ben jij kloon van dwc ofzo je post echt op precies dezelfde manierquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Op zich geen probleem. Maar je bent niet alleen.
Ik wil je eerst zien worstelen in een modderbad met Veer en Tli.
The winner takes it all.
[ afbeelding ][ afbeelding ].
Wow ik dacht dat dus ook echt precies net bij die postquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben jij kloon van dwc ofzo je post echt op precies dezelfde manier
Wat een belediging om mij te vergelijken met Het_Toiletquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben jij kloon van dwc ofzo je post echt op precies dezelfde manier
Beetje stelen, beetje fappequote:Op zaterdag 9 april 2016 14:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Probleemwijken.
"Dan drink je een biertje, nog eentje en dan nog eentje. Uiteindelijk heb je een kratje leeg en dan voel je je lekker."
sry :squote:Op zaterdag 9 april 2016 14:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat een belediging om mij te vergelijken met Het_Toilet.
Iedereen postte toentertijd ongeveer zo, behalve de volwassenen dan. En Miver.
Oh nja wij lachen de businessrichting van onze opleiding altijd een beetje uit, omdat ze alleen maar een beetje bezig zijn met formules maken in Excel en wat SQL-statements makenquote:
hij heeft er wel zijn eigen draai aan gegevenquote:
Naja ik doe nooit wat in excelquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh nja wij lachen de businessrichting van onze opleiding altijd een beetje uit, omdat ze alleen maar een beetje bezig zijn met formules maken in Excel en wat SQL-statements maken.
Dat heb ik meegekregen, ja. Wel even laten zien wie de broek aan heeft natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij heeft er wel zijn eigen draai aan gegeven
door doodsbedreigingen te posten over kinderen van andere users bijvoorbeeld
je bent hier op FOK! weenie waarom je van die rare vragen steltquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:22 schreef Le_Professeur het volgende:
Waarom gaan jullie niet naar buiten eigenlijk?!
yesquote:
Is mij te riskant met al die bomaanslagen de laatste tijd.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
0-2
Wat is er buiten?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
0-2
wat staat west ham te slapen achterin zeg.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
0-2
Zo rijles, dan ga ik de buitenlucht in.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
0-2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |