Doe eens nietquote:Op donderdag 28 april 2016 17:16 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat dit een reactie was op een jank verhaal van braddie.
Gekwetst zijn is een keuze, gun hem het plezier niet.quote:
Waarom zo butthurt? Dit is toch een magische week waarin je lekker weer vlogs maakt enz.quote:
Magische week?quote:Op donderdag 28 april 2016 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zo butthurt? Dit is toch een magische week waarin je lekker weer vlogs maakt enz.
Volgende week ben je weer depressief en haal je er alles weer af.
Waarom zo butthurt? Dit is toch een magische week waarin je lekker weer naar menst.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Magische week?
Is goed Chai.
Dan ben ik volgende week depressief.Naar mens.
Hij wilde vast terug naar PUB SC, maar dat bestaat niet meer.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat brengt jou naar de klb sc na 5 jaar afwezigheid?
Chaiquote:Op donderdag 28 april 2016 17:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Magische week?
Is goed Chai.
tardis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RIP PUB SCquote:Op donderdag 28 april 2016 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij wilde vast terug naar PUB SC, maar dat bestaat niet meer.
Manisch, sorry.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Magische week?
Is goed Chai.
Ik nam een kijkje in KLB en dit topic stond bovenaan. En ik heb nou eenmaal een druk leven.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat brengt jou naar de klb sc na 5 jaar afwezigheid?
quote:Op donderdag 28 april 2016 17:24 schreef zeer het volgende:
[..]
tardis.
Echt he, van die users die nuances niet snappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Druk leven hebbenquote:Op donderdag 28 april 2016 17:25 schreef Milan. het volgende:
[..]
Ik nam een kijkje in KLB en dit topic stond bovenaan. En ik heb nou eenmaal een druk leven.
Mag dat niet?
Lijkt van niet zo te zienquote:Op donderdag 28 april 2016 17:25 schreef Milan. het volgende:
[..]
Ik nam een kijkje in KLB en dit topic stond bovenaan. En ik heb nou eenmaal een druk leven.
Mag dat niet?
Het mag maar deze SC komt je productiviteit niet ten goede.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:25 schreef Milan. het volgende:
[..]
Mag dat niet?
ik noem dat geen usersquote:Op donderdag 28 april 2016 17:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt he, van die users die nuances niet snappen.
Mijn hallo negeerden ze ook, dus ik had begrepen dat het zo hoorde, dus daarom reageerde ik niet op je.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godverdomme wat een kut SC is dit joh
Care niet zo haags :squote:Op donderdag 28 april 2016 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godverdomme wat een kut SC is dit joh
maakt mij niet uitquote:Op donderdag 28 april 2016 17:28 schreef Milan. het volgende:
[..]
Mijn hallo negeerden ze ook, dus ik had begrepen dat het zo hoorde, dus daarom reageerde ik niet op je.
wiequote:Op donderdag 28 april 2016 17:29 schreef TARDIS. het volgende:
Echt blij dat MMG hier niet meer komt.
Ik ga ook kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |