Bedoelde 'ie Live Streamquote:Op RTL 7 hebben ze reclame voor darten, en dan kan je op le striem of zo het darten eerder kijken, hoe kom ik bij die zender?
quote:Ja jonge, dat krijg je als je vaak naar groningen rijd om ff te neuken
Niet gelachen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:16 schreef MrBradge het volgende:
Mijn opa is echt een mafkees
Gistermiddag komt 'ie mij ophalen om even naar de sloop te gaan.
Vraagt 'ie aan mijn moeder
[..]
Bedoelde 'ie Live Stream
En we hadden het op een gegeven moment over hoe blij ik ben dat m`n autootje nog steeds rijd en dat het echt een koopje was maar dat ik daar ook wel wat aan moet laten vervangen binnenkort. En toen was het
[..]![]()
'Hardcore4life Michael.'quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet dringend weer goed speakers hebben. Hele huishouden mee laten genieten van hardcoreGlazen laten trillen
Voetbal IS ook een kut onderwerpquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omg DeadprezJe vind voetbal ook een kut onderwerp?
![]()
jaquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omg DeadprezJe vind voetbal ook een kut onderwerp?
![]()
Kom erbij dan.quote:
daar durf ik niks meer over te zeggen want dan moet ik worden doodgeschoten volgens hzawquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
johan is dood he... rampzalig
Beetje meer respect voor Johanquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
johan is dood he... rampzalig
echt joh? wat een agressie.... doet me denken aan een userquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar durf ik niks meer over te zeggen want dan moet ik worden doodgeschoten volgens hzaw
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |