegen me zei onaardig
Nee, fietst als een zonnetje. Is wel niet meer geheel origineelquote:Op donderdag 28 april 2016 18:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeker verroest en betalen in natura?
Gvd in 1 maand werden 2 puhhrachtige fietsen van mij gestolen he
Hoog dus hihahoquote:Op donderdag 28 april 2016 18:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jullie humor zit op hetzelfde grandioze niveau
Echt het perfecte misvormde deksel voor het misvormde potje die twee bij elkaar.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jullie humor zit op hetzelfde grandioze niveau
Kurkdroog dus.quote:
Wilde eerst woorden omwisselen, maar om zijn moeder kapot te noemen ging mij te ver.quote:
Jij past nog wel bovenop het misvormde dekseltje bbyquote:Op donderdag 28 april 2016 18:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt het perfecte misvormde deksel voor het misvormde potje die twee bij elkaar.
Nee joh die werkt niet.quote:
WIL IK NIETquote:Op donderdag 28 april 2016 18:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij past nog wel bovenop het misvormde dekseltje bby
Hahaha, nee. Wat een vraagquote:Op donderdag 28 april 2016 18:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je een keer in je ribben gestoken?
Sorry. Ik doe dat af en toe.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet meer denken
Niet hier gelukkig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 april 2016 18:34 schreef xcachet het volgende:
Ik vind dat zulke mensen verbannen mogen worden uit NederlandZou je zomaar eens steun voor kunnen vinden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
komt doordat al die rechtse mongols zo janken dat hun oma's en opa's maar 1x per week mogen douchenquote:
Ik moet de politiek inquote:Op donderdag 28 april 2016 18:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou je zomaar eens steun voor kunnen vinden!
Dankje nielsquote:Op donderdag 28 april 2016 18:36 schreef Kurovski het volgende:
Goed, het weer.
Er onstaat een brug tussen twee lagedrukgebieden. Die tussen Schotland en Denemarken waardoor de luchtaanvoer meer westelijk of zuidwestelijk wordt. Dat is nog steeds nat, maar niet meer zo lokaal hevig als de laatste dagen. Minder wind en warmere luchtaanvoer op termijn.
Dit is een eigen prognose.
Voor de liefhebber:
[ afbeelding ]
Interessant. Dankje.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:36 schreef Kurovski het volgende:
Goed, het weer.
Er onstaat een brug tussen twee lagedrukgebieden. Die tussen Schotland en Denemarken waardoor de luchtaanvoer meer westelijk of zuidwestelijk wordt. Dat is nog steeds nat, maar niet meer zo lokaal hevig als de laatste dagen. Minder wind en warmere luchtaanvoer op termijn.
Dit is een eigen prognose.
Voor de liefhebber:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |