Omdat school dat wil. Vind zelf C# nog steeds veel lekkerder programmeren. Ach ja.quote:
Ik wil helemaal niet geraped worden door Totoquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Voer die rape fantasieën maar met toto uit.
nee duh anders zou het ook geen rape meer zijnquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet geraped worden door Toto
Echt hé, hij snapt er niks van.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee duh anders zou het ook geen rape meer zijn
Ja nouquote:
Happy Days?quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
In zo'n tent waar je kan bowlen/poolen/lasergamen/karten enzo
Gebeurt dus nooit wat
Wat is dit nou weer.quote:GroenLinks heeft een plan bedacht om Panamaconstructies alsnog te kunnen belasten. GroenLinks heeft via een zwarte lijst (sorry voor het racisme) dertig belastingparadijsgangers in het vizier die dan alsnog belasting moeten afdragen aan brievenbusparadijs Nederland, meldt de NOS.
GroenLinks: Paradijstax invoeren
Wat voor school doe jequote:Op zaterdag 9 april 2016 13:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat school dat wil. Vind zelf C# nog steeds veel lekkerder programmeren. Ach ja.
Nogal logisch als je aftrekposten hebt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:49 schreef HPLC het volgende:
Wow, ik krijg geld terug van de belastingdienst, nu vind ik Rutte een toffe peer. Ik ga op hem stemmen
Juist niet, dit jaar bijna niksquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Nogal logisch als je aftrekposten hebt.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
beter een topickill dan die oneindige kutdiscussies met Jimmy.
misschien moet je dan op de belastingdienst stemmenquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:49 schreef HPLC het volgende:
Wow, ik krijg geld terug van de belastingdienst, nu vind ik Rutte een toffe peer. Ik ga op hem stemmen
Oh, dacht eigen huisje of zo.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Juist niet, dit jaar bijna niksAlleen wat tandartskosten die onder de drempel vallen.
ja true datquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Er zou geen discussie zijn, als niemand erop in ging.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat ookquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Er zou geen discussie zijn, als niemand erop in ging.
hij zou ook kunnen proberen om zijn autisme eens een keertje in bedwang te houdenquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Er zou geen discussie zijn, als niemand erop in ging.
Software Engineering & Game Design and Technologyquote:
nu wil ik de volledige naam wetenquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Software Engineering & Game Design and Technology
Dit is de verkorte naam.
nerdquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Software Engineering & Game Design and Technology
Dit is de verkorte naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |