Dat is een tamelijk stekelige ervaring denk ikquote:
Daarom zeg ik al jaren dat Arsenal geen kampioen gaat worden hoe goed ze ook beginnen. Het ligt altijd volgens Wenger aan de blessuresquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zoveelste jaar op rij dat ik in het begin denk, mwah, ze gaan nu eindelijk weer eens kampioen worden en uiteindelijk eindigt het met een derde of vierde plek.
Daarvoor beschikt het team over te weinig leiders en een topspits.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daarom zeg ik al jaren dat Arsenal geen kampioen gaat worden hoe goed ze ook beginnen. Het ligt altijd volgens Wenger aan de blessures
Dat klopt ook wel, maar dan moet je een bredere selectie maken. De ploeg leunt al jaren op 1 of 2 smaakmakers.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daarom zeg ik al jaren dat Arsenal geen kampioen gaat worden hoe goed ze ook beginnen. Het ligt altijd volgens Wenger aan de blessures
En te weinig spelers die een slechte wedstrijd lelijk kunnen winnen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daarvoor beschikt het team over te weinig leiders en een topspits.
Ozil was een leuk begin maar nu moet hij doorpakkenquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daarvoor beschikt het team over te weinig leiders en een topspits.
Dat zijn leiders.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
En te weinig spelers die een slechte wedstrijd lelijk kunnen winnen.
Welkom, plastic fan.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:47 schreef McGrath het volgende:
Zou wel voor Arsenal worden volgend seizoen, als Villa toch andere klasse speelt, als Arsenal Zlatan haalt.
quote:
Dit is niet waar, het is vooral dat er te veel verwacht wordt van bewezen troep.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, maar dan moet je een bredere selectie maken. De ploeg leunt al jaren op 1 of 2 smaakmakers.
jij wordt ook steeds raarder en raarder hequote:Op zaterdag 9 april 2016 14:47 schreef Opsonisatie het volgende:
De graafschap gaat winnen mkayo. Ga naar vbl met jullie onbegrijpbare voetbalgepraat gvd
Zullen we weer discussie voeren met Jimmy?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:47 schreef Opsonisatie het volgende:
De graafschap gaat winnen mkayo. Ga naar vbl met jullie onbegrijpbare voetbalgepraat gvd
Superboeren uut de achterhoek hup de graafschap hup de graafschapquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:47 schreef Opsonisatie het volgende:
omdat de beste stuurlui aan wal staan duhhhquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:48 schreef deadprez het volgende:
waarom gaan mensen als het over voetbal gaat altijd praten alsof ze precies weten hoe de coach het aan had moeten pakken om te winnen
jarenlang meekijkervaring toch :pquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:48 schreef deadprez het volgende:
waarom gaan mensen als het over voetbal gaat altijd praten alsof ze precies weten hoe de coach het aan had moeten pakken om te winnen
quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:48 schreef deadprez het volgende:
en waarom gaan jullie niet zelf coach worden en doekoes maken als jullie het zo goed weten
Omdat ze superieur zijn en alles beter weten.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:48 schreef deadprez het volgende:
Ik wacht nog steeds op de eerste aanbiedingquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:48 schreef deadprez het volgende:
en waarom gaan jullie niet zelf coach worden en doekoes maken als jullie het zo goed weten
Ze kiezen vaak spelers die het net niet meer zijn. De aanschaf - hoewel dat prima heeft uitgepakt - van Petr Cech is daar een perfect voorbeeld van.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit is niet waar, het is vooral dat er te veel verwacht wordt van bewezen troep.
kom je ook zo tussen jaquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:48 schreef deadprez het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
omdat de beste stuurlui aan wal staan duhhh
hehehequote:Op zaterdag 9 april 2016 14:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jarenlang meekijkervaring toch :p
Ben al coach.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:48 schreef deadprez het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ze kiezen vaak spelers die het net niet meer zijn. De aanschaf - hoewel dat prima heeft uitgepakt - van Petr Cech is daar een perfect voorbeeld van.
ja nou ja die coach van dit team bakt er toch niks van want ze worden steeds geen kampioen zeggen julliequote:
Ik vind dat ze een aanschafbeleid van een plaats nummer 3. Als je kijkt naar de absolute wereldtop en zet Arsenal daar nu eens tegenover. Het is en blijf gemankeerd.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sorry, maar nee, dit gaat mij te ver.
Petr Cech is nog steeds één van de betere in de Premier League.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ze kiezen vaak spelers die het net niet meer zijn. De aanschaf - hoewel dat prima heeft uitgepakt - van Petr Cech is daar een perfect voorbeeld van.
Een goed scoutingbeleid haalt spelers die minder zijn en dus goedkoper en daar het maximale uithalen. Kijk naar leicester.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een aanschafbeleid van een plaats nummer 3. Als je kijkt naar de absolute wereldtop en zet Arsenal daar nu eens tegenover. Het is en blijf gemankeerd.
Captain hindsight on dutyquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nou ja die coach van dit team bakt er toch niks van want ze worden steeds geen kampioen zeggen jullie
moet toch niet zo moeilijk zijn dan :s
klopt wel, maar noem niet Cech als voorbeeld aub, dat is nog gewoon een gruwelijke keeper. dat er vervolgens geen veldspeler is gehaald, dat is wel faalbeleid ja.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een aanschafbeleid van een plaats nummer 3. Als je kijkt naar de absolute wereldtop en zet Arsenal daar nu eens tegenover. Het is en blijf gemankeerd.
quote:
Dat klopt ja, maar in principe was het een 'afdankertje'. Dat het prachtig heeft uitgepakt is mooi, maar ik blijf erbij dat het typerend is voor het aankoopbeleid van Arsenal.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Petr Cech is nog steeds één van de betere in de Premier League.
Je hoeft de wereldtop niet te hebben, je moet gewoon het maximale uit spelers halen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt ja, maar in principe was het een 'afdankertje'. Dat het prachtig heeft uitgepakt is mooi, maar ik blijf erbij dat het typerend is voor het aankoopbeleid van Arsenal.
De echte wereldtop kiest echt Arsenal niet uit om naartoe te gaan.
Nee, dat is geen afdankertje, maar het gevolg op een keuze die Chelsea moest maken. Courtois is gewoon de toekomst en ook één van de betere, dus dan moet je knopen doorhakken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt ja, maar in principe was het een 'afdankertje'. Dat het prachtig heeft uitgepakt is mooi, maar ik blijf erbij dat het typerend is voor het aankoopbeleid van Arsenal.
De echte wereldtop kiest echt Arsenal niet uit om naartoe te gaan.
Is toch geweldig, dp?quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is toch geweldig, dp?
Die kennis hier joh
Nou, fantastisch! !!!!! Wow
moet jij geen paard berijden?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is toch geweldig, dp?
Die kennis hier joh
Nou, fantastisch! !!!!! Wow
Moet ik alle fouten daar nog een keer benoemen? Gun mij ook eens een pleziertje.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:56 schreef HPLC het volgende:
Zie McGrath stoer doen terwijl Villa gaat degraderen
hplc is een vieze misgunnerquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moet ik alle fouten daar nog een keer benoemen? Gun mij ook eens een pleziertje.
Zo.quote:
Ozil, samen met Sanchez zijn van die uitzonderingen waar Arsenal al jaren op leunt. Neem 1 of 2 smaakmakers. Maar daar haal je de absolute top naar mijn mening niet mee.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, dat is geen afdankertje, maar het gevolg op een keuze die Chelsea moest maken. Courtois is gewoon de toekomst en ook één van de betere, dus dan moet je knopen doorhakken.
Ozil is wereldtop, zijn statistieken zijn beter dan wie dan ook op zijn positie.
kom we trekken hem van z'n fiets met zijn vijlig hijds vestjequote:
we gooien z'n fiets dan toch wel in het water?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
kom we trekken hem van z'n fiets met zijn vijlig hijds vestje
Wat vind jij van Per Mertesacker willow, dumpen of in de verdediging laten staan?quote:
Kom maar. Dan kan je alvast voelen wat je te wachten staat als je maandavond naar de Mac in Zwolle gaatquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
uiteraardquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
we gooien z'n fiets dan toch wel in het water?
quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kom maar. Dan kan je alvast voelen wat je te wachten staat als je maandavond naar de Mac in Zwolle gaat
denk wel dat hij een grote pik heeft willoowquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat vind jij van Per Mertesacker willow, dumpen of in de verdediging laten staan?
Duitsers moet je altijd dumpen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat vind jij van Per Mertesacker willow, dumpen of in de verdediging laten staan?
waarom nou weer zo gemeen over wchquote:
pics?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zie jou iedere dag bij de kerk in de hegolsomquote:
Mijn kennis is niet zo groot als die van jullie om hier antwoord op te gevenquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja.quote:
Oh jee, de passief agressieve smiley komt er zelfs bij kijken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijn kennis is niet zo groot als die van jullie om hier antwoord op te geven
geil, doe je wel voorzichtig met me?quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zie jou iedere dag bij de kerk in de hegolsom
ik pak je een keer
ik pak je let maar opquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
geil, doe je wel voorzichtig met me?
samen janken om arsenalquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:04 schreef McGrath het volgende:
Zou later wel een chick willen die het niet erg vindt als ik de hele zaterdag in mijn pyjama voetbal zit te kijken.
Ik ga mijn trainingspak maar eens op Marktplaats zetten denk ik.quote:
nepsupporters kunnen we missen als kiespijnquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ga mijn trainingspak maar eens op Marktplaats zetten denk ik.
veel plezier bbyquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:06 schreef Willoow het volgende:
Ik ga wat leukers doen
Sterkte met hun, dp!
hobbel zequote:Op zaterdag 9 april 2016 15:06 schreef Willoow het volgende:
Ik ga wat leukers doen
Sterkte met hun, dp!
een blanke met een negerkapsel serieus nemenquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Carroll die gewoon vogelvrij mag staan bij hoge ballen
Wat vertelt Wenger die spelers bij wedstrijdbespreking?
Ach die lange kan er toch niks van?
Denk dat ze de voorzetten eruit willen halen...quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Carroll die gewoon vogelvrij mag staan bij hoge ballen
Wat vertelt Wenger die spelers bij wedstrijdbespreking?
Ach die lange kan er toch niks van?
44'quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
een blanke met een negerkapsel serieus nemen
Je kan me niet wijs maken nadat je het zoveelste jaar vol goede hoop begon je je niet ontzettend ergert aan het einde.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nepsupporters kunnen we missen als kiespijn
is toch al niet meer te reddenquote:
Die zit altijd in mijn tas, naast mijn tampons, mocht ik onverwachts beginnen te bloeden.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die zit altijd in mijn tas, naast mijn tampons, mocht ik onverwachts beginnen te bloeden.
Dat wordt toch een opblaasbare denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:04 schreef McGrath het volgende:
Zou later wel een chick willen die het niet erg vindt als ik de hele zaterdag in mijn pyjama voetbal zit te kijken.
Persoonlijk had ik Per Mertesacker ingezet. Met een kop kleiner win je gewoon geen duels van Carrollquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja geen idee, wat moet je uitleggen aan mietjes?
[ afbeelding ]
Enige manier is om echte mannen te halen.
Ik kom gewoon klaar in mn gezicht, smeer het uit en laat het intrekken. Daar kan geen smeersel tegenop.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die zit altijd in mijn tas, naast mijn tampons, mocht ik onverwachts beginnen te bloeden.
er zijn toch vast ook wel chicks die ook van voetbal houdenquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
ben wel een sympathieke jongen met lage standaard hoor
Klopt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Persoonlijk had ik Per Mertesacker ingezet. Met een kop kleiner win je gewoon geen duels van Carroll
tuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
er zijn toch vast ook wel chicks die ook van voetbal houden
O, dan zou ik 2 opblaasbare kopenquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
ben wel een sympathieke jongen met lage standaard hoor
willow. Die houdt wel een lekker potje ballen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Voor de neutrale kijker is het trouwens wel een leuke wedstrijd.quote:
dan moet je naar je plaatselijke voetbalclub beetje loerenquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geniet ervan schatjequote:Op zaterdag 9 april 2016 15:17 schreef deadprez het volgende:
ik ga naar buiten
hebben jullie nu je zin met je voetbal hè
skkls
kloptquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Villa is niet meer te redden, die moeten lekker kijken naar volgend seizoen
Die komen voorlopig ook niet meer terug in de PL.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Villa is niet meer te redden, die moeten lekker kijken naar volgend seizoen
Shop is ook niet echt buiten hè.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:17 schreef deadprez het volgende:
ik ga naar buiten
skkls
stelletje kikkerkuttenquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die komen voorlopig ook niet meer terug in de PL.
Toch denk ik dat ze het volgend jaar Burnley behoorlijk lastig gaan maken.quote:
Burnley staat op promoverenquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toch denk ik dat ze het volgend jaar Burnley behoorlijk lastig gaan maken.
Moet wel zeggen, volg heel die Football League niet, maar op Ziggo sport heb je wekelijks een samenvatting. Dat Burnley speelt best leuk.quote:
Joey Bartonquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet wel zeggen, volg heel die Football League niet, maar op Ziggo sport heb je wekelijks een samenvatting. Dat Burnley speelt best leuk.
rip was leuk je gekend te hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:17 schreef deadprez het volgende:
ik ga naar buiten
skkls
Maar ik vind het wel zonde van Aston Villa. Vergeleek het in die zin een beetje met Sparta, al weet je niets van voetbal en je krijgt de vraag noem eens vijf Engelse clubs op, grote kans dat iemand The Villans noemt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Joey BartonHadden we dit seizoen wel kunnen gebruiken...
Is een prachtige club inderdaad.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel zonde van Aston Villa. Vergeleek het in die zin een beetje met Sparta, al weet je niets van voetbal en je krijgt de vraag noem eens vijf Engelse clubs op, grote kans dat iemand The Villans noemt.
ik probeer van je haat lijst te komenquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:29 schreef McGrath het volgende:
Jongens, maak me nou niet aan het huilen
Dankjequote:Op zaterdag 9 april 2016 15:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik vin Aston Villa een lelijke dooie club zonder uitstraling.
Aston is geen plaats. Weet je Birmingham wel?quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik zou niet eens weten waar Aston precies ligt in Engeland.
Ja, daar speelt Birmingham City, schitterende club met een rijke historie. Ook machtig mooie blauw witte shirts.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Aston is geen plaats. Weet je Birmingham wel?
ha-haquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, daar speelt Birmingham City, schitterende club met een rijke historie. Ook machtig mooie blauw witte shirts.
In die Villawijkquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik zou niet eens weten waar Aston precies ligt in Engeland.
Ja, echt zo'n patserige club dat Aston Villaquote:
Ze hebben wel Westwood. Daar win je prachtige wedstrijden mee.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, echt zo'n patserige club dat Aston Villa
Steken liever hun geld in villa's dan in capabele spelers, maar komt ook die die O'Neill die wist van toeten noch blazen.
Ben jij voetballiefhebber ja?quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ze hebben wel Westwood. Daar win je prachtige wedstrijden mee.
Prachtig weer ja. Begin me af te vragen of ik toevallig van SM en andere sadomasochistische dingen houd, want dat begin ik me nu wel af te vragen als Arsenal-supporter.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:38 schreef Le_Professeur het volgende:
goed gespeeld jongens, 3-3 bij west ham is uitstekend!
West ham doet het ook boven verwachting dit seizoen of niet?quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:38 schreef Le_Professeur het volgende:
aanstellerquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Prachtig weer ja. Begin me af te vragen of ik toevallig van SM en andere sadomasochistische dingen houd, want dat begin ik me nu wel af te vragen als Arsenal-supporter.
zeer zeker, we hebben ze mooi geholpen zonder zelf schade op te lopenquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
West ham doet het ook boven verwachting dit seizoen of niet?
hahahahah Leicester KAMPIOEN!quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:38 schreef Le_Professeur het volgende:
wmb mooiste voetbalsprookje evahquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hahahahah Leicester KAMPIOEN!
Maar hij weet er imo wel altijd het maximale uit te halen. Spelen het leukste voetbal van Engeland. Zou Wenger weleens aan de slag willen zien gaan - uiteraard bij Arsenal - met de absolute top.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt wel tijd dat Wenger toegeeft dat zijn ploeg gewoon niet goed genoeg is. Dat zal hij nooit doen
Hij weet er helemaal niet het maximale uit te halen. Helft van de aankopen zijn onbegrijpelijk terwijl er allang genoeg geld is om beter materiaal te halen en hij had dit jaar kampioen moeten worden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar hij weet er imo wel altijd het maximale uit te halen. Spelen het leukste voetbal van Engeland. Zou Wenger weleens aan de slag willen zien gaan - uiteraard bij Arsenal - met de absolute top.
Ooit eens aan gedacht om zoiets te doen, maar dan moet je wel echt zo'n professionele scanner hebben die 1 pagina in een seconde scant.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:40 schreef Kurovski het volgende:
lol, beginnetje aan het maken met m'n stripboeken inscannen. Wat een werk...
Ik ben me aan het ontdoen van dingen, maar weggooien vind ik ook weer zoiets.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik tief alles weg wat ik niet meer gebruik
Hangt er vanaf, een goede plank zou ik wel bewaren.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik tief alles weg wat ik niet meer gebruik
Ja, dubbelzijdig een stapeltje in een minuut op een USB knallen in .pdf. Helaas, ik zal het pagina per pagina moeten doen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ooit eens aan gedacht om zoiets te doen, maar dan moet je wel echt zo'n professionele scanner hebben die 1 pagina in een seconde scant.
Ik hoop niet dat ik er als puber op heb getekendquote:Op zaterdag 9 april 2016 16:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, een goede plank zou ik wel bewaren.
Haha je had mij moeten zien toen ik mijn oude kamer leeg moest halen omdat huis was verkochtquote:Op zaterdag 9 april 2016 16:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben me aan het ontdoen van dingen, maar weggooien vind ik ook weer zoiets.
Waarom zou je dingen wegdoen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben me aan het ontdoen van dingen, maar weggooien vind ik ook weer zoiets.
joh.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:54 schreef MrBradge het volgende:
Wat zijn die Black Eyed Peas toch kut live..
Zit net hun Superbowl performance terug te kijken, die Fergie
En de Blues Brothers met James Brown, en Michael Jackson.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
joh.
Alles wat halftime show mocht doen is kut, behalve Britney.
Ai, nou sterkte dan maarquote:Op zaterdag 9 april 2016 16:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, dubbelzijdig een stapeltje in een minuut op een USB knallen in .pdf. Helaas, ik zal het pagina per pagina moeten doen.
MJquote:Op zaterdag 9 april 2016 16:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
En de Blues Brothers met James Brown, en Michael Jackson.
Ik vind ze normaal al kut, echt een overgewaardeerde groep. Eerste nummers waren nog aardig, maar verder...quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:54 schreef MrBradge het volgende:
Wat zijn die Black Eyed Peas toch kut live..
Zit net hun Superbowl performance terug te kijken, die Fergie
Ik heb ook niet veel met ze verder, maar ik heb ooit eens +- 400 optredens (varierend van +- 10 minuten tot +- 4 uur) Gedownload, en die lijst ga ik nu af en ben ik op aan't bewegenquote:Op zaterdag 9 april 2016 16:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vind ze normaal al kut, echt een overgewaardeerde groep. Eerste nummers waren nog aardig, maar verder...
Nee man. Dan eerder Princequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als we het over overgewaardeerde artiesten hebben... dan is hij toch zeker no. 1.
Niet eens nr 39 met rijst?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
voor mij 1 nasi speciaal, een halve kip en drie loempia's
Gesliced of hier opeten?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
voor mij 1 nasi speciaal, een halve kip en drie loempia's
Waarom wil die niet komen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:56 schreef Amarantha het volgende:
Jammer dat mijn vader niet op visite wil komen hierAnders had hij de plank ook even kunnen vast maken voor mij aan de muur
Over dingen wegdoen gesproken... Ik ga m'n speakerset ook wegdoen. De draagbare soundlink die ik heb voldoet prima.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:07 schreef Amarantha het volgende:
En nu nog een keer maar dan headphone. Laptop heeft echt poep geluid.
Omdat hij geen behoefte heeft om langs te komen op een kamer.quote:
Wat voor speakerset?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Over dingen wegdoen gesproken... Ik ga m'n speakerset ook wegdoen. De draagbare soundlink die ik heb voldoet prima.
Ja, dat was gisternachtquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Je zei laatst nog dat je nooit pa zou zegven tegen stiefvader? :s
Nee, ik ben gekloondquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]![]()
Echt origineel ben je niet he
Want je kan beide niet hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ah helaas, vraag je vriend of zoquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat hij geen behoefte heeft om langs te komen op een kamer.
Goedemiddagquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:10 schreef Etsu het volgende:
Hoi lekkere chickies van me
Frass in 't bijzonder ofc
o ik ben niet bijzonder? Donder dan meer weer op grtd sc ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:10 schreef Etsu het volgende:
Hoi lekkere chickies van me
Frass in 't bijzonder ofc
Ik heb toch nog gewoon mijn biologische vader.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nou zegquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ik ben niet bijzonder? Donder dan meer weer op grtd sc ofzo
Ja, ik vind het een typische 13 in een dozijn pop zangeresje. Ze had een of 2 leuke liedjes maar verder ..quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze kan leuk dansen enzo, maar daar blijft het bij
labiel psychotisch tienermeisje, merk je toch aan allesquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou zeg
Ik wist niet dat je een chickie was
owh ja wist ik veelquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb toch nog gewoon mijn biologische vader.
hey jijquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
labiel psychotisch tienermeisje, merk je toch aan alles
ja al 23 jaarquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou zeg
Ik wist niet dat je een chickie was
Hey Braddie ik zit met Oberkullie, madeliefff, Remqo en Chai op het terras. Kom je ook?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een typische 13 in een dozijn pop zangeresje. Ze had een of 2 leuke liedjes maar verder ..
Ik moet dringend weer goed speakers hebben. Hele huishouden mee laten genieten van hardcorequote:
wel van je tetten?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb geen pics van 23 jaar
Godver, alweer zonder mijquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey Braddie ik zit met Oberkullie, madeliefff, Remqo en Chai op het terras. Kom je ook?
Bedoelde 'ie Live Streamquote:Op RTL 7 hebben ze reclame voor darten, en dan kan je op le striem of zo het darten eerder kijken, hoe kom ik bij die zender?
quote:Ja jonge, dat krijg je als je vaak naar groningen rijd om ff te neuken
Niet gelachen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:16 schreef MrBradge het volgende:
Mijn opa is echt een mafkees
Gistermiddag komt 'ie mij ophalen om even naar de sloop te gaan.
Vraagt 'ie aan mijn moeder
[..]
Bedoelde 'ie Live Stream
En we hadden het op een gegeven moment over hoe blij ik ben dat m`n autootje nog steeds rijd en dat het echt een koopje was maar dat ik daar ook wel wat aan moet laten vervangen binnenkort. En toen was het
[..]![]()
'Hardcore4life Michael.'quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet dringend weer goed speakers hebben. Hele huishouden mee laten genieten van hardcoreGlazen laten trillen
Voetbal IS ook een kut onderwerpquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omg DeadprezJe vind voetbal ook een kut onderwerp?
![]()
jaquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omg DeadprezJe vind voetbal ook een kut onderwerp?
![]()
Kom erbij dan.quote:
daar durf ik niks meer over te zeggen want dan moet ik worden doodgeschoten volgens hzawquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
johan is dood he... rampzalig
Beetje meer respect voor Johanquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt joh? wat een agressie.... doet me denken aan een userquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar durf ik niks meer over te zeggen want dan moet ik worden doodgeschoten volgens hzaw
quote:
hou je vuile smerige sarcastische kutopmerkingen lekker bije seniele imbecielquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja jeetjequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zit dan ook niet te miepen, flikker
ja de geest van die user lijkt hier nog een beetje rond te spoken, jimmy leek er ook al last van te hebben toen hij iedereen uitnodigde om maandag met hem te komen vechtenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt joh? wat een agressie.... doet me denken aan een user
Wat ik vooral rampzalig vind zijn al die mensen die nog nooit voetbal hebben gekeken, maar opeens met alles en iedereen gaan meepraten over hoe Johan Cruijff de beste voetballer allertijden was en hoe zijn uitspraken zo fantastisch warenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
johan is dood ole olequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hou je vuile smerige sarcastische kutopmerkingen lekker bije seniele imbeciel
Nee, ik haat voetbal omdat ik altijd de bal wasquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zeg je ook alleen maar omdat je te dik bent om mee te kunnen doen.
wrm houden jullie geheime meets zonder anderen te laten weten :s :squote:Op zaterdag 9 april 2016 17:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey Braddie ik zit met Oberkullie, madeliefff, Remqo en Chai op het terras. Kom je ook?
Paddepoel in Groningen. Grquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:19 schreef Oberkullie het volgende:
Braddie waar woon je dan komen we lurken
noem dat maar gelukquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik in Utrecht ben, is het 8 uur met een beetje geluk
Welke highwaymen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wat ik vooral rampzalig vind zijn al die mensen die nog nooit voetbal hebben gekeken, maar opeens met alles en iedereen gaan meepraten over hoe Johan Cruijff de beste voetballer allertijden was en hoe zijn uitspraken zo fantastisch waren![]()
Flikker toch op man.
Merle Haggard is ook dood, dat was een goede country zanger samen met The Highwaymen maar daar hoor je mij ook niet over, OMG MERLE HAGGERD WAS FANTASTISCH, ZOALS HIJ COUNTRY VERNIEUWDEKrijg wat..
Maakt niet uit, dan komt hoink ook pas aankakken met een beetje mazzel.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik in Utrecht ben, is het 8 uur met een beetje geluk
quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wrm houden jullie geheime meets zonder anderen te laten weten :s :s
Ik heb het woord vechten niet in de mond genomen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja de geest van die user lijkt hier nog een beetje rond te spoken, jimmy leek er ook al last van te hebben toen hij iedereen uitnodigde om maandag met hem te komen vechten
Oepsquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Welke highwaymen?
Die met cash, kristofferson, nelson en jennings was toch de beste.
omdat hij daarnaast misschien ook duizenden sportveldjes en een stichting heeft nagelaten misschienquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wat ik vooral rampzalig vind zijn al die mensen die nog nooit voetbal hebben gekeken, maar opeens met alles en iedereen gaan meepraten over hoe Johan Cruijff de beste voetballer allertijden was en hoe zijn uitspraken zo fantastisch waren![]()
Flikker toch op man.
Merle Haggard is ook dood, dat was een goede country zanger samen met The Highwaymen maar daar hoor je mij ook niet over, OMG MERLE HAGGERD WAS FANTASTISCH, ZOALS HIJ COUNTRY VERNIEUWDEKrijg wat..
nee je wilde zeker een goed gesprek voeren met guusjequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb het woord vechten niet in de mond genomen.
jeetje, wat een weldoener, wauwquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat hij daarnaast misschien ook duizenden sportveldjes en een stichting heeft nagelaten misschien
The Highwaymen? Wat lul je nou weer man... daar zat hij helemaal niet bij.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Flikker toch op man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |