Ik heb toch nog gewoon mijn biologische vader.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Je zei laatst nog dat je nooit pa zou zegven tegen stiefvader? :s
Nou zegquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ik ben niet bijzonder? Donder dan meer weer op grtd sc ofzo
Ja, ik vind het een typische 13 in een dozijn pop zangeresje. Ze had een of 2 leuke liedjes maar verder ..quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze kan leuk dansen enzo, maar daar blijft het bij
labiel psychotisch tienermeisje, merk je toch aan allesquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou zeg
Ik wist niet dat je een chickie was
owh ja wist ik veelquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb toch nog gewoon mijn biologische vader.
hey jijquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
labiel psychotisch tienermeisje, merk je toch aan alles
ja al 23 jaarquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou zeg
Ik wist niet dat je een chickie was
Hey Braddie ik zit met Oberkullie, madeliefff, Remqo en Chai op het terras. Kom je ook?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een typische 13 in een dozijn pop zangeresje. Ze had een of 2 leuke liedjes maar verder ..
Ik moet dringend weer goed speakers hebben. Hele huishouden mee laten genieten van hardcorequote:
wel van je tetten?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb geen pics van 23 jaar
Godver, alweer zonder mijquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey Braddie ik zit met Oberkullie, madeliefff, Remqo en Chai op het terras. Kom je ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |