Ja, daar speelt Birmingham City, schitterende club met een rijke historie. Ook machtig mooie blauw witte shirts.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Aston is geen plaats. Weet je Birmingham wel?
ha-haquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, daar speelt Birmingham City, schitterende club met een rijke historie. Ook machtig mooie blauw witte shirts.
In die Villawijkquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik zou niet eens weten waar Aston precies ligt in Engeland.
Ja, echt zo'n patserige club dat Aston Villaquote:
Ze hebben wel Westwood. Daar win je prachtige wedstrijden mee.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, echt zo'n patserige club dat Aston Villa
Steken liever hun geld in villa's dan in capabele spelers, maar komt ook die die O'Neill die wist van toeten noch blazen.
Ben jij voetballiefhebber ja?quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ze hebben wel Westwood. Daar win je prachtige wedstrijden mee.
Prachtig weer ja. Begin me af te vragen of ik toevallig van SM en andere sadomasochistische dingen houd, want dat begin ik me nu wel af te vragen als Arsenal-supporter.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:38 schreef Le_Professeur het volgende:
goed gespeeld jongens, 3-3 bij west ham is uitstekend!
West ham doet het ook boven verwachting dit seizoen of niet?quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:38 schreef Le_Professeur het volgende:
aanstellerquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Prachtig weer ja. Begin me af te vragen of ik toevallig van SM en andere sadomasochistische dingen houd, want dat begin ik me nu wel af te vragen als Arsenal-supporter.
zeer zeker, we hebben ze mooi geholpen zonder zelf schade op te lopenquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
West ham doet het ook boven verwachting dit seizoen of niet?
hahahahah Leicester KAMPIOEN!quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:38 schreef Le_Professeur het volgende:
wmb mooiste voetbalsprookje evahquote:Op zaterdag 9 april 2016 15:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hahahahah Leicester KAMPIOEN!
Maar hij weet er imo wel altijd het maximale uit te halen. Spelen het leukste voetbal van Engeland. Zou Wenger weleens aan de slag willen zien gaan - uiteraard bij Arsenal - met de absolute top.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt wel tijd dat Wenger toegeeft dat zijn ploeg gewoon niet goed genoeg is. Dat zal hij nooit doen
Hij weet er helemaal niet het maximale uit te halen. Helft van de aankopen zijn onbegrijpelijk terwijl er allang genoeg geld is om beter materiaal te halen en hij had dit jaar kampioen moeten worden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar hij weet er imo wel altijd het maximale uit te halen. Spelen het leukste voetbal van Engeland. Zou Wenger weleens aan de slag willen zien gaan - uiteraard bij Arsenal - met de absolute top.
Ooit eens aan gedacht om zoiets te doen, maar dan moet je wel echt zo'n professionele scanner hebben die 1 pagina in een seconde scant.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:40 schreef Kurovski het volgende:
lol, beginnetje aan het maken met m'n stripboeken inscannen. Wat een werk...
Ik ben me aan het ontdoen van dingen, maar weggooien vind ik ook weer zoiets.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik tief alles weg wat ik niet meer gebruik
Hangt er vanaf, een goede plank zou ik wel bewaren.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik tief alles weg wat ik niet meer gebruik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |