Gesliced of hier opeten?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
voor mij 1 nasi speciaal, een halve kip en drie loempia's
Waarom wil die niet komen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:56 schreef Amarantha het volgende:
Jammer dat mijn vader niet op visite wil komen hierAnders had hij de plank ook even kunnen vast maken voor mij aan de muur
Over dingen wegdoen gesproken... Ik ga m'n speakerset ook wegdoen. De draagbare soundlink die ik heb voldoet prima.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:07 schreef Amarantha het volgende:
En nu nog een keer maar dan headphone. Laptop heeft echt poep geluid.
Omdat hij geen behoefte heeft om langs te komen op een kamer.quote:
Wat voor speakerset?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Over dingen wegdoen gesproken... Ik ga m'n speakerset ook wegdoen. De draagbare soundlink die ik heb voldoet prima.
Ja, dat was gisternachtquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Je zei laatst nog dat je nooit pa zou zegven tegen stiefvader? :s
Nee, ik ben gekloondquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]![]()
Echt origineel ben je niet he
Want je kan beide niet hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Je zei laatst nog dat je nooit pa zou zegven tegen stiefvader? :s
Ah helaas, vraag je vriend of zoquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat hij geen behoefte heeft om langs te komen op een kamer.
Goedemiddagquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:10 schreef Etsu het volgende:
Hoi lekkere chickies van me
Frass in 't bijzonder ofc
o ik ben niet bijzonder? Donder dan meer weer op grtd sc ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:10 schreef Etsu het volgende:
Hoi lekkere chickies van me
Frass in 't bijzonder ofc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |