JanCees is getogen in een uitstekende regioquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In de zon is het gewoon lekker, weet niet waar jij geboren bent
Als Arsenal speelt hoor je niet naar buiten te gaan. Jij wedt alleen op corners toch?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
En lekker hoor, heb wedje gelegd op Arsenal x Inter
liever op fok dan voor de treinquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:30 schreef deadprez het volgende:
veel mensen uit de buurt van hoorn hier
En hoe was het bij de kapper?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik las zondag en dacht wat lul jij nou. Toen las ik nog een keer en dacht ik ""
oeh thanks, ga ik zo even checken allemaalquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb even verder gezocht wat mij nog bekend voorkomt.
Hoorn beste hoornquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:30 schreef deadprez het volgende:
Ja maar dat ging niet zo best laatste weken dus nu beetje afgeweken, ga zo in rust wel cornerbet zetten bij WHU - Arsquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als Arsenal speelt hoor je niet naar buiten te gaan. Jij wedt alleen op corners toch?
Geeft wel wat aan.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:30 schreef deadprez het volgende:
Weer een spits die beter dan Giroud is.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:34 schreef McGrath het volgende:
Mooie wedstrijdDan ga je toch niet naar buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |