hou je vuile smerige sarcastische kutopmerkingen lekker bije seniele imbecielquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
johan is dood he... rampzalig
Ja jeetjequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zit dan ook niet te miepen, flikker
ja de geest van die user lijkt hier nog een beetje rond te spoken, jimmy leek er ook al last van te hebben toen hij iedereen uitnodigde om maandag met hem te komen vechtenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt joh? wat een agressie.... doet me denken aan een user
Wat ik vooral rampzalig vind zijn al die mensen die nog nooit voetbal hebben gekeken, maar opeens met alles en iedereen gaan meepraten over hoe Johan Cruijff de beste voetballer allertijden was en hoe zijn uitspraken zo fantastisch warenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
johan is dood he... rampzalig
johan is dood ole olequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hou je vuile smerige sarcastische kutopmerkingen lekker bije seniele imbeciel
Nee, ik haat voetbal omdat ik altijd de bal wasquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zeg je ook alleen maar omdat je te dik bent om mee te kunnen doen.
wrm houden jullie geheime meets zonder anderen te laten weten :s :squote:Op zaterdag 9 april 2016 17:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey Braddie ik zit met Oberkullie, madeliefff, Remqo en Chai op het terras. Kom je ook?
Paddepoel in Groningen. Grquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:19 schreef Oberkullie het volgende:
Braddie waar woon je dan komen we lurken
noem dat maar gelukquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik in Utrecht ben, is het 8 uur met een beetje geluk
Welke highwaymen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wat ik vooral rampzalig vind zijn al die mensen die nog nooit voetbal hebben gekeken, maar opeens met alles en iedereen gaan meepraten over hoe Johan Cruijff de beste voetballer allertijden was en hoe zijn uitspraken zo fantastisch waren![]()
Flikker toch op man.
Merle Haggard is ook dood, dat was een goede country zanger samen met The Highwaymen maar daar hoor je mij ook niet over, OMG MERLE HAGGERD WAS FANTASTISCH, ZOALS HIJ COUNTRY VERNIEUWDEKrijg wat..
Maakt niet uit, dan komt hoink ook pas aankakken met een beetje mazzel.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik in Utrecht ben, is het 8 uur met een beetje geluk
quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wrm houden jullie geheime meets zonder anderen te laten weten :s :s
Ik heb het woord vechten niet in de mond genomen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja de geest van die user lijkt hier nog een beetje rond te spoken, jimmy leek er ook al last van te hebben toen hij iedereen uitnodigde om maandag met hem te komen vechten
Oepsquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Welke highwaymen?
Die met cash, kristofferson, nelson en jennings was toch de beste.
omdat hij daarnaast misschien ook duizenden sportveldjes en een stichting heeft nagelaten misschienquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wat ik vooral rampzalig vind zijn al die mensen die nog nooit voetbal hebben gekeken, maar opeens met alles en iedereen gaan meepraten over hoe Johan Cruijff de beste voetballer allertijden was en hoe zijn uitspraken zo fantastisch waren![]()
Flikker toch op man.
Merle Haggard is ook dood, dat was een goede country zanger samen met The Highwaymen maar daar hoor je mij ook niet over, OMG MERLE HAGGERD WAS FANTASTISCH, ZOALS HIJ COUNTRY VERNIEUWDEKrijg wat..
nee je wilde zeker een goed gesprek voeren met guusjequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb het woord vechten niet in de mond genomen.
jeetje, wat een weldoener, wauwquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat hij daarnaast misschien ook duizenden sportveldjes en een stichting heeft nagelaten misschien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |