Ja, dubbelzijdig een stapeltje in een minuut op een USB knallen in .pdf. Helaas, ik zal het pagina per pagina moeten doen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ooit eens aan gedacht om zoiets te doen, maar dan moet je wel echt zo'n professionele scanner hebben die 1 pagina in een seconde scant.
Ik hoop niet dat ik er als puber op heb getekendquote:Op zaterdag 9 april 2016 16:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, een goede plank zou ik wel bewaren.
Haha je had mij moeten zien toen ik mijn oude kamer leeg moest halen omdat huis was verkochtquote:Op zaterdag 9 april 2016 16:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben me aan het ontdoen van dingen, maar weggooien vind ik ook weer zoiets.
Waarom zou je dingen wegdoen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben me aan het ontdoen van dingen, maar weggooien vind ik ook weer zoiets.
joh.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:54 schreef MrBradge het volgende:
Wat zijn die Black Eyed Peas toch kut live..
Zit net hun Superbowl performance terug te kijken, die Fergie
En de Blues Brothers met James Brown, en Michael Jackson.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
joh.
Alles wat halftime show mocht doen is kut, behalve Britney.
Ai, nou sterkte dan maarquote:Op zaterdag 9 april 2016 16:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, dubbelzijdig een stapeltje in een minuut op een USB knallen in .pdf. Helaas, ik zal het pagina per pagina moeten doen.
MJquote:Op zaterdag 9 april 2016 16:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
En de Blues Brothers met James Brown, en Michael Jackson.
Ik vind ze normaal al kut, echt een overgewaardeerde groep. Eerste nummers waren nog aardig, maar verder...quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:54 schreef MrBradge het volgende:
Wat zijn die Black Eyed Peas toch kut live..
Zit net hun Superbowl performance terug te kijken, die Fergie
Ik heb ook niet veel met ze verder, maar ik heb ooit eens +- 400 optredens (varierend van +- 10 minuten tot +- 4 uur) Gedownload, en die lijst ga ik nu af en ben ik op aan't bewegenquote:Op zaterdag 9 april 2016 16:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vind ze normaal al kut, echt een overgewaardeerde groep. Eerste nummers waren nog aardig, maar verder...
Nee man. Dan eerder Princequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als we het over overgewaardeerde artiesten hebben... dan is hij toch zeker no. 1.
Niet eens nr 39 met rijst?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
voor mij 1 nasi speciaal, een halve kip en drie loempia's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |