Haha, succes!quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zo rijles, dan ga ik de buitenlucht in.
ey doe rustig boelerquote:
Rijles. Buitenlucht.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hey Braddiequote:Op zaterdag 9 april 2016 14:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja true, maar goeie loopacties van beide herenquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat staat west ham te slapen achterin zeg.
Thank youquote:
meh luister ik niet echt actief naar, maar catkiller post weleens leuke setjes hier en dat kan ik altijd wel waarderenquote:
Op een paard.quote:
dat is ook weer zo, had alleen gehoopt dat je zou zeggen dat je in achtertuin aan het fokken was :xquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
je bent hier op FOK! weenie waarom je van die rare vragen stelt
Ken alleen nog wat oude platen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
meh luister ik niet echt actief naar, maar catkiller post weleens leuke setjes hier en dat kan ik altijd wel waarderen
Op een paard ...quote:
13 gradenquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat is ook weer zo, had alleen gehoopt dat je zou zeggen dat je in achtertuin aan het fokken was :x
vetquote:
Alsof jij wel buiten bentquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
0-2
Waarom gaan jullie niet naar buiten eigenlijk?!
In de zon is het gewoon lekker, weet niet waar jij geboren bentquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
het is om het even
vies koud
had gewoon nog winterjas aan net
ziekenhuis van hoornquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In de zon is het gewoon lekker, weet niet waar jij geboren bent
JanCees is getogen in een uitstekende regioquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In de zon is het gewoon lekker, weet niet waar jij geboren bent
Als Arsenal speelt hoor je niet naar buiten te gaan. Jij wedt alleen op corners toch?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
En lekker hoor, heb wedje gelegd op Arsenal x Inter
liever op fok dan voor de treinquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:30 schreef deadprez het volgende:
veel mensen uit de buurt van hoorn hier
En hoe was het bij de kapper?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik las zondag en dacht wat lul jij nou. Toen las ik nog een keer en dacht ik ""
oeh thanks, ga ik zo even checken allemaalquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb even verder gezocht wat mij nog bekend voorkomt.
Hoorn beste hoornquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:30 schreef deadprez het volgende:
Ja maar dat ging niet zo best laatste weken dus nu beetje afgeweken, ga zo in rust wel cornerbet zetten bij WHU - Arsquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als Arsenal speelt hoor je niet naar buiten te gaan. Jij wedt alleen op corners toch?
Geeft wel wat aan.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:30 schreef deadprez het volgende:
Weer een spits die beter dan Giroud is.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:34 schreef McGrath het volgende:
Mooie wedstrijdDan ga je toch niet naar buiten
Maar is hij ook knapper?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weer een spits die beter dan Giroud is.
Ahzoquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kijk nietIk speel een spelletje nu
Maar wel een spits die op een manier benut moet worden die Arsenal toch niet gaat gebruiken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weer een spits die beter dan Giroud is.
Ja, hele dag slapen werkt het beste.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Half 3 wandelen buiten
Slapen is ook belangrijk als je wil afvallen.
Zoveelste jaar op rij dat ik in het begin denk, mwah, ze gaan nu eindelijk weer eens kampioen worden en uiteindelijk eindigt het met een derde of vierde plek.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kijk nietIk speel een spelletje nu
Hahaha het lijkt wel op die ene ploeg uit Rotjeknorquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zoveelste jaar op rij dat ik in het begin denk, mwah, ze gaan nu eindelijk weer eens kampioen worden en uiteindelijk eindigt het met een derde of vierde plek.
Giroud heeft het hele jaar zowat gespeeld hoorquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar wel een spits die op een manier benut moet worden die Arsenal toch niet gaat gebruiken.
Ja klopt, maar 8 uur slaap is 8 uur slaap, of dat nou van 1 uur s'nachts tot 9 uur in de ochtend is, of van 3 uur s'nachts tot 11 uur in de ochtend. Dat maakt lijkt mij niet zo veel uit.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Half 3 wandelen buiten
Slapen is ook belangrijk als je wil afvallen.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zoveelste jaar op rij dat ik in het begin denk, mwah, ze gaan nu eindelijk weer eens kampioen worden en uiteindelijk eindigt het met een derde of vierde plek.
mietjequote:
quote:
Ik doelde op Carrollquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Giroud heeft het hele jaar zowat gespeeld hoor
Drink komkommerwater.quote:
Jawel, je rust beter uit voor 12 uur. Met uitslapen heb je een mindere kwaliteit slaap te pakken. Houd je gewoon aan een fatsoenlijk ritme als je gezonder wil leven.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja klopt, maar 8 uur slaap is 8 uur slaap, of dat nou van 1 uur s'nachts tot 9 uur in de ochtend is, of van 3 uur s'nachts tot 11 uur in de ochtend. Dat maakt lijkt mij niet zo veel uit.
Wandelen is óók belangrijk als je wil afvallen.
had niet gedacht dat iemand dit ooit tegen me zou zeggenquote:
watquote:
huh wat okquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wie is de boy naast beer. Fix zn nr voor me
Gewoon het ritme wat je krijgt als je een paar weken kampeert.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jawel, je rust beter uit voor 12 uur. Met uitslapen heb je een mindere kwaliteit slaap te pakken. Houd je gewoon aan een fatsoenlijk ritme als je gezonder wil leven.
Type is ruk voor Arsenal, omdat ze nooit vroege voorzetten geven.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik vergeleek hem met Giroud. Type is ruk, behalve als je voor Zlatan gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |