ergens 10 delen terug ofzo weet ik veelquote:
Dat moet een vreselijke nacht zijn geweestquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:25 schreef JanCees het volgende:
Etsu en ik hebben een keer het bed gedeeld
quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat moet een vreselijke nacht zijn geweest
En nu heeft ieder een half bed?quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:25 schreef JanCees het volgende:
Was gezellig hequote:Op zaterdag 9 april 2016 13:25 schreef JanCees het volgende:
Eenpersoons bed zeker?quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:25 schreef JanCees het volgende:
wel goeie cokequote:Op zaterdag 9 april 2016 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat moet een vreselijke nacht zijn geweest
vuige junkquote:
oh ja die partyagenda van hun is chill idd, maar het forum is echt te kansloos voor woordenquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik was vroeger een soort van gabberWas wel handige site om feestjes te checken
Drugsadvies van slaapzak is ook levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja die partyagenda van hun is chill idd, maar het forum is echt te kansloos voor woorden
en levensgevaarlijk als je daar als onwetende per ongeluk terechtkomt voor drugsadvies
Agenda was chill, maar ik heb eigenlijk nooit daar op het forum gezetenquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja die partyagenda van hun is chill idd, maar het forum is echt te kansloos voor woorden
en levensgevaarlijk als je daar als onwetende per ongeluk terechtkomt voor drugsadvies
brennan heartquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:29 schreef RockNijntje het volgende:
Beetje in bed liggen, beetje Brennan Heart, beetje programmeren. Mooie leef.
die weet tenminste waar hij het over heeftquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Drugsadvies van slaapzak is ook levensgevaarlijk.
Zijn nummers zonder zang zijn best oke.quote:
Wat programmerenquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:29 schreef RockNijntje het volgende:
Beetje in bed liggen, beetje Brennan Heart, beetje programmeren. Mooie leef.
meh, heb sowieso weinig met hardstyle, maar vind hem wel echt matige shit makenquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zijn nummers zonder zang zijn best oke.
Is ook gewoon normaal :squote:Op zaterdag 9 april 2016 13:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
die weet tenminste waar hij het over heeft
op partyflock denken ze dat het normaal is om elk weekend 5 pillen weg te tikken met nog een paar gram pep/sos erachteraan
Escape room game in Java.quote:
Dat zeg je nu, maar dat doen ze daar dus ook gewoon. Hele nacht pep snuiven en dan ghb pakken om in "slaap" te komen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is ook gewoon normaal :s
Beetje GHB daarbij kan ook nog gewoon hoor :s
Hou jij het nou maar op rapedrugs in drankjes.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is ook gewoon normaal :s
Beetje GHB daarbij kan ook nog gewoon hoor :s
waar was je dan?quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:32 schreef JanCees het volgende:
Lol was nog Giga vechtpartij lol vanavond
Maar ik ging niet helpen omdat ik niet medeplichtig wil worden hé
Dit is wel waar trouwens, eentje had vies veel bloed op zn hoofd
Oh ja er is sowieso veel betere shit. Mja horizon verbreden he, I take one at a time.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
meh, heb sowieso weinig met hardstyle, maar vind hem wel echt matige shit maken
Ja, is gewoon normaal :squote:Op zaterdag 9 april 2016 13:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar dat doen ze daar dus ook gewoon. Hele nacht pep snuiven en dan ghb pakken om in "slaap" te komen.
Dacht wel dat jij stoer was maar blijkbaar nietquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar dat doen ze daar dus ook gewoon. Hele nacht pep snuiven en dan ghb pakken om in "slaap" te komen.
vindtquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, is gewoon normaal :s
Snap niet dat je het raar vind.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hou jij het nou maar op rapedrugs in drankjes.
ik ben verstandige gebruikerquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dacht wel dat jij stoer was maar blijkbaar niet
:$quote:
Zou drinkenquote:
wheheh, das idd niet echt een plek waar je een massale vechtpartij verwachtquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
In zo'n tent waar je kan bowlen/poolen/lasergamen/karten enzo
Gebeurt dus nooit wat
Voer die rape fantasieën maar met toto uit.quote:
Omdat school dat wil. Vind zelf C# nog steeds veel lekkerder programmeren. Ach ja.quote:
Ik wil helemaal niet geraped worden door Totoquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Voer die rape fantasieën maar met toto uit.
nee duh anders zou het ook geen rape meer zijnquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet geraped worden door Toto
Echt hé, hij snapt er niks van.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee duh anders zou het ook geen rape meer zijn
Ja nouquote:
Happy Days?quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
In zo'n tent waar je kan bowlen/poolen/lasergamen/karten enzo
Gebeurt dus nooit wat
Wat is dit nou weer.quote:GroenLinks heeft een plan bedacht om Panamaconstructies alsnog te kunnen belasten. GroenLinks heeft via een zwarte lijst (sorry voor het racisme) dertig belastingparadijsgangers in het vizier die dan alsnog belasting moeten afdragen aan brievenbusparadijs Nederland, meldt de NOS.
GroenLinks: Paradijstax invoeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |