Wat voor school doe jequote:Op zaterdag 9 april 2016 13:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat school dat wil. Vind zelf C# nog steeds veel lekkerder programmeren. Ach ja.
Nogal logisch als je aftrekposten hebt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:49 schreef HPLC het volgende:
Wow, ik krijg geld terug van de belastingdienst, nu vind ik Rutte een toffe peer. Ik ga op hem stemmen
Juist niet, dit jaar bijna niksquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Nogal logisch als je aftrekposten hebt.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
beter een topickill dan die oneindige kutdiscussies met Jimmy.
misschien moet je dan op de belastingdienst stemmenquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:49 schreef HPLC het volgende:
Wow, ik krijg geld terug van de belastingdienst, nu vind ik Rutte een toffe peer. Ik ga op hem stemmen
Oh, dacht eigen huisje of zo.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Juist niet, dit jaar bijna niksAlleen wat tandartskosten die onder de drempel vallen.
ja true datquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Er zou geen discussie zijn, als niemand erop in ging.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat ookquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Er zou geen discussie zijn, als niemand erop in ging.
hij zou ook kunnen proberen om zijn autisme eens een keertje in bedwang te houdenquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Er zou geen discussie zijn, als niemand erop in ging.
Software Engineering & Game Design and Technologyquote:
nu wil ik de volledige naam wetenquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Software Engineering & Game Design and Technology
Dit is de verkorte naam.
nerdquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit is de verkorte naam.
Ah, al binnen dankzij een spelletje zoals Flappy Bird?quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit is de verkorte naam.
Nehquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij zou ook kunnen proberen om zijn autisme eens een keertje in bedwang te houden
ben je zo dikquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
volgens mij pas ik niet eens in zon kart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |