een blanke met een negerkapsel serieus nemenquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Carroll die gewoon vogelvrij mag staan bij hoge ballen
Wat vertelt Wenger die spelers bij wedstrijdbespreking?
Ach die lange kan er toch niks van?
Denk dat ze de voorzetten eruit willen halen...quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Carroll die gewoon vogelvrij mag staan bij hoge ballen
Wat vertelt Wenger die spelers bij wedstrijdbespreking?
Ach die lange kan er toch niks van?
44'quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
een blanke met een negerkapsel serieus nemen
Je kan me niet wijs maken nadat je het zoveelste jaar vol goede hoop begon je je niet ontzettend ergert aan het einde.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nepsupporters kunnen we missen als kiespijn
is toch al niet meer te reddenquote:
Die zit altijd in mijn tas, naast mijn tampons, mocht ik onverwachts beginnen te bloeden.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die zit altijd in mijn tas, naast mijn tampons, mocht ik onverwachts beginnen te bloeden.
Dat wordt toch een opblaasbare denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:04 schreef McGrath het volgende:
Zou later wel een chick willen die het niet erg vindt als ik de hele zaterdag in mijn pyjama voetbal zit te kijken.
Persoonlijk had ik Per Mertesacker ingezet. Met een kop kleiner win je gewoon geen duels van Carrollquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja geen idee, wat moet je uitleggen aan mietjes?
[ afbeelding ]
Enige manier is om echte mannen te halen.
Ik kom gewoon klaar in mn gezicht, smeer het uit en laat het intrekken. Daar kan geen smeersel tegenop.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die zit altijd in mijn tas, naast mijn tampons, mocht ik onverwachts beginnen te bloeden.
er zijn toch vast ook wel chicks die ook van voetbal houdenquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
ben wel een sympathieke jongen met lage standaard hoor
Klopt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Persoonlijk had ik Per Mertesacker ingezet. Met een kop kleiner win je gewoon geen duels van Carroll
tuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
er zijn toch vast ook wel chicks die ook van voetbal houden
O, dan zou ik 2 opblaasbare kopenquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
ben wel een sympathieke jongen met lage standaard hoor
willow. Die houdt wel een lekker potje ballen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Voor de neutrale kijker is het trouwens wel een leuke wedstrijd.quote:
dan moet je naar je plaatselijke voetbalclub beetje loerenquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geniet ervan schatjequote:Op zaterdag 9 april 2016 15:17 schreef deadprez het volgende:
ik ga naar buiten
hebben jullie nu je zin met je voetbal hè
skkls
kloptquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Villa is niet meer te redden, die moeten lekker kijken naar volgend seizoen
Die komen voorlopig ook niet meer terug in de PL.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Villa is niet meer te redden, die moeten lekker kijken naar volgend seizoen
Shop is ook niet echt buiten hè.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:17 schreef deadprez het volgende:
ik ga naar buiten
skkls
stelletje kikkerkuttenquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die komen voorlopig ook niet meer terug in de PL.
Toch denk ik dat ze het volgend jaar Burnley behoorlijk lastig gaan maken.quote:
Burnley staat op promoverenquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toch denk ik dat ze het volgend jaar Burnley behoorlijk lastig gaan maken.
Moet wel zeggen, volg heel die Football League niet, maar op Ziggo sport heb je wekelijks een samenvatting. Dat Burnley speelt best leuk.quote:
Joey Bartonquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet wel zeggen, volg heel die Football League niet, maar op Ziggo sport heb je wekelijks een samenvatting. Dat Burnley speelt best leuk.
rip was leuk je gekend te hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:17 schreef deadprez het volgende:
ik ga naar buiten
skkls
Maar ik vind het wel zonde van Aston Villa. Vergeleek het in die zin een beetje met Sparta, al weet je niets van voetbal en je krijgt de vraag noem eens vijf Engelse clubs op, grote kans dat iemand The Villans noemt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Joey BartonHadden we dit seizoen wel kunnen gebruiken...
Is een prachtige club inderdaad.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel zonde van Aston Villa. Vergeleek het in die zin een beetje met Sparta, al weet je niets van voetbal en je krijgt de vraag noem eens vijf Engelse clubs op, grote kans dat iemand The Villans noemt.
ik probeer van je haat lijst te komenquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:29 schreef McGrath het volgende:
Jongens, maak me nou niet aan het huilen
Dankjequote:Op zaterdag 9 april 2016 15:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik vin Aston Villa een lelijke dooie club zonder uitstraling.
Aston is geen plaats. Weet je Birmingham wel?quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik zou niet eens weten waar Aston precies ligt in Engeland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |