quote:
want homo's kunnen niet baas zijn?quote:
Waarom kan je niet gay en een baasje zijn?quote:
Gmtaquote:
boksquote:
Op de brandstapel ermee.quote:
toen guus op het fietspad een toeter op.zn neus kreeg deed hij niets terug dus ik zet mn geld op Jimmyquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga je nog steeds met guus vechten dan
nee het is nu te laat om je eronderuit te lullen, etsu handelt dit verder wel met je afquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
waar in godsnaam haal je dat als onderliggende gedachte vandaan
ik ben niet bang voor ecto'squote:Op zaterdag 9 april 2016 13:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee het is nu te laat om je eronderuit te lullen, etsu handelt dit verder wel met je af
wat?quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
toen guus op het fietspad een toeter op.zn neus kreeg deed hij niets terug dus ik zet mn geld op Jimmy
Hoezo? Het is niet echt pijnloos.quote:
en, hoe erg is je kater?quote:
ben je al bij een dokter geweest sinds je in ierland bent?quote:
Iig brandt het wel weg.quote:
nee, do/vrij gaat het werk me als t goed is helpen met het vinden van een goede, want er zitten ook debielen tussen en dat kan ik er niet ook nog bij krijgenquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben je al bij een dokter geweest sinds je in ierland bent?
oh nee, begrijpelijk. Wel chill dat je werk je daarmee wil helpenquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee, do/vrij gaat het werk me als t goed is helpen met het vinden van een goede, want er zitten ook debielen tussen en dat kan ik er niet ook nog bij krijgen
haha weet je dat niet meerquote:
Ja idd, ze hebben heel veel werknemers met verchillende shit dusquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh nee, begrijpelijk. Wel chill dat je werk je daarmee wil helpen
laterssquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:22 schreef JimmyDean het volgende:
Zo, ik ga maar ff ontbijten. fijne dag nog.
Nu nog moeten ontbijten?quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:22 schreef JimmyDean het volgende:
Zo, ik ga maar ff ontbijten. fijne dag nog.
wheheh gvdquote:
je was amarantha onheus aan het bejegenenquote:
wat deed jij op partyflock?quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:24 schreef HPLC het volgende:
Weet wel dat je vroeger op partyflock geen laterss met twee s'en mocht typen
huh waar kan ik dit teruglezenquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
je was amarantha onheus aan het bejegenen
ergens 10 delen terug ofzo weet ik veelquote:
Dat moet een vreselijke nacht zijn geweestquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:25 schreef JanCees het volgende:
Etsu en ik hebben een keer het bed gedeeld
quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat moet een vreselijke nacht zijn geweest
En nu heeft ieder een half bed?quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:25 schreef JanCees het volgende:
Was gezellig hequote:Op zaterdag 9 april 2016 13:25 schreef JanCees het volgende:
Eenpersoons bed zeker?quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:25 schreef JanCees het volgende:
wel goeie cokequote:Op zaterdag 9 april 2016 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat moet een vreselijke nacht zijn geweest
vuige junkquote:
oh ja die partyagenda van hun is chill idd, maar het forum is echt te kansloos voor woordenquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik was vroeger een soort van gabberWas wel handige site om feestjes te checken
Drugsadvies van slaapzak is ook levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja die partyagenda van hun is chill idd, maar het forum is echt te kansloos voor woorden
en levensgevaarlijk als je daar als onwetende per ongeluk terechtkomt voor drugsadvies
Agenda was chill, maar ik heb eigenlijk nooit daar op het forum gezetenquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja die partyagenda van hun is chill idd, maar het forum is echt te kansloos voor woorden
en levensgevaarlijk als je daar als onwetende per ongeluk terechtkomt voor drugsadvies
brennan heartquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:29 schreef RockNijntje het volgende:
Beetje in bed liggen, beetje Brennan Heart, beetje programmeren. Mooie leef.
die weet tenminste waar hij het over heeftquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Drugsadvies van slaapzak is ook levensgevaarlijk.
Zijn nummers zonder zang zijn best oke.quote:
Wat programmerenquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:29 schreef RockNijntje het volgende:
Beetje in bed liggen, beetje Brennan Heart, beetje programmeren. Mooie leef.
meh, heb sowieso weinig met hardstyle, maar vind hem wel echt matige shit makenquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zijn nummers zonder zang zijn best oke.
Is ook gewoon normaal :squote:Op zaterdag 9 april 2016 13:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
die weet tenminste waar hij het over heeft
op partyflock denken ze dat het normaal is om elk weekend 5 pillen weg te tikken met nog een paar gram pep/sos erachteraan
Escape room game in Java.quote:
Dat zeg je nu, maar dat doen ze daar dus ook gewoon. Hele nacht pep snuiven en dan ghb pakken om in "slaap" te komen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is ook gewoon normaal :s
Beetje GHB daarbij kan ook nog gewoon hoor :s
Hou jij het nou maar op rapedrugs in drankjes.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is ook gewoon normaal :s
Beetje GHB daarbij kan ook nog gewoon hoor :s
waar was je dan?quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:32 schreef JanCees het volgende:
Lol was nog Giga vechtpartij lol vanavond
Maar ik ging niet helpen omdat ik niet medeplichtig wil worden hé
Dit is wel waar trouwens, eentje had vies veel bloed op zn hoofd
Oh ja er is sowieso veel betere shit. Mja horizon verbreden he, I take one at a time.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
meh, heb sowieso weinig met hardstyle, maar vind hem wel echt matige shit maken
Ja, is gewoon normaal :squote:Op zaterdag 9 april 2016 13:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar dat doen ze daar dus ook gewoon. Hele nacht pep snuiven en dan ghb pakken om in "slaap" te komen.
Dacht wel dat jij stoer was maar blijkbaar nietquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar dat doen ze daar dus ook gewoon. Hele nacht pep snuiven en dan ghb pakken om in "slaap" te komen.
vindtquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, is gewoon normaal :s
Snap niet dat je het raar vind.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hou jij het nou maar op rapedrugs in drankjes.
ik ben verstandige gebruikerquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dacht wel dat jij stoer was maar blijkbaar niet
:$quote:
Zou drinkenquote:
wheheh, das idd niet echt een plek waar je een massale vechtpartij verwachtquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
In zo'n tent waar je kan bowlen/poolen/lasergamen/karten enzo
Gebeurt dus nooit wat
Voer die rape fantasieën maar met toto uit.quote:
Omdat school dat wil. Vind zelf C# nog steeds veel lekkerder programmeren. Ach ja.quote:
Ik wil helemaal niet geraped worden door Totoquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Voer die rape fantasieën maar met toto uit.
nee duh anders zou het ook geen rape meer zijnquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet geraped worden door Toto
Echt hé, hij snapt er niks van.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee duh anders zou het ook geen rape meer zijn
Ja nouquote:
Happy Days?quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
In zo'n tent waar je kan bowlen/poolen/lasergamen/karten enzo
Gebeurt dus nooit wat
Wat is dit nou weer.quote:GroenLinks heeft een plan bedacht om Panamaconstructies alsnog te kunnen belasten. GroenLinks heeft via een zwarte lijst (sorry voor het racisme) dertig belastingparadijsgangers in het vizier die dan alsnog belasting moeten afdragen aan brievenbusparadijs Nederland, meldt de NOS.
GroenLinks: Paradijstax invoeren
Wat voor school doe jequote:Op zaterdag 9 april 2016 13:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat school dat wil. Vind zelf C# nog steeds veel lekkerder programmeren. Ach ja.
Nogal logisch als je aftrekposten hebt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:49 schreef HPLC het volgende:
Wow, ik krijg geld terug van de belastingdienst, nu vind ik Rutte een toffe peer. Ik ga op hem stemmen
Juist niet, dit jaar bijna niksquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Nogal logisch als je aftrekposten hebt.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
beter een topickill dan die oneindige kutdiscussies met Jimmy.
misschien moet je dan op de belastingdienst stemmenquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:49 schreef HPLC het volgende:
Wow, ik krijg geld terug van de belastingdienst, nu vind ik Rutte een toffe peer. Ik ga op hem stemmen
Oh, dacht eigen huisje of zo.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Juist niet, dit jaar bijna niksAlleen wat tandartskosten die onder de drempel vallen.
ja true datquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Er zou geen discussie zijn, als niemand erop in ging.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat ookquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Er zou geen discussie zijn, als niemand erop in ging.
hij zou ook kunnen proberen om zijn autisme eens een keertje in bedwang te houdenquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Er zou geen discussie zijn, als niemand erop in ging.
Software Engineering & Game Design and Technologyquote:
nu wil ik de volledige naam wetenquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Software Engineering & Game Design and Technology
Dit is de verkorte naam.
nerdquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit is de verkorte naam.
Ah, al binnen dankzij een spelletje zoals Flappy Bird?quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit is de verkorte naam.
Nehquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij zou ook kunnen proberen om zijn autisme eens een keertje in bedwang te houden
ben je zo dikquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
volgens mij pas ik niet eens in zon kart
Ze hebben vast een speciale kart voor fattiesquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
volgens mij pas ik niet eens in zon kart
ICT & Software Engineering en ICT & Game Design and Technology.quote:
Zelfquote:
Vrij breed nogquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit is de verkorte naam.
Ik ook niet.quote:
Ja, scootmobiel heet dat.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze hebben vast een speciale kart voor fatties
Laatste tijd waren het ook monologen waarbij hij dan mensen blijft quoten met de vraag waarom ze niet op hem reageren.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij zou ook kunnen proberen om zijn autisme eens een keertje in bedwang te houden
dat zijn de beste monologenquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Laatste tijd waren het ook monologen waarbij hij dan mensen blijft quoten met de vraag waarom ze niet op hem reageren.
Je doet twee opleidingen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ICT & Software Engineering en ICT & Game Design and Technology.
Maar meestal zeg ik Software Engineering en Game Design als iemand het vraagt, dus hierboven was niet helemaal de verkorte naam.
Gelukkig kunnen we op school zelfs gewoon SE en GDT gebruiken, pff.
[..]
Zelf
hij was gisteravond nog helemaal in zijn nopjes omdat hoink niet meer gereageerd had op een post van hemquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Laatste tijd waren het ook monologen waarbij hij dan mensen blijft quoten met de vraag waarom ze niet op hem reageren.
Pff, concepting is echt m'n slechtste puntquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ja breed en nee niet twee opleidingen. SE is m'n basisrichting en GDT een innovatieve route. Moet nog even bekijken waar ik in afstudeer, maar het komt in ieder geval allebei op m'n diploma te staan. Beetje aparte constructie misschien.
zaterdag 9 april 2016 13:55 schreef Germano het volgende:[/b]
[..]
Ah, al binnen dankzij een spelletje zoals Flappy Bird?
Denk dat het te maken heeft met die 1000 euro van Mark, maar weet het niet zeker. Het is waarschijnlijk gewoon ingehouden salaris ofzo. Geen verstand vanquote:
sowwquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Rot op naar je eigen land als het je niet aanstaat tering jap
gewoon niet over nadenken verder geld is geldquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk dat het te maken heeft met die 1000 euro van Mark, maar weet het niet zeker. Het is waarschijnlijk gewoon ingehouden salaris ofzo. Geen verstand van
Had het ook kunnen stelen van de rijke tatta's zoals Sidneyquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon niet over nadenken verder geld is geld
Ja sorry heb even niet genoeg internet op m'n laptop zodat er normaal gequote kan worden.quote:
Oh wow, sinds wanneer ben ik een Aziaat?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Rot op naar je eigen land als het je niet aanstaat tering jap
Komt erop neer dat je meer hebt betaald dan nodigquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk dat het te maken heeft met die 1000 euro van Mark, maar weet het niet zeker. Het is waarschijnlijk gewoon ingehouden salaris ofzo. Geen verstand van
djvtquote:
Geeft niet. Zag dat concepting niet je sterkte punt was.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja sorry heb even niet genoeg internet op m'n laptop zodat er normaal gequote kan worden.
Edit gaat hem ook niet worden dus haha.
Als ik zei tering moslim was het hek van de dam natuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:02 schreef Germano het volgende:
Oh wow, sinds wanneer ben ik een Aziaat?
Goede redenatie.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als ik zei tering moslim was het hek van de dam natuurlijk
Ja, nu kan ik eindelijk weer een kratje pils kopenquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Oh wow, sinds wanneer ben ik een Aziaat?
[..]
Komt erop neer dat je meer hebt betaald dan nodig.
Mwaaahhhhh sommige platen jaquote:
Probleemwijkenquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, nu kan ik eindelijk weer een kratje pils kopen
ik voel me aangesprokenquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:04 schreef JanCees het volgende:
en het is jammer dat vooral linkse stinkhippies er naar luisteren
heb nie gestemdquote:
Geen minor en geen vier jaar. Ik weet niet echt hoe ik het uit moet leggen hehe. Ik moet aan het einde van mijn tweede jaar in ieder geval een van de twee richtingen kiezen om in verder te gaan. Game design afsluiten zou betekenen alleen nog maar software engineering en daar ook een stage in. Verder gaan met game design zou betekenen een stage in game design en bijbehorende lessen, maar ook nog wat software engineering lessen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:59 schreef JanCees het volgende:
Soort minor ofzo of is die route ook echt 4 jaar
Ik ook niet. Kreeg van de week wel een monoloog te horen over alle standpunten.quote:
Wel interessante constructiequote:Op zaterdag 9 april 2016 14:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen minor en geen vier jaar. Ik weet niet echt hoe ik het uit moet leggen hehe. Ik moet aan het einde van mijn tweede jaar in ieder geval een van de twee richtingen kiezen om in verder te gaan. Game design afsluiten zou betekenen alleen nog maar software engineering en daar ook een stage in. Verder gaan met game design zou betekenen een stage in game design en bijbehorende lessen, maar ook nog wat software engineering lessen.
Ben net tweedejaars dus ik snap het ook nog niet allemaal helemaal.
Oh ik normaal wel, maar dit hele referendum interesseerde me echt geen ene anusquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kreeg van de week wel een monoloog te horen over alle standpunten.
Als ik ergens geen fuck om geef is het wel politiek.
Wanna find out?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Geeft niet. Zag dat concepting niet je sterkte punt was.
Als je maar goed kunt pijpen is er niets aan de hand.
Ik kom wel met de hooivork naar buiten als het zover is.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ik normaal wel, maar dit hele referendum interesseerde me echt geen ene anus
Bijbaan nog welquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel interessante constructie
ik ben programmeur voor bijbaan
quote:
best oké, maar het is wel echt een harde rip-off van de jeugd...quote:
Maakt waarschijnlijk websites in HTML en noemt zich nu programmeurquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bijbaan nog wel. Wat is je hoofdbaan/studie dan wel niet?
[..]
[ afbeelding ]
Bas Bron produceert wel veel voor hemquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
best oké, maar het is wel echt een harde rip-off van de jeugd...
Ja oud stagebedrijf waar ik nu werk, ik doe opleiding bedrijfskundige informaticaquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:10 schreef RockNijntje het volgende:
Bijbaan nog wel . Wat is je hoofdbaan/studie dan wel niet?
quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Maakt waarschijnlijk websites in HTML en noemt zich nu programmeur.
Close enough.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja oud stagebedrijf waar ik nu werk, ik doe opleiding bedrijfskundige informatica
ben jij kloon van dwc ofzo je post echt op precies dezelfde manierquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Op zich geen probleem. Maar je bent niet alleen.
Ik wil je eerst zien worstelen in een modderbad met Veer en Tli.
The winner takes it all.
[ afbeelding ][ afbeelding ].
Wow ik dacht dat dus ook echt precies net bij die postquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben jij kloon van dwc ofzo je post echt op precies dezelfde manier
Wat een belediging om mij te vergelijken met Het_Toiletquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben jij kloon van dwc ofzo je post echt op precies dezelfde manier
Beetje stelen, beetje fappequote:Op zaterdag 9 april 2016 14:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Probleemwijken.
"Dan drink je een biertje, nog eentje en dan nog eentje. Uiteindelijk heb je een kratje leeg en dan voel je je lekker."
sry :squote:Op zaterdag 9 april 2016 14:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat een belediging om mij te vergelijken met Het_Toilet.
Iedereen postte toentertijd ongeveer zo, behalve de volwassenen dan. En Miver.
Oh nja wij lachen de businessrichting van onze opleiding altijd een beetje uit, omdat ze alleen maar een beetje bezig zijn met formules maken in Excel en wat SQL-statements makenquote:
hij heeft er wel zijn eigen draai aan gegevenquote:
Naja ik doe nooit wat in excelquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh nja wij lachen de businessrichting van onze opleiding altijd een beetje uit, omdat ze alleen maar een beetje bezig zijn met formules maken in Excel en wat SQL-statements maken.
Dat heb ik meegekregen, ja. Wel even laten zien wie de broek aan heeft natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij heeft er wel zijn eigen draai aan gegeven
door doodsbedreigingen te posten over kinderen van andere users bijvoorbeeld
je bent hier op FOK! weenie waarom je van die rare vragen steltquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:22 schreef Le_Professeur het volgende:
Waarom gaan jullie niet naar buiten eigenlijk?!
yesquote:
Is mij te riskant met al die bomaanslagen de laatste tijd.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
0-2
Wat is er buiten?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
0-2
wat staat west ham te slapen achterin zeg.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
0-2
Zo rijles, dan ga ik de buitenlucht in.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
0-2
Haha, succes!quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zo rijles, dan ga ik de buitenlucht in.
ey doe rustig boelerquote:
Rijles. Buitenlucht.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hey Braddiequote:Op zaterdag 9 april 2016 14:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja true, maar goeie loopacties van beide herenquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat staat west ham te slapen achterin zeg.
Thank youquote:
meh luister ik niet echt actief naar, maar catkiller post weleens leuke setjes hier en dat kan ik altijd wel waarderenquote:
Op een paard.quote:
dat is ook weer zo, had alleen gehoopt dat je zou zeggen dat je in achtertuin aan het fokken was :xquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
je bent hier op FOK! weenie waarom je van die rare vragen stelt
Ken alleen nog wat oude platen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
meh luister ik niet echt actief naar, maar catkiller post weleens leuke setjes hier en dat kan ik altijd wel waarderen
Op een paard ...quote:
13 gradenquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat is ook weer zo, had alleen gehoopt dat je zou zeggen dat je in achtertuin aan het fokken was :x
vetquote:
Alsof jij wel buiten bentquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
0-2
In de zon is het gewoon lekker, weet niet waar jij geboren bentquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
het is om het even
vies koud
had gewoon nog winterjas aan net
ziekenhuis van hoornquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In de zon is het gewoon lekker, weet niet waar jij geboren bent
JanCees is getogen in een uitstekende regioquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In de zon is het gewoon lekker, weet niet waar jij geboren bent
Als Arsenal speelt hoor je niet naar buiten te gaan. Jij wedt alleen op corners toch?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
En lekker hoor, heb wedje gelegd op Arsenal x Inter
liever op fok dan voor de treinquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:30 schreef deadprez het volgende:
veel mensen uit de buurt van hoorn hier
En hoe was het bij de kapper?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik las zondag en dacht wat lul jij nou. Toen las ik nog een keer en dacht ik ""
oeh thanks, ga ik zo even checken allemaalquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb even verder gezocht wat mij nog bekend voorkomt.
Hoorn beste hoornquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:30 schreef deadprez het volgende:
Ja maar dat ging niet zo best laatste weken dus nu beetje afgeweken, ga zo in rust wel cornerbet zetten bij WHU - Arsquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als Arsenal speelt hoor je niet naar buiten te gaan. Jij wedt alleen op corners toch?
Geeft wel wat aan.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:30 schreef deadprez het volgende:
Weer een spits die beter dan Giroud is.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:34 schreef McGrath het volgende:
Mooie wedstrijdDan ga je toch niet naar buiten
Maar is hij ook knapper?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weer een spits die beter dan Giroud is.
Ahzoquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kijk nietIk speel een spelletje nu
Maar wel een spits die op een manier benut moet worden die Arsenal toch niet gaat gebruiken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weer een spits die beter dan Giroud is.
Ja, hele dag slapen werkt het beste.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Half 3 wandelen buiten
Slapen is ook belangrijk als je wil afvallen.
Zoveelste jaar op rij dat ik in het begin denk, mwah, ze gaan nu eindelijk weer eens kampioen worden en uiteindelijk eindigt het met een derde of vierde plek.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kijk nietIk speel een spelletje nu
Hahaha het lijkt wel op die ene ploeg uit Rotjeknorquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zoveelste jaar op rij dat ik in het begin denk, mwah, ze gaan nu eindelijk weer eens kampioen worden en uiteindelijk eindigt het met een derde of vierde plek.
Giroud heeft het hele jaar zowat gespeeld hoorquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar wel een spits die op een manier benut moet worden die Arsenal toch niet gaat gebruiken.
Ja klopt, maar 8 uur slaap is 8 uur slaap, of dat nou van 1 uur s'nachts tot 9 uur in de ochtend is, of van 3 uur s'nachts tot 11 uur in de ochtend. Dat maakt lijkt mij niet zo veel uit.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Half 3 wandelen buiten
Slapen is ook belangrijk als je wil afvallen.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zoveelste jaar op rij dat ik in het begin denk, mwah, ze gaan nu eindelijk weer eens kampioen worden en uiteindelijk eindigt het met een derde of vierde plek.
mietjequote:
quote:
Ik doelde op Carrollquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Giroud heeft het hele jaar zowat gespeeld hoor
Drink komkommerwater.quote:
Jawel, je rust beter uit voor 12 uur. Met uitslapen heb je een mindere kwaliteit slaap te pakken. Houd je gewoon aan een fatsoenlijk ritme als je gezonder wil leven.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja klopt, maar 8 uur slaap is 8 uur slaap, of dat nou van 1 uur s'nachts tot 9 uur in de ochtend is, of van 3 uur s'nachts tot 11 uur in de ochtend. Dat maakt lijkt mij niet zo veel uit.
Wandelen is óók belangrijk als je wil afvallen.
had niet gedacht dat iemand dit ooit tegen me zou zeggenquote:
watquote:
huh wat okquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wie is de boy naast beer. Fix zn nr voor me
Gewoon het ritme wat je krijgt als je een paar weken kampeert.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jawel, je rust beter uit voor 12 uur. Met uitslapen heb je een mindere kwaliteit slaap te pakken. Houd je gewoon aan een fatsoenlijk ritme als je gezonder wil leven.
Type is ruk voor Arsenal, omdat ze nooit vroege voorzetten geven.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik vergeleek hem met Giroud. Type is ruk, behalve als je voor Zlatan gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |