omdat de beste stuurlui aan wal staan duhhhquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:48 schreef deadprez het volgende:
waarom gaan mensen als het over voetbal gaat altijd praten alsof ze precies weten hoe de coach het aan had moeten pakken om te winnen
jarenlang meekijkervaring toch :pquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:48 schreef deadprez het volgende:
waarom gaan mensen als het over voetbal gaat altijd praten alsof ze precies weten hoe de coach het aan had moeten pakken om te winnen
quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:48 schreef deadprez het volgende:
en waarom gaan jullie niet zelf coach worden en doekoes maken als jullie het zo goed weten
Omdat ze superieur zijn en alles beter weten.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:48 schreef deadprez het volgende:
Ik wacht nog steeds op de eerste aanbiedingquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:48 schreef deadprez het volgende:
en waarom gaan jullie niet zelf coach worden en doekoes maken als jullie het zo goed weten
Ze kiezen vaak spelers die het net niet meer zijn. De aanschaf - hoewel dat prima heeft uitgepakt - van Petr Cech is daar een perfect voorbeeld van.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit is niet waar, het is vooral dat er te veel verwacht wordt van bewezen troep.
kom je ook zo tussen jaquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:48 schreef deadprez het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
omdat de beste stuurlui aan wal staan duhhh
hehehequote:Op zaterdag 9 april 2016 14:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jarenlang meekijkervaring toch :p
Ben al coach.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:48 schreef deadprez het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ze kiezen vaak spelers die het net niet meer zijn. De aanschaf - hoewel dat prima heeft uitgepakt - van Petr Cech is daar een perfect voorbeeld van.
ja nou ja die coach van dit team bakt er toch niks van want ze worden steeds geen kampioen zeggen julliequote:
Ik vind dat ze een aanschafbeleid van een plaats nummer 3. Als je kijkt naar de absolute wereldtop en zet Arsenal daar nu eens tegenover. Het is en blijf gemankeerd.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sorry, maar nee, dit gaat mij te ver.
Petr Cech is nog steeds één van de betere in de Premier League.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ze kiezen vaak spelers die het net niet meer zijn. De aanschaf - hoewel dat prima heeft uitgepakt - van Petr Cech is daar een perfect voorbeeld van.
Een goed scoutingbeleid haalt spelers die minder zijn en dus goedkoper en daar het maximale uithalen. Kijk naar leicester.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een aanschafbeleid van een plaats nummer 3. Als je kijkt naar de absolute wereldtop en zet Arsenal daar nu eens tegenover. Het is en blijf gemankeerd.
Captain hindsight on dutyquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nou ja die coach van dit team bakt er toch niks van want ze worden steeds geen kampioen zeggen jullie
moet toch niet zo moeilijk zijn dan :s
klopt wel, maar noem niet Cech als voorbeeld aub, dat is nog gewoon een gruwelijke keeper. dat er vervolgens geen veldspeler is gehaald, dat is wel faalbeleid ja.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een aanschafbeleid van een plaats nummer 3. Als je kijkt naar de absolute wereldtop en zet Arsenal daar nu eens tegenover. Het is en blijf gemankeerd.
quote:
Dat klopt ja, maar in principe was het een 'afdankertje'. Dat het prachtig heeft uitgepakt is mooi, maar ik blijf erbij dat het typerend is voor het aankoopbeleid van Arsenal.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Petr Cech is nog steeds één van de betere in de Premier League.
Je hoeft de wereldtop niet te hebben, je moet gewoon het maximale uit spelers halen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt ja, maar in principe was het een 'afdankertje'. Dat het prachtig heeft uitgepakt is mooi, maar ik blijf erbij dat het typerend is voor het aankoopbeleid van Arsenal.
De echte wereldtop kiest echt Arsenal niet uit om naartoe te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |