Ik bedoel dat het niet opvalt dat het op mijn gezicht zit. Als ik een puist heb en ik gebruik het niet dan zie je de puist. Met concealer erop niet. Concealer moet je zien als een camouflagestick.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:04 schreef vanBoeschoten het volgende:
En als t niet opvalt ken je t net zo goed niet gebruiken Sherlock
Really? Dat spul had ik vroeger ook moeten hebben danquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:06 schreef DistrictZuyd het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het niet opvalt dat het op mijn gezicht zit. Als ik een puist heb en ik gebruik het niet dan zie je de puist. Met concealer erop niet.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:06 schreef DistrictZuyd het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het niet opvalt dat het op mijn gezicht zit. Als ik een puist heb en ik gebruik het niet dan zie je de puist. Met concealer erop niet. Concealer moet je zien als een camouflagestick.
Nee, maar je ziet er beter door uit (als je het zo gebruikt dat het niet opvalt natuurlijk) en kan voor veel mensen voor meer zelfvertrouwen zorgen denk ik zo.quote:
Als je het nodig hebt voor je zelfvertrouwen om make-up op een puist te smeren denk ik dat je wel meer issues hebt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:10 schreef DistrictZuyd het volgende:
[..]
Nee, maar je ziet er beter door uit (als je het zo gebruikt dat het niet opvalt natuurlijk) en kan voor veel mensen voor meer zelfvertrouwen zorgen denk ik zo.
Ligt er aan hoe erg natuurlijk. Ik heb er niet bijzonder veel last van, maar vind het niet zo prettig om rode vlekken of een puist in mijn gezicht te hebben als ik naar mijn klanten ga. Ik gebruik het dus echt om beter uit te zien en niet om zelfvertrouwen te krijgen, maar ik kan me voorstellen dan voor degenen die er wel veel last van hebben concealer wel een oplossing zou kunnen zijn voor meer zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je het nodig hebt voor je zelfvertrouwen om make-up op een puist te smeren denk ik dat je wel meer issues hebt.
Dit is vechten tegen de bierkaai, gewoon gebruiken als het voor jou werkt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:16 schreef DistrictZuyd het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe erg natuurlijk. Ik heb er niet bijzonder veel last van, maar vind het niet zo prettig om rode vlekken of een puist in mijn gezicht te hebben als ik naar mijn klanten ga. Ik gebruik het dus echt om beter uit te zien en niet om zelfvertrouwen te krijgen, maar ik kan me voorstellen dan voor degenen die er wel veel last van hebben concealer wel een oplossing zou kunnen zijn voor meer zelfvertrouwen.
quote:
quote:Het verliezen van huidcellen is natuurlijk. Dagelijks verlies je duizenden cellen. Zo vernieuwt je huid zich automatisch. Je kunt je huid een handje helpen door te scrubben. Je ontdoet je dan van oude huidcellen waardoor je huid glad en glanzend wordt.
Haha nee.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een ruige rockchick.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan weet ik nog niet wat het is hé.
Ja of je benen. Harde korrels die dan de oude huidcellen weg halen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een soort modder op je kop smeren? Dat is wel gay.
Goede vriend ben jij.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:01 schreef LXIV het volgende:
Als éen van mijn vrienden als homo uit de kast zou komen zou ik gewoon met hem om blijven gaan. Maar als ze met make-up beginnen, dan ga ik echt niet meer met ze op pad. Het is gewoon gayer dan gay om zoiets te doen. Flikker toch op. Waarom zou je zoiets willen? Om vrouwen aan te trekken? Denk je niet dat die lever gewoon een echte kerel hebben die naar shag en zweet ruikt?
Een homo hoeft juist geen vrouwen aan te trekken. Maar het is altijd wel fijn om met vrouwen over dit soort dingen te praten.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:01 schreef LXIV het volgende:
Als éen van mijn vrienden als homo uit de kast zou komen zou ik gewoon met hem om blijven gaan. Maar als ze met make-up beginnen, dan ga ik echt niet meer met ze op pad. Het is gewoon gayer dan gay om zoiets te doen. Flikker toch op. Waarom zou je zoiets willen? Om vrouwen aan te trekken? Denk je niet dat die lever gewoon een echte kerel hebben die naar shag en zweet ruikt?
Dit ja. Ik heb het zelf nooit gebruikt, maar je ziet het niet eens. Snap het probleem niet echtquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:57 schreef focal het volgende:
Ik denk dat je grof overschat hoeveel het anderen interesseert wat jij met je hoofd doet. Gewoon blijven smeren als je er blij van wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |