quote:
want homo's kunnen niet baas zijn?quote:
Waarom kan je niet gay en een baasje zijn?quote:
Gmtaquote:
boksquote:
Op de brandstapel ermee.quote:
toen guus op het fietspad een toeter op.zn neus kreeg deed hij niets terug dus ik zet mn geld op Jimmyquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga je nog steeds met guus vechten dan
nee het is nu te laat om je eronderuit te lullen, etsu handelt dit verder wel met je afquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
waar in godsnaam haal je dat als onderliggende gedachte vandaan
ik ben niet bang voor ecto'squote:Op zaterdag 9 april 2016 13:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee het is nu te laat om je eronderuit te lullen, etsu handelt dit verder wel met je af
wat?quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
toen guus op het fietspad een toeter op.zn neus kreeg deed hij niets terug dus ik zet mn geld op Jimmy
Hoezo? Het is niet echt pijnloos.quote:
en, hoe erg is je kater?quote:
ben je al bij een dokter geweest sinds je in ierland bent?quote:
Iig brandt het wel weg.quote:
nee, do/vrij gaat het werk me als t goed is helpen met het vinden van een goede, want er zitten ook debielen tussen en dat kan ik er niet ook nog bij krijgenquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben je al bij een dokter geweest sinds je in ierland bent?
oh nee, begrijpelijk. Wel chill dat je werk je daarmee wil helpenquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee, do/vrij gaat het werk me als t goed is helpen met het vinden van een goede, want er zitten ook debielen tussen en dat kan ik er niet ook nog bij krijgen
haha weet je dat niet meerquote:
Ja idd, ze hebben heel veel werknemers met verchillende shit dusquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh nee, begrijpelijk. Wel chill dat je werk je daarmee wil helpen
laterssquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:22 schreef JimmyDean het volgende:
Zo, ik ga maar ff ontbijten. fijne dag nog.
Nu nog moeten ontbijten?quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:22 schreef JimmyDean het volgende:
Zo, ik ga maar ff ontbijten. fijne dag nog.
wheheh gvdquote:
je was amarantha onheus aan het bejegenenquote:
wat deed jij op partyflock?quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:24 schreef HPLC het volgende:
Weet wel dat je vroeger op partyflock geen laterss met twee s'en mocht typen
huh waar kan ik dit teruglezenquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
je was amarantha onheus aan het bejegenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |