Maar is hij ook knapper?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weer een spits die beter dan Giroud is.
Ahzoquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kijk nietIk speel een spelletje nu
Maar wel een spits die op een manier benut moet worden die Arsenal toch niet gaat gebruiken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weer een spits die beter dan Giroud is.
Ja, hele dag slapen werkt het beste.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Half 3 wandelen buiten
Slapen is ook belangrijk als je wil afvallen.
Zoveelste jaar op rij dat ik in het begin denk, mwah, ze gaan nu eindelijk weer eens kampioen worden en uiteindelijk eindigt het met een derde of vierde plek.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kijk nietIk speel een spelletje nu
Hahaha het lijkt wel op die ene ploeg uit Rotjeknorquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zoveelste jaar op rij dat ik in het begin denk, mwah, ze gaan nu eindelijk weer eens kampioen worden en uiteindelijk eindigt het met een derde of vierde plek.
Giroud heeft het hele jaar zowat gespeeld hoorquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar wel een spits die op een manier benut moet worden die Arsenal toch niet gaat gebruiken.
Ja klopt, maar 8 uur slaap is 8 uur slaap, of dat nou van 1 uur s'nachts tot 9 uur in de ochtend is, of van 3 uur s'nachts tot 11 uur in de ochtend. Dat maakt lijkt mij niet zo veel uit.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Half 3 wandelen buiten
Slapen is ook belangrijk als je wil afvallen.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zoveelste jaar op rij dat ik in het begin denk, mwah, ze gaan nu eindelijk weer eens kampioen worden en uiteindelijk eindigt het met een derde of vierde plek.
mietjequote:
quote:
Ik doelde op Carrollquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Giroud heeft het hele jaar zowat gespeeld hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |