Goede redenatie.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als ik zei tering moslim was het hek van de dam natuurlijk
Ja, nu kan ik eindelijk weer een kratje pils kopenquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Oh wow, sinds wanneer ben ik een Aziaat?
[..]
Komt erop neer dat je meer hebt betaald dan nodig.
Mwaaahhhhh sommige platen jaquote:
Probleemwijkenquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, nu kan ik eindelijk weer een kratje pils kopen
ik voel me aangesprokenquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:04 schreef JanCees het volgende:
en het is jammer dat vooral linkse stinkhippies er naar luisteren
heb nie gestemdquote:
Geen minor en geen vier jaar. Ik weet niet echt hoe ik het uit moet leggen hehe. Ik moet aan het einde van mijn tweede jaar in ieder geval een van de twee richtingen kiezen om in verder te gaan. Game design afsluiten zou betekenen alleen nog maar software engineering en daar ook een stage in. Verder gaan met game design zou betekenen een stage in game design en bijbehorende lessen, maar ook nog wat software engineering lessen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:59 schreef JanCees het volgende:
Soort minor ofzo of is die route ook echt 4 jaar
Ik ook niet. Kreeg van de week wel een monoloog te horen over alle standpunten.quote:
Wel interessante constructiequote:Op zaterdag 9 april 2016 14:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen minor en geen vier jaar. Ik weet niet echt hoe ik het uit moet leggen hehe. Ik moet aan het einde van mijn tweede jaar in ieder geval een van de twee richtingen kiezen om in verder te gaan. Game design afsluiten zou betekenen alleen nog maar software engineering en daar ook een stage in. Verder gaan met game design zou betekenen een stage in game design en bijbehorende lessen, maar ook nog wat software engineering lessen.
Ben net tweedejaars dus ik snap het ook nog niet allemaal helemaal.
Oh ik normaal wel, maar dit hele referendum interesseerde me echt geen ene anusquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kreeg van de week wel een monoloog te horen over alle standpunten.
Als ik ergens geen fuck om geef is het wel politiek.
Wanna find out?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Geeft niet. Zag dat concepting niet je sterkte punt was.
Als je maar goed kunt pijpen is er niets aan de hand.
Ik kom wel met de hooivork naar buiten als het zover is.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ik normaal wel, maar dit hele referendum interesseerde me echt geen ene anus
Bijbaan nog welquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel interessante constructie
ik ben programmeur voor bijbaan
quote:
best oké, maar het is wel echt een harde rip-off van de jeugd...quote:
Maakt waarschijnlijk websites in HTML en noemt zich nu programmeurquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bijbaan nog wel. Wat is je hoofdbaan/studie dan wel niet?
[..]
[ afbeelding ]
Bas Bron produceert wel veel voor hemquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
best oké, maar het is wel echt een harde rip-off van de jeugd...
Ja oud stagebedrijf waar ik nu werk, ik doe opleiding bedrijfskundige informaticaquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:10 schreef RockNijntje het volgende:
Bijbaan nog wel . Wat is je hoofdbaan/studie dan wel niet?
quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Maakt waarschijnlijk websites in HTML en noemt zich nu programmeur.
Close enough.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja oud stagebedrijf waar ik nu werk, ik doe opleiding bedrijfskundige informatica
ben jij kloon van dwc ofzo je post echt op precies dezelfde manierquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Op zich geen probleem. Maar je bent niet alleen.
Ik wil je eerst zien worstelen in een modderbad met Veer en Tli.
The winner takes it all.
[ afbeelding ][ afbeelding ].
Wow ik dacht dat dus ook echt precies net bij die postquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben jij kloon van dwc ofzo je post echt op precies dezelfde manier
Wat een belediging om mij te vergelijken met Het_Toiletquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben jij kloon van dwc ofzo je post echt op precies dezelfde manier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |