Dat is een tamelijk stekelige ervaring denk ikquote:
Daarom zeg ik al jaren dat Arsenal geen kampioen gaat worden hoe goed ze ook beginnen. Het ligt altijd volgens Wenger aan de blessuresquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zoveelste jaar op rij dat ik in het begin denk, mwah, ze gaan nu eindelijk weer eens kampioen worden en uiteindelijk eindigt het met een derde of vierde plek.
Daarvoor beschikt het team over te weinig leiders en een topspits.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daarom zeg ik al jaren dat Arsenal geen kampioen gaat worden hoe goed ze ook beginnen. Het ligt altijd volgens Wenger aan de blessures
Dat klopt ook wel, maar dan moet je een bredere selectie maken. De ploeg leunt al jaren op 1 of 2 smaakmakers.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daarom zeg ik al jaren dat Arsenal geen kampioen gaat worden hoe goed ze ook beginnen. Het ligt altijd volgens Wenger aan de blessures
En te weinig spelers die een slechte wedstrijd lelijk kunnen winnen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daarvoor beschikt het team over te weinig leiders en een topspits.
Ozil was een leuk begin maar nu moet hij doorpakkenquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daarvoor beschikt het team over te weinig leiders en een topspits.
Dat zijn leiders.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
En te weinig spelers die een slechte wedstrijd lelijk kunnen winnen.
Welkom, plastic fan.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:47 schreef McGrath het volgende:
Zou wel voor Arsenal worden volgend seizoen, als Villa toch andere klasse speelt, als Arsenal Zlatan haalt.
quote:
Dit is niet waar, het is vooral dat er te veel verwacht wordt van bewezen troep.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, maar dan moet je een bredere selectie maken. De ploeg leunt al jaren op 1 of 2 smaakmakers.
jij wordt ook steeds raarder en raarder hequote:Op zaterdag 9 april 2016 14:47 schreef Opsonisatie het volgende:
De graafschap gaat winnen mkayo. Ga naar vbl met jullie onbegrijpbare voetbalgepraat gvd
Zullen we weer discussie voeren met Jimmy?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:47 schreef Opsonisatie het volgende:
De graafschap gaat winnen mkayo. Ga naar vbl met jullie onbegrijpbare voetbalgepraat gvd
Superboeren uut de achterhoek hup de graafschap hup de graafschapquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:47 schreef Opsonisatie het volgende:
omdat de beste stuurlui aan wal staan duhhhquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:48 schreef deadprez het volgende:
waarom gaan mensen als het over voetbal gaat altijd praten alsof ze precies weten hoe de coach het aan had moeten pakken om te winnen
jarenlang meekijkervaring toch :pquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:48 schreef deadprez het volgende:
waarom gaan mensen als het over voetbal gaat altijd praten alsof ze precies weten hoe de coach het aan had moeten pakken om te winnen
quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:48 schreef deadprez het volgende:
en waarom gaan jullie niet zelf coach worden en doekoes maken als jullie het zo goed weten
Omdat ze superieur zijn en alles beter weten.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:48 schreef deadprez het volgende:
Ik wacht nog steeds op de eerste aanbiedingquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:48 schreef deadprez het volgende:
en waarom gaan jullie niet zelf coach worden en doekoes maken als jullie het zo goed weten
Ze kiezen vaak spelers die het net niet meer zijn. De aanschaf - hoewel dat prima heeft uitgepakt - van Petr Cech is daar een perfect voorbeeld van.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit is niet waar, het is vooral dat er te veel verwacht wordt van bewezen troep.
kom je ook zo tussen jaquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:48 schreef deadprez het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
omdat de beste stuurlui aan wal staan duhhh
hehehequote:Op zaterdag 9 april 2016 14:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jarenlang meekijkervaring toch :p
Ben al coach.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:48 schreef deadprez het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ze kiezen vaak spelers die het net niet meer zijn. De aanschaf - hoewel dat prima heeft uitgepakt - van Petr Cech is daar een perfect voorbeeld van.
ja nou ja die coach van dit team bakt er toch niks van want ze worden steeds geen kampioen zeggen julliequote:
Ik vind dat ze een aanschafbeleid van een plaats nummer 3. Als je kijkt naar de absolute wereldtop en zet Arsenal daar nu eens tegenover. Het is en blijf gemankeerd.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sorry, maar nee, dit gaat mij te ver.
Petr Cech is nog steeds één van de betere in de Premier League.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ze kiezen vaak spelers die het net niet meer zijn. De aanschaf - hoewel dat prima heeft uitgepakt - van Petr Cech is daar een perfect voorbeeld van.
Een goed scoutingbeleid haalt spelers die minder zijn en dus goedkoper en daar het maximale uithalen. Kijk naar leicester.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een aanschafbeleid van een plaats nummer 3. Als je kijkt naar de absolute wereldtop en zet Arsenal daar nu eens tegenover. Het is en blijf gemankeerd.
Captain hindsight on dutyquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nou ja die coach van dit team bakt er toch niks van want ze worden steeds geen kampioen zeggen jullie
moet toch niet zo moeilijk zijn dan :s
klopt wel, maar noem niet Cech als voorbeeld aub, dat is nog gewoon een gruwelijke keeper. dat er vervolgens geen veldspeler is gehaald, dat is wel faalbeleid ja.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een aanschafbeleid van een plaats nummer 3. Als je kijkt naar de absolute wereldtop en zet Arsenal daar nu eens tegenover. Het is en blijf gemankeerd.
quote:
Dat klopt ja, maar in principe was het een 'afdankertje'. Dat het prachtig heeft uitgepakt is mooi, maar ik blijf erbij dat het typerend is voor het aankoopbeleid van Arsenal.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Petr Cech is nog steeds één van de betere in de Premier League.
Je hoeft de wereldtop niet te hebben, je moet gewoon het maximale uit spelers halen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt ja, maar in principe was het een 'afdankertje'. Dat het prachtig heeft uitgepakt is mooi, maar ik blijf erbij dat het typerend is voor het aankoopbeleid van Arsenal.
De echte wereldtop kiest echt Arsenal niet uit om naartoe te gaan.
Nee, dat is geen afdankertje, maar het gevolg op een keuze die Chelsea moest maken. Courtois is gewoon de toekomst en ook één van de betere, dus dan moet je knopen doorhakken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt ja, maar in principe was het een 'afdankertje'. Dat het prachtig heeft uitgepakt is mooi, maar ik blijf erbij dat het typerend is voor het aankoopbeleid van Arsenal.
De echte wereldtop kiest echt Arsenal niet uit om naartoe te gaan.
Is toch geweldig, dp?quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is toch geweldig, dp?
Die kennis hier joh
Nou, fantastisch! !!!!! Wow
moet jij geen paard berijden?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is toch geweldig, dp?
Die kennis hier joh
Nou, fantastisch! !!!!! Wow
Moet ik alle fouten daar nog een keer benoemen? Gun mij ook eens een pleziertje.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:56 schreef HPLC het volgende:
Zie McGrath stoer doen terwijl Villa gaat degraderen
hplc is een vieze misgunnerquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moet ik alle fouten daar nog een keer benoemen? Gun mij ook eens een pleziertje.
Zo.quote:
Ozil, samen met Sanchez zijn van die uitzonderingen waar Arsenal al jaren op leunt. Neem 1 of 2 smaakmakers. Maar daar haal je de absolute top naar mijn mening niet mee.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, dat is geen afdankertje, maar het gevolg op een keuze die Chelsea moest maken. Courtois is gewoon de toekomst en ook één van de betere, dus dan moet je knopen doorhakken.
Ozil is wereldtop, zijn statistieken zijn beter dan wie dan ook op zijn positie.
kom we trekken hem van z'n fiets met zijn vijlig hijds vestjequote:
we gooien z'n fiets dan toch wel in het water?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
kom we trekken hem van z'n fiets met zijn vijlig hijds vestje
Wat vind jij van Per Mertesacker willow, dumpen of in de verdediging laten staan?quote:
Kom maar. Dan kan je alvast voelen wat je te wachten staat als je maandavond naar de Mac in Zwolle gaatquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
uiteraardquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
we gooien z'n fiets dan toch wel in het water?
quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kom maar. Dan kan je alvast voelen wat je te wachten staat als je maandavond naar de Mac in Zwolle gaat
denk wel dat hij een grote pik heeft willoowquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat vind jij van Per Mertesacker willow, dumpen of in de verdediging laten staan?
Duitsers moet je altijd dumpen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat vind jij van Per Mertesacker willow, dumpen of in de verdediging laten staan?
waarom nou weer zo gemeen over wchquote:
pics?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zie jou iedere dag bij de kerk in de hegolsomquote:
Mijn kennis is niet zo groot als die van jullie om hier antwoord op te gevenquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja.quote:
Oh jee, de passief agressieve smiley komt er zelfs bij kijken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijn kennis is niet zo groot als die van jullie om hier antwoord op te geven
geil, doe je wel voorzichtig met me?quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zie jou iedere dag bij de kerk in de hegolsom
ik pak je een keer
ik pak je let maar opquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
geil, doe je wel voorzichtig met me?
samen janken om arsenalquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:04 schreef McGrath het volgende:
Zou later wel een chick willen die het niet erg vindt als ik de hele zaterdag in mijn pyjama voetbal zit te kijken.
Ik ga mijn trainingspak maar eens op Marktplaats zetten denk ik.quote:
nepsupporters kunnen we missen als kiespijnquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ga mijn trainingspak maar eens op Marktplaats zetten denk ik.
veel plezier bbyquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:06 schreef Willoow het volgende:
Ik ga wat leukers doen
Sterkte met hun, dp!
hobbel zequote:Op zaterdag 9 april 2016 15:06 schreef Willoow het volgende:
Ik ga wat leukers doen
Sterkte met hun, dp!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |