Ze hebben vast een speciale kart voor fattiesquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
volgens mij pas ik niet eens in zon kart
ICT & Software Engineering en ICT & Game Design and Technology.quote:
Zelfquote:
Vrij breed nogquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Software Engineering & Game Design and Technology
Dit is de verkorte naam.
Ik ook niet.quote:
Ja, scootmobiel heet dat.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze hebben vast een speciale kart voor fatties
Laatste tijd waren het ook monologen waarbij hij dan mensen blijft quoten met de vraag waarom ze niet op hem reageren.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij zou ook kunnen proberen om zijn autisme eens een keertje in bedwang te houden
dat zijn de beste monologenquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Laatste tijd waren het ook monologen waarbij hij dan mensen blijft quoten met de vraag waarom ze niet op hem reageren.
Je doet twee opleidingen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ICT & Software Engineering en ICT & Game Design and Technology.
Maar meestal zeg ik Software Engineering en Game Design als iemand het vraagt, dus hierboven was niet helemaal de verkorte naam.
Gelukkig kunnen we op school zelfs gewoon SE en GDT gebruiken, pff.
[..]
Zelf
hij was gisteravond nog helemaal in zijn nopjes omdat hoink niet meer gereageerd had op een post van hemquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Laatste tijd waren het ook monologen waarbij hij dan mensen blijft quoten met de vraag waarom ze niet op hem reageren.
Pff, concepting is echt m'n slechtste puntquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ja breed en nee niet twee opleidingen. SE is m'n basisrichting en GDT een innovatieve route. Moet nog even bekijken waar ik in afstudeer, maar het komt in ieder geval allebei op m'n diploma te staan. Beetje aparte constructie misschien.
zaterdag 9 april 2016 13:55 schreef Germano het volgende:[/b]
[..]
Ah, al binnen dankzij een spelletje zoals Flappy Bird?
Denk dat het te maken heeft met die 1000 euro van Mark, maar weet het niet zeker. Het is waarschijnlijk gewoon ingehouden salaris ofzo. Geen verstand vanquote:
sowwquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Rot op naar je eigen land als het je niet aanstaat tering jap
gewoon niet over nadenken verder geld is geldquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk dat het te maken heeft met die 1000 euro van Mark, maar weet het niet zeker. Het is waarschijnlijk gewoon ingehouden salaris ofzo. Geen verstand van
Had het ook kunnen stelen van de rijke tatta's zoals Sidneyquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon niet over nadenken verder geld is geld
Ja sorry heb even niet genoeg internet op m'n laptop zodat er normaal gequote kan worden.quote:
Oh wow, sinds wanneer ben ik een Aziaat?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Rot op naar je eigen land als het je niet aanstaat tering jap
Komt erop neer dat je meer hebt betaald dan nodigquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk dat het te maken heeft met die 1000 euro van Mark, maar weet het niet zeker. Het is waarschijnlijk gewoon ingehouden salaris ofzo. Geen verstand van
djvtquote:
Geeft niet. Zag dat concepting niet je sterkte punt was.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja sorry heb even niet genoeg internet op m'n laptop zodat er normaal gequote kan worden.
Edit gaat hem ook niet worden dus haha.
Als ik zei tering moslim was het hek van de dam natuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:02 schreef Germano het volgende:
Oh wow, sinds wanneer ben ik een Aziaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |