Dat is een tamelijk stekelige ervaring denk ikquote:
Daarom zeg ik al jaren dat Arsenal geen kampioen gaat worden hoe goed ze ook beginnen. Het ligt altijd volgens Wenger aan de blessuresquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zoveelste jaar op rij dat ik in het begin denk, mwah, ze gaan nu eindelijk weer eens kampioen worden en uiteindelijk eindigt het met een derde of vierde plek.
Daarvoor beschikt het team over te weinig leiders en een topspits.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daarom zeg ik al jaren dat Arsenal geen kampioen gaat worden hoe goed ze ook beginnen. Het ligt altijd volgens Wenger aan de blessures
Dat klopt ook wel, maar dan moet je een bredere selectie maken. De ploeg leunt al jaren op 1 of 2 smaakmakers.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daarom zeg ik al jaren dat Arsenal geen kampioen gaat worden hoe goed ze ook beginnen. Het ligt altijd volgens Wenger aan de blessures
En te weinig spelers die een slechte wedstrijd lelijk kunnen winnen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daarvoor beschikt het team over te weinig leiders en een topspits.
Ozil was een leuk begin maar nu moet hij doorpakkenquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daarvoor beschikt het team over te weinig leiders en een topspits.
Dat zijn leiders.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
En te weinig spelers die een slechte wedstrijd lelijk kunnen winnen.
Welkom, plastic fan.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:47 schreef McGrath het volgende:
Zou wel voor Arsenal worden volgend seizoen, als Villa toch andere klasse speelt, als Arsenal Zlatan haalt.
quote:
Dit is niet waar, het is vooral dat er te veel verwacht wordt van bewezen troep.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, maar dan moet je een bredere selectie maken. De ploeg leunt al jaren op 1 of 2 smaakmakers.
jij wordt ook steeds raarder en raarder hequote:Op zaterdag 9 april 2016 14:47 schreef Opsonisatie het volgende:
De graafschap gaat winnen mkayo. Ga naar vbl met jullie onbegrijpbare voetbalgepraat gvd
Zullen we weer discussie voeren met Jimmy?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:47 schreef Opsonisatie het volgende:
De graafschap gaat winnen mkayo. Ga naar vbl met jullie onbegrijpbare voetbalgepraat gvd
Superboeren uut de achterhoek hup de graafschap hup de graafschapquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:47 schreef Opsonisatie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |