Nee, dat is geen afdankertje, maar het gevolg op een keuze die Chelsea moest maken. Courtois is gewoon de toekomst en ook één van de betere, dus dan moet je knopen doorhakken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt ja, maar in principe was het een 'afdankertje'. Dat het prachtig heeft uitgepakt is mooi, maar ik blijf erbij dat het typerend is voor het aankoopbeleid van Arsenal.
De echte wereldtop kiest echt Arsenal niet uit om naartoe te gaan.
Is toch geweldig, dp?quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is toch geweldig, dp?
Die kennis hier joh
Nou, fantastisch! !!!!! Wow
moet jij geen paard berijden?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is toch geweldig, dp?
Die kennis hier joh
Nou, fantastisch! !!!!! Wow
Moet ik alle fouten daar nog een keer benoemen? Gun mij ook eens een pleziertje.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:56 schreef HPLC het volgende:
Zie McGrath stoer doen terwijl Villa gaat degraderen
hplc is een vieze misgunnerquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moet ik alle fouten daar nog een keer benoemen? Gun mij ook eens een pleziertje.
Zo.quote:
Ozil, samen met Sanchez zijn van die uitzonderingen waar Arsenal al jaren op leunt. Neem 1 of 2 smaakmakers. Maar daar haal je de absolute top naar mijn mening niet mee.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, dat is geen afdankertje, maar het gevolg op een keuze die Chelsea moest maken. Courtois is gewoon de toekomst en ook één van de betere, dus dan moet je knopen doorhakken.
Ozil is wereldtop, zijn statistieken zijn beter dan wie dan ook op zijn positie.
kom we trekken hem van z'n fiets met zijn vijlig hijds vestjequote:
we gooien z'n fiets dan toch wel in het water?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
kom we trekken hem van z'n fiets met zijn vijlig hijds vestje
Wat vind jij van Per Mertesacker willow, dumpen of in de verdediging laten staan?quote:
Kom maar. Dan kan je alvast voelen wat je te wachten staat als je maandavond naar de Mac in Zwolle gaatquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
kom we trekken hem van z'n fiets met zijn vijlig hijds vestje
uiteraardquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
we gooien z'n fiets dan toch wel in het water?
quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kom maar. Dan kan je alvast voelen wat je te wachten staat als je maandavond naar de Mac in Zwolle gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |