denk wel dat hij een grote pik heeft willoowquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat vind jij van Per Mertesacker willow, dumpen of in de verdediging laten staan?
Duitsers moet je altijd dumpen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat vind jij van Per Mertesacker willow, dumpen of in de verdediging laten staan?
waarom nou weer zo gemeen over wchquote:
pics?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
kom we trekken hem van z'n fiets met zijn vijlig hijds vestje
ik zie jou iedere dag bij de kerk in de hegolsomquote:
Mijn kennis is niet zo groot als die van jullie om hier antwoord op te gevenquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja.quote:
Oh jee, de passief agressieve smiley komt er zelfs bij kijken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijn kennis is niet zo groot als die van jullie om hier antwoord op te geven
geil, doe je wel voorzichtig met me?quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zie jou iedere dag bij de kerk in de hegolsom
ik pak je een keer
ik pak je let maar opquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
geil, doe je wel voorzichtig met me?
samen janken om arsenalquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:04 schreef McGrath het volgende:
Zou later wel een chick willen die het niet erg vindt als ik de hele zaterdag in mijn pyjama voetbal zit te kijken.
Ik ga mijn trainingspak maar eens op Marktplaats zetten denk ik.quote:
nepsupporters kunnen we missen als kiespijnquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ga mijn trainingspak maar eens op Marktplaats zetten denk ik.
veel plezier bbyquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:06 schreef Willoow het volgende:
Ik ga wat leukers doen
Sterkte met hun, dp!
hobbel zequote:Op zaterdag 9 april 2016 15:06 schreef Willoow het volgende:
Ik ga wat leukers doen
Sterkte met hun, dp!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |