Huh?quote:Op woensdag 6 april 2016 16:36 schreef Gutmensch het volgende:
twitter:CorVerbree twitterde op woensdag 06-04-2016 om 16:29:41Henk Krol feliciteert @GeenPeil met de uitslag van het referendum #oekrainereferendum reageer retweet
quote:Naar verluidt krijgt De Vries voor elk optreden bij Jinek 2000 euro. “Hij zit drie keer per week bij Jinek. 24 ruggen per maand voor dat geleuter“, aldus Roos.
Roos wil de onderste steen boven krijgen. “Zijn hier redacteuren van tv-shows waar Peter R de Vries optreedt die zijn rekening durft te openbaren? Mag anoniem. DM me“, twittert hij.
De journalist krijgt onder meer een factuur van De Vries voor een halve dag seminar bij Justitie toegeschoven. “3000 euro, exclusief parkeergeld. Nog meer rekeningen van Peter R?”
Dat De Vries op de factuur niet alleen over zijn tarief, maar ook over de parkeerkosten en de kilometervergoeding btw rekent, mag volgens Roos helemaal niet. “Naast hele hoge rekeningen pakt Peter R nog meer door een rekentrucje.”
Van JOVD, de jongerenafdeling van VVD, krijgt Roos een mailtje toegeschoven waarin De Vries weigert om zonder veroeding te komen spreken. Hij schrijft daarin: “Is dat anno 2015 de liberale gedachte: de spreker moet maar voor niks komen omdat alle aanwezigen – een zaal vol – er zelf niks voor over hebben? Daar heb ik het echt te druk voor, sorry.”
Roos: “Soms doet Peter R ook wel iets gratis. Wegblijven bijvoorbeeld.”
Afgezien van een paar standpunten waarvan ze toch nooit een meerderheid voor zullen krijgen is het gewoon en normale politieke partij.quote:
Akkoord, sommige figuren, zoals Peter R., zijn nog triester dan Jan.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:38 schreef Tchock het volgende:
Haha ik kwam tijdens het zoeken nog deze parel tegen:
[..]
Afgezien van een paar calamiteiten waardoor ze nooit erkend zullen worden is Islamtische Staat gewoon een normaal land.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Afgezien van een paar standpunten waarvan ze toch nooit een meerderheid voor zullen krijgen is het gewoon en normale politieke partij.
Dat klopt. Maar die "paar standpunten" vind ik wel absoluut moreel verwerpelijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Afgezien van een paar standpunten waarvan ze toch nooit een meerderheid voor zullen krijgen is het gewoon en normale politieke partij.
Voltooid deelwoord.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:41 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Afgezien van een paar calamiteiten waardoor ze nooit erkent zullen worden is Islamtische Staat gewoon een normaal land.
Ik had overigens wel 0 spelfouten op mijn beschouwingquote:
Ja, van geheel anonieme bronnen heb ik vernomen dat de opkomst op dit moment al boven de 69% steekt.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 16:44 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja, van geheel anonieme bronnen heb ik vernomen dat de opkomst op dit moment al boven de 69% steekt.
Als het je om de opkomst gaat zou ik echt wel tot 8 uur wachten. Het is verre van zeker dat 30% wordt gehaald.quote:
Dat is dan geen optie meer.... als we gaan dan gaan we op een moment dat we samen kunnen gaan, en vanaf 19.15 uur ligt de kleuter in bed, dus dan kunnen we sowieso niet meer samen gaan.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Als het je om de opkomst gaat zou ik echt wel tot 8 uur wachten. Het is verre van zeker dat 30% wordt gehaald.
Maar die zullen ze nooit realiseren.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar die "paar standpunten" vind ik wel absoluut moreel verwerpelijk.
Klinkt avontuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2016 16:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is dan geen optie meer.... als we gaan dan gaan we op een moment dat we samen kunnen gaan, en vanaf 19.15 uur ligt de kleuter in bed, dus dan kunnen we sowieso niet meer samen gaan.
Ik denk ook niet dat Wilders ooit alle moslims het land uit kan bannen maar ik vind het wel een verschrikkelijk standpunt.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar die zullen ze nooit realiseren.
Je kan aandacht afleiden wat je wil, door D66 zitten we met dit referendum.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:48 schreef Kaas- het volgende:
Kan er geen extra topicdisclaimer komen?
"Ewald Engelen is een econoom"
En
"Ryon stemt op Jan Roos"
Bijna 50 hè, dan krijg je dat.quote:
Nog zo'n reden waarom stemmen gedigitaliseerd moet worden.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:48 schreef Heilwasser het volgende:
De weergoden helpen het voorkamp een handje.
Hm, ja dan moet je zelf weten, mijn natte vinger zegt dat ze het net niet gaan halen, maar daar moet je zeker niet op vertrouwen.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is dan geen optie meer.... als we gaan dan gaan we op een moment dat we samen kunnen gaan, en vanaf 19.15 uur ligt de kleuter in bed, dus dan kunnen we sowieso niet meer samen gaan.
Verklaar?quote:Op woensdag 6 april 2016 16:48 schreef KoosVogels het volgende:
Mensen, het maakt werkelijk geen zak uit of de opkomst nou 20, 30 of 40 procent wordt.
De ouderen hebben geen internet. Mogen zij niet stemmen?quote:Op woensdag 6 april 2016 16:49 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nog zo'n reden waarom stemmen gedigitaliseerd moet worden.
Maar het is wel een fijne SOG.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:48 schreef KoosVogels het volgende:
Mensen, het maakt werkelijk geen zak uit of de opkomst nou 20, 30 of 40 procent wordt.
Dit is typisch zo'n "makkelijk als je er niet te lang over nadenkt"-argument.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:49 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nog zo'n reden waarom stemmen gedigitaliseerd moet worden.
Wilders is onfatsoenlijk, dat kan ik van de SGP niet zeggen. Je bent het misschien niet altijd met ze eens, maar het zijn geen onfatsoenlijke mensen.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Wilders ooit alle moslims het land uit kan bannen maar ik vind het wel een verschrikkelijk standpunt.
Jawel. Een combinatie van beiden is prima.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:49 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
De ouderen hebben geen internet. Mogen zij niet stemmen?
Oei, nu krijg je alle tolerante progressieven over je heen.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wilders is onfatsoenlijk, dat kan ik van de SGP niet zeggen. Je bent het misschien niet altijd met ze eens, maar het zijn geen onfatsoenlijke mensen.
Dat doe ik dus zeker niet, als ik ga dan stem ik voor, ik ga niet met blanco stemmen het referendum de opkomstdrempel laten halen.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Altijd natuurlijk. Desnoods stem je blanco.
In.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:44 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik had overigens wel 0 spelfouten op mijn beschouwing
Ik vind het best onfantsoenlijk. Hoe ze het leven van mensen in hun gelederen vergallen met de sociale druk die ze opvoeren.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wilders is onfatsoenlijk, dat kan ik van de SGP niet zeggen. Je bent het misschien niet altijd met ze eens, maar het zijn geen onfatsoenlijke mensen.
True.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Naast.quote:
Oké.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:50 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Jawel. Een combinatie van beiden is prima.
Ik vind abortus, euthanasie en het homohuwelijk willen verbieden ook heel erg onfatsoenlijk. Ze doen het dan misschien vanuit een andere ideologische insteek als de PVV en het zijn denk ik ook veel sympathiekere mensen, maar ik heb daar geen enkel respect voor.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Omdat vooraf al duidelijk is dat meer dan 95 procent van het verdrag blijft staan, ongeacht wat wij hier stemmen. En het is onwaarschijnlijk dat er ingrijpende wijzigingen worden aangebracht aan die overige paar procent van het verdrag.quote:
Digitalisering hou je niet tegen.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is typisch zo'n "makkelijk als je er niet te lang over nadenkt"-argument.
Ach, Kowloon kent het hele fenomeen van religieuze sociale druk niet, er valt hem niets te verwijten eigenlijk. Als je zo oppervlakkig kijkt zijn die van der Staaij enzo ook gewoon leuke vriendelijke mensen.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:50 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Oei, nu krijg je alle tolerante progressieven over je heen.
Dan.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind abortus, euthanasie en het homohuwelijk willen verbieden ook heel erg onfatsoenlijk. Ze doen het dan misschien vanuit een andere ideologische insteek als de PVV en het zijn denk ik ook veel sympathiekere mensen, maar ik heb daar geen enkel respect voor.
Ik hoop wat stemmen betreft in elk geval nog héél lang.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:52 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Digitalisering hou je niet tegen.
Het kan anders nog voor heel wat binnenlandse commotie zorgen.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat vooraf al duidelijk is dat meer dan 95 procent van het verdrag blijft staan, ongeacht wat wij hier stemmen. En het is onwaarschijnlijk dat er ingrijpende wijzigingen worden aangebracht aan die overige paar procent van het verdrag.
Dat hele referendum is een wassen neus.
Die druk reikt niet bepaald ver. Ja in Staphorst kan er mogelijk wat te voelen zijn, maar ook in Staphorst wonen vrijelijk GL'ers en andere heidenen.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ach, Kowloon kent het hele fenomeen van religieuze sociale druk niet, er valt hem niets te verwijten eigenlijk. Als je zo oppervlakkig kijkt zijn die van der Staaij enzo ook gewoon leuke vriendelijke mensen.
Nee ik bedoelde echt op hoorquote:Op woensdag 6 april 2016 16:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is inmiddels bekend dat Ketchup de Nederlandse taal slecht beheerst.
Ik vind dat echt zo'n kinderachtig standpunt.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat doe ik dus zeker niet, als ik ga dan stem ik voor, ik ga niet met blanco stemmen het referendum de opkomstdrempel laten halen.
52 GL-stemmen afgelopen verkiezingen. En ik weet van mensen die in de buurt wonen dat de sociale druk niet erg aangenaam is.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:53 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Die druk reikt niet bepaald ver. Ja in Staphorst kan er mogelijk wat te voelen zijn, maar ook in Staphorst wonen vrijelijk GL'ers en andere heidenen.
Klopt.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:54 schreef Kaas- het volgende:
Al corrigeert 'ie Tchock net wel terecht whehe. Dat vindt Tchock niet leuk.
Hey, Reya, Kowloon is ook al boos.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n kinderachtig standpunt.Als je te lam bent om van je democratische rechten gebruik te maken, dan is dat nog tot daar aan toe, maar hou dan ook gewoon je klep over het referendum.
Oh, GS zal ongetwijfeld wat boze stukjes schrijven en Jan Roos maakt vast een aantal boze filmpjes. En Wilders roept natuurlijk iets over landverraad. Maar dat gebeurt anders ook wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:53 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het kan anders nog voor heel wat binnenlandse commotie zorgen.
Die druk reikt best ver als je met je familie en vrienden moet breken omdat je sommige dingen anders wil.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:53 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Die druk reikt niet bepaald ver. Ja in Staphorst kan er mogelijk wat te voelen zijn, maar ook in Staphorst wonen vrijelijk GL'ers en andere heidenen.
Drugshond is nog zen, zo heb ik begrepen.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hey, Reya, Kowloon is ook al boos.![]()
Wie blijft over?
Ik vind het wel een triest idee dat je mensen op basis van hun standpunten als onfatsoenlijk betiteld.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind abortus, euthanasie en het homohuwelijk willen verbieden ook heel erg onfatsoenlijk. Ze doen het dan misschien vanuit een andere ideologische insteek als de PVV en het zijn denk ik ook veel sympathiekere mensen, maar ik heb daar geen enkel respect voor.
Het gaat bij mij vaak mis met de dt'tjesquote:Op woensdag 6 april 2016 16:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar het zou wel die 0 spelfouten verklaren
Ik ben nog nooit te lam geweest, ik vind de reden van dit referendum wel te lam voor woorden, dat is wat me weerhoudt te gaan stemmen als mijn stem het referendum over de opkomstdrempel zou kunnen tillen.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n kinderachtig standpunt.Als je te lam bent om van je democratische rechten gebruik te maken, dan is dat nog tot daar aan toe, maar hou dan ook gewoon je klep over het referendum.
Betitelt.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind het wel een triest idee dat je mensen op basis van hun standpunten als onfatsoenlijk betiteld.
Nooit gereformeerde elleboogwerkers tegengekomenquote:Op woensdag 6 april 2016 16:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jij vindt Wilders onfatsoenlijk zonder aandacht te besteden aan zijn standpunten? Dat vind ik eerder raar.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind het wel een triest idee dat je mensen op basis van hun standpunten als onfatsoenlijk betiteld.
Maar echt heel groot dan.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:56 schreef Heilwasser het volgende:
De 'revolte' zal spoedig plaatshebben. #maaknederlandweergroots
Ik plaatste woorden gemaakt van karton zoals ''wort'' en ''Geerd Wilders'' op mijn beschouwing zodat deze niet kreukelde.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ai. "Spelfouten op je beschouwing" betekent niets.
Daden zeggen meer, meneertje. Met je levensstijl.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:57 schreef Kaas- het volgende:
Maar Kowloon vond Hitler dus een fatsoenlijke man, want standpunten zeggen niets. Duidelijk.
Los van standpunten was Hitler ook heel fatsoenlijk. Praatte beleefd en eloquent, hield van dieren en kunst en kinderen en was vegetarisch. Wat wil je nog meer.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:57 schreef Kaas- het volgende:
Maar Kowloon vond Hitler dus een fatsoenlijke man, want standpunten zeggen niets. Duidelijk.
#goudeneeuwquote:
Ik kijk gewoon naar het partijprogramma. Op een aantal punten na, past het wel goed bij mij. En bij de kleine Christelijke partijen heb je ook de garantie dat er op een fatsoenlijke en integere wijze politiek bedreven wordt, dat vind ik ook wel wat waard.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ach, Kowloon kent het hele fenomeen van religieuze sociale druk niet, er valt hem niets te verwijten eigenlijk. Als je zo oppervlakkig kijkt zijn die van der Staaij enzo ook gewoon leuke vriendelijke mensen.
Hoe werken jou hersenen nou eigenlijk Kaas? Analyseer je nou gewoon echt elk woord op hoop een d/t fout te vinden? De meeste mensen lezen daaroverheen: dat is namelijk efficiënter, anders zou het een chaos worden in je hoofd.quote:
Graag zo snel en opzichtig mogelijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:59 schreef Reya het volgende:
Enkel Heilwasser en ikzelf mogen Godwins maken, normaliter.
Hitler leed een vrij fatsoenlijk leventje.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:57 schreef Kaas- het volgende:
Nee, als je goed taalgevoel hebt hoe je niet te lezen of te scannen. Een d/t-fout springt er meestal uit alsof de letters in een andere kleur zijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:00 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hoe werken jou hersenen nou eigenlijk Kaas? Analyseer je nou gewoon echt elk woord op hoop een d/t fout te vinden? De meeste mensen lezen daaroverheen: dat is namelijk efficiënter, anders zou het een chaos worden in je hoofd.
Het liefst zonder enige aanleiding.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:00 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Graag zo snel en opzichtig mogelijk.
Zo bijzonder is dat niet, Thieme is ook gewoon een gristenhond.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:00 schreef Tchock het volgende:
In 2012 stemden meer mensen PvdD dan GL in Staphorst. Ook bijzonder.
Leidde.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:00 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hitler leed een vrij fatsoenlijk leventje.
Leider.quote:
Ik twijfelde nogquote:
Führer.quote:
Zullen beide niet veel geweest zijnquote:Op woensdag 6 april 2016 17:00 schreef Tchock het volgende:
In 2012 stemden meer mensen PvdD dan GL in Staphorst. Ook bijzonder.
Goedzo. Ik ben straks ook de hele avond in de kroeg. Heb de D66 verkiezingsavond in Den Haag afgezegd, omdat dat toch een beetje hypocriet is als niet-stemmer.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:59 schreef Ryon het volgende:
Mooi. Nu de kroeg in, wegblijven van de stembussen en hopen dat de rest van Nederland hetzelfde doet.
Beiden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
Jouwquote:Op woensdag 6 april 2016 17:00 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hoe werken jou hersenen nou eigenlijk Kaas? Analyseer je nou gewoon echt elk woord op hoop een d/t fout te vinden? De meeste mensen lezen daaroverheen: dat is namelijk efficiënter, anders zou het een chaos worden in je hoofd.
Wat ben je toch ook een topper.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jouw
In de hoop
Daar overheen
En kost me geen extra tijd, ik zie dat gewoon.
O god, nu ik die zin lees moet ik een beetje huilenquote:Op woensdag 6 april 2016 17:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jouw
In de hoop
Daar overheen
En kost me geen extra tijd, ik zie dat gewoon.
jouwquote:Op woensdag 6 april 2016 17:00 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
#neverforgetaprilfourthquote:Op woensdag 6 april 2016 17:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
De weergoden laten regenbuien des doods op ons los.
Die fout maak ik niet gewoonlijk hoor, dat is alleen als ik te vluchtig typequote:Op woensdag 6 april 2016 17:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
jouw![]()
En daar hoef je niet naar te zoeken, dat zie je gewoon.
Als ik fliegtuig schrijf dan zie je toch gewoon dat dat fout is?
Hey, al gestemd?quote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 17:04 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Beiden.Incorrect, helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is naar mijn idee haast een ultiem zwaktebod eigenlijk. Het 'Ja-kamp' heeft zich eigenlijk de afgelopen tijd vooral druk gemaakt om bijzaken als wel of niet stemmen, in plaats van gewoon een overtuigde campagne te voeren. Het is naar mijn idee politieke leegte om het referendum niet op basis van argumenten naar je toe te trekken, maar op door de opkomstgrens aan te grijpen om het referendum toch naar je toe te trekken. En dat doe jij, en ook anderen, immers zodra de opkomstgrens behaald is, zijn jullie ineens wel bereid om te gaan stemmen. Dan is de principiële positie tegen het referendum kennelijk ineens niet meer zo principieel.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit te lam geweest, ik vind de reden van dit referendum wel te lam voor woorden, dat is wat me weerhoudt te gaan stemmen als mijn stem het referendum over de opkomstdrempel zou kunnen tillen.
En nee; ik beschouw het handelsverdrag met de Oekraïne niet als reden voor dit referendum.
We hebben een analist in ons middenquote:Op woensdag 6 april 2016 17:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het is naar mijn idee haast een ultiem zwaktebod eigenlijk. Het 'Ja-kamp' heeft zich eigenlijk de afgelopen tijd vooral druk gemaakt om bijzaken als wel of niet stemmen, in plaats van gewoon een overtuigde campagne te voeren. Het is naar mijn idee politieke leegte om het referendum niet op basis van argumenten naar je toe te trekken, maar op door de opkomstgrens aan te grijpen om het referendum toch naar je toe te trekken. En dat doe jij, en ook anderen, immers zodra de opkomstgrens behaald is, zijn jullie ineens wel bereid om te gaan stemmen. Dan is de principiële positie tegen het referendum kennelijk ineens niet meer zo principieel.
Boze Kowloon.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het is naar mijn idee haast een ultiem zwaktebod eigenlijk. Het 'Ja-kamp' heeft zich eigenlijk de afgelopen tijd vooral druk gemaakt om bijzaken als wel of niet stemmen, in plaats van gewoon een overtuigde campagne te voeren. Het is naar mijn idee politieke leegte om het referendum niet op basis van argumenten naar je toe te trekken, maar op door de opkomstgrens aan te grijpen om het referendum toch naar je toe te trekken. En dat doe jij, en ook anderen, immers zodra de opkomstgrens behaald is, zijn jullie ineens wel bereid om te gaan stemmen. Dan is de principiële positie tegen het referendum kennelijk ineens niet meer zo principieel.
De vlag wappert gelukkig drie hoog. Alleen Remlof ziet hem als hij uit zijn raam kijkt.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 17:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Alleen Remlof ziet hem als hij uit zijn raam kijkt.
Helaas is Remlof bloedserieus.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:08 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind remlof wel een eindbaas, lekker de buurt trollen met z'n EU-vlag. Schitterend. Ik wil ook zo'n ding.
Het verbaast me niets dat je een vluchtig type bent...quote:Op woensdag 6 april 2016 17:06 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Die fout maak ik niet gewoonlijk hoor, dat is alleen als ik te vluchtig type.
Dan.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een zeker engagement tonen, en Kosmoproleet denkt als direct weer dat je boos bent.
Rustig maar, niet direct zo emotioneel tegen Kosmo.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een zeker engagement tonen, en Kosmoproleet denkt als direct weer dat je boos bent.
Flinke standaarddeviatie. Kun je weinig mee.quote:
Ik moest gewoon in de rij staan.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:10 schreef freako het volgende:
Inmiddels afgelost, dit is een sfeerbeeld uit mijn stembureau:
[ afbeelding ]
Deze zin klopt ook alweer niet. Godver man, je spreekt onze taal echt gewoon voor geen meter. Zoals waarschijnlijk iedereen in je tokkiewijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:06 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Die fout maak ik niet gewoonlijk hoor, dat is alleen als ik te vluchtig type.
quote:Op woensdag 6 april 2016 17:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deze zin klopt ook alweer niet. Godver man, je spreekt onze taal echt gewoon voor geen meter. Zoals waarschijnlijk iedereen in je tokkiewijk.
Wat een pauperjurist zal je later worden.
Van alle soorten fielen is de Eurofiel toch wel de ranzigste.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heerlijk toch. Ik geniet daar echt van.
Heftig.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:10 schreef freako het volgende:
Inmiddels afgelost, dit is een sfeerbeeld uit mijn stembureau:
[ afbeelding ]
Juristen hebben al geen enkele serieuze vaardigheid, maar compenseren dat doorgaans nog een beetje met een perfect taalgevoel. Dat is de unieke eigenschap van een beetje jurist. Ketchup is gedoemd.quote:
Heftig.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:12 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Van alle soorten fielen is de Eurofiel toch wel de ranzigste.
Ik ook. Nu moet ik wel zeggen dat ik bij een stembureau ben gaan stemmen waar ik waarschijnlijk de helft jonger was dan de gemiddelde leeftijd.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:11 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik moest gewoon in de rij staan.
Ranziger dan de Homofiel?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:12 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Van alle soorten fielen is de Eurofiel toch wel de ranzigste.
Wijze politiek en christelijke partijen.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon naar het partijprogramma. Op een aantal punten na, past het wel goed bij mij. En bij de kleine Christelijke partijen heb je ook de garantie dat er op een fatsoenlijke en integere wijze politiek bedreven wordt, dat vind ik ook wel wat waard.
Ik ben tegen dit referendum, dus als ik mijn stemgedrag kan gebruiken om het referendum niet geldig te laten zijn dan is dat m'n eerste stap.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En zijn dat de politici die de referendumwet er doorheen gejast hebben, of is dat geenpeil?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:14 schreef Leandra het volgende:
maar dan in dit geval wederom alleen om de mening te geven die tegenovergesteld is aan de mening van degenen die ons dit nutteloze referendum door de strot geduwd hebben.
Ga nou maar stemmenquote:Op woensdag 6 april 2016 17:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het verbaast me niets dat je een vluchtig type bent...
De SGP heeft schijnfatsoen. Hun hele leven de moraalridder uithangen, maar een alleenstaande moeder wordt aan d'r lot overgelaten. Elke moeilijke morele keuze wordt uitgesteld voor het volgende leven en zolang bij God gelegd.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ze staan gewoon voor hun overtuigingen, en ze geloven er heilig in dat ze het goede doen.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
De SGP heeft schijnfatsoen. Hun hele leven de moraalridder uithangen, maar een alleenstaande moeder wordt aan d'r lot overgelaten. Elke moeilijke morele keuze wordt uitgesteld voor het volgende leven en zolang bij God gelegd.
Gewoon mensen laten lijden omdat "God" dat zo bedoeld heeft. Gadverdamme. Volgens mij vinden ze het gewoon leuk.
Maar waarom vind je het referendum, als de opkomstgrens is behaald, ineens wel de moeite waard om te gaan stemmen? Dat vind ik vrij hypocriet. Als je dan tegen het referendum bent, wees principieel en blijf ook echt gewoon thuis ongeacht de opkomst.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben tegen dit referendum, dus als ik mijn stemgedrag kan gebruiken om het referendum niet geldig te laten zijn dan is dat m'n eerste stap.
Als dat niet werkt omdat de opkomstgrens wel behaald lijkt te worden, dan kan ik alsnog in het stemhokje mijn punt maken.
Het liefst zie ik dat de opkomstdrempel niet gehaald wordt, als die wel gehaald wordt (of lijkt te worden) dan neem ik idd de moeite nog wel even om mijn mening te geven, maar dan in dit geval wederom alleen om de mening te geven die tegenovergesteld is aan de mening van degenen die ons dit nutteloze referendum door de strot geduwd hebben.
In de advocatuur kom je de vreemdste types tegen. Vrind van me is advocaat, zit onder de tattoos, speelt in een rockband en zijn vriendin loopt constant aan de hondenriem. Ik geloof dat hij ook niet bijster is met zijn Nederlandse taal.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Juristen hebben al geen enkele serieuze vaardigheid, maar compenseren dat doorgaans nog een beetje met een perfect taalgevoel. Dat is de unieke eigenschap van een beetje jurist. Ketchup is gedoemd.
Niet, al die SGP'ers zijn gewoon zonder uitzondering enorme sadistische teringlijers met enkel pure slechtheid in hun hart.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze staan gewoon voor hun overtuigingen, en ze geloven er heilig in dat ze het goede doen.
Zo'n advocaat wil ik ook zijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:18 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
In de advocatuur kom je de vreemdste types tegen. Vrind van me is advocaat, zit onder de tattoos, speelt in een rockband en zijn vriendin loopt constant aan de hondenriem. Ik geloof dat hij ook niet bijster is met zijn Nederlandse taal.
De waarheid ligt in het midden.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet, al die SGP'ers zijn gewoon zonder uitzondering enorme sadistische teringlijers met enkel pure slechtheid in hun hart.
Degenen die dit referendum hebben afgedwongen, niet over een onderwerp dat ze belangrijk vonden, maar omdat ze een referendum wilden.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En zijn dat de politici die de referendumwet er doorheen gejast hebben, of is dat geenpeil?
Dat spreekt toch voor zich? Omdat het dan plotseling zin heeft om de uitslag te beïnvloeden. Speltheorie en opportunisme. Je weet wel: die menselijke eigenschap.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar waarom vind je het referendum, als de opkomstgrens is behaald, ineens wel de moeite waard om te gaan stemmen? Dat vind ik vrij hypocriet. Als je dan tegen het referendum bent, wees principieel en blijf ook echt gewoon thuis ongeacht de opkomst.
Als het niet lukt kan ik altijd nog econoom worden: die kunnen helemaal niks.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Juristen hebben al geen enkele serieuze vaardigheid, maar compenseren dat doorgaans nog een beetje met een perfect taalgevoel. Dat is de unieke eigenschap van een beetje jurist. Ketchup is gedoemd.
Nee.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar waarom vind je het referendum, als de opkomstgrens is behaald, ineens wel de moeite waard om te gaan stemmen? Dat vind ik vrij hypocriet. Als je dan tegen het referendum bent, wees principieel en blijf ook echt gewoon thuis ongeacht de opkomst.
Bak een taart en vier het.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:21 schreef Kaas- het volgende:
Ik geniet echt van m'n abo trouwens, ik kan zien dat php in het topic is maar zie dankzij de blokkade zelfs niet ook maar 1 letter van z'n posts.
Dit zou hilarisch zijn als je econoom zou kunnen worden. Leer nou eerst maar over de duikboten voor je geschiedenistoetsen.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:20 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Als het niet lukt kan ik altijd nog econoom worden: die kunnen helemaal niks.
Man man je moest eens weten wat hij over je zegtquote:Op woensdag 6 april 2016 17:21 schreef Kaas- het volgende:
Ik geniet echt van m'n abo trouwens, ik kan zien dat php in het topic is maar zie dankzij de blokkade zelfs niet ook maar 1 letter van z'n posts.
Zo zou je ook moslimterroristen kunnen verdedigen. Staan voor je overtuigingen is gewoon oogkleppen op en vooral niet zelf nadenken. Geen fatsoen, gewoon angst.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze staan gewoon voor hun overtuigingen, en ze geloven er heilig in dat ze het goede doen.
quote:Op woensdag 6 april 2016 17:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Man man je moest eens weten wat hij over je zegt
Ik kan zo snel niets bedenken dat me minder interesseert.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Man man je moest eens weten wat hij over je zegt
En als ik dan over de SGP begin, krijg ik mij toch de wind van voren van dergelijke opportunisten... Iets zegt mij dat jij, Leandra, Koos, Gutmensch, etc. helemaal niet zo opportunistisch zijn maar ook wel degelijk principes hebben. Overigens zie ik dat als een positief punt.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat spreekt toch voor zich? Omdat het dan plotseling zin heeft om de uitslag te beïnvloeden. Speltheorie en opportunisme. Je weet wel: die menselijke eigenschap.
Heb ik geen principes?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En als ik dan over de SGP begin, krijg ik mij toch de wind van voren van dergelijke opportunisten... Iets zegt mij dat jij, Leandra, Koos, Gutmensch, etc. helemaal niet zo opportunistisch zijn maar ook wel degelijk principes hebben. Overigens zie ik dat als een positief punt.
Nee, dat wordt niet bijgehouden.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Is er al landelijk iets bekend over opkomstpercentage?
In god geloven is niet strafbaar. Aanslagen plegen wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zo zou je ook moslimterroristen kunnen verdedigen. Staan voor je overtuigingen is gewoon oogkleppen op en vooral niet zelf nadenken. Geen fatsoen, gewoon angst.
Je beseft je dat je nu indirect alsnog met php aan het discussiëren bent en dat dat nogal zielig is?quote:
Ik ga niet stemmen en volg het dus niet meer eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kaas, al gestemd?
Of gaan ze de 30% niet halen volgens je model?
Is er al landelijk iets bekend over opkomstpercentage?
Ik had zojuist het genoegen om een reformatorische begrafenis bij te wonen. En de proponent was weer een typisch "persoonlijke relatie met Jezus"-figuur. Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet, al die SGP'ers zijn gewoon zonder uitzondering enorme sadistische teringlijers met enkel pure slechtheid in hun hart.
#waaristhierryquote:Op woensdag 6 april 2016 17:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
Baudet is kwijt
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-oekraine-referendum
Ach welnee... en ik heb 18 jaar als alleenstaande moeder in het epi-centrum van de biblebelt gewoond, ik kwam daar nota bene als alleenstaande moeder wonen, en ook nog met een kind dat mijn achternaam had, in een tijd dat kinderen nog automatisch de achternaam van de vader kregen.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
De SGP heeft schijnfatsoen. Hun hele leven de moraalridder uithangen, maar een alleenstaande moeder wordt aan d'r lot overgelaten. Elke moeilijke morele keuze wordt uitgesteld voor het volgende leven en zolang bij God gelegd.
Gewoon mensen laten lijden omdat "God" dat zo bedoeld heeft. Gadverdamme. Volgens mij vinden ze het gewoon leuk.
In grote steden rond 15%.quote:
Nee, it takes two to tango en ik heb geen idee wat hij zegt.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je beseft je dat je nu indirect alsnog met php aan het discussiëren bent en dat dat nogal zielig is?
Voor wie?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
In grote steden rond 15%.
Wordt lastig dan voor ze.
De inititiatiefnemers zijn GeenStijl, Jan Roos of Thierry Baudet niet, de initiatiefnemers zijn de 300000+ mensen die getekend hebben voor dit referendum. En ook Jan Roos en Thierry Baudet tellen daarbij ieder maar als één mens met één stem.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee.
En dat mag je hypocriet vinden, als jij daar blij van wordt.
Ik vind het hypocriet dat ons een referendum door de strot wordt geduwd over een onderwerp dat de initiatiefnemers geen bal interesseert.
Al aan het bier?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ga niet stemmen en volg het dus niet meer eerlijk gezegd.
Met al hun kindermisbruik.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach welnee... en ik heb 18 jaar als alleenstaande moeder in het epi-centrum van de biblebelt gewoond, ik kwam daar nota bene als alleenstaande moeder wonen, en ook nog met een kind dat mijn achternaam had, in een tijd dat kinderen nog automatisch de achternaam van de vader kregen.
En met epi-centrum van de biblebelt bedoel ik dat 52% SGP stemt.
Ik ben zeker nooit "aan m'n lot overgelaten", en ik ben geen kerkganger.
En de buurvrouw die tijdens haar 6de zwangerschap verlaten werd door haar vreemdgaande man is al helemaal niet door de kerk aan haar lot overgelaten.
De kerk heeft het huis gekocht waar zij nu met haar kinderen woont.
Discrimineren op geslacht is dat anders wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In god geloven is niet strafbaar. Aanslagen plegen wel.
Als je denkt zoals mijn leerlingen is dat geen enkel probleem.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
In grote steden rond 15%.
Wordt lastig dan voor ze.
Nou nou, niet zo denigrerend over je eigen leerlingenquote:Op woensdag 6 april 2016 17:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je denkt zoals mijn leerlingen is dat geen enkel probleem.
15% in Amsterdam, 15% in Rotterdam - da's samen 30%. Klaar.
Dat zou best kunnen, ja. Maar als je daar een probleem mee hebt ga je natuurlijk niet bij de club.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Discrimineren op geslacht is dat anders wel.
Is het zo erg?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Whehe.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
Kaas heeft wel goede argumenten vandaag.
Iemand in het topic zei dat ze in Schiermonnikoog niet meer hoeven te stemmen, want daar is de 30% al gehaald.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je zei dat ie in z'n kont geneukt moest worden.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe.
Dat zei Piet ook al.
Hoe reageerde ik daar eigenlijk op?
quote:Op woensdag 6 april 2016 17:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe.
Dat zei Piet ook al.
Hoe reageerde ik daar eigenlijk op?
Het komt voor. Als ik ze vraag wat er gebeurt als in beide steden 75% gaat stemmen dan zien ze meestal wel in dat ze een foutje maken.quote:
Oh, ik ben bekend met het feit dat het geloof er vaak niet in slaagt om alle goedheid uit de gemeenschap te halen. Maar ze blijven het wel proberen. Gelukkig met steeds minder succes.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach welnee... en ik heb 18 jaar als alleenstaande moeder in het epi-centrum van de biblebelt gewoond, ik kwam daar nota bene als alleenstaande moeder wonen, en ook nog met een kind dat mijn achternaam had, in een tijd dat kinderen nog automatisch de achternaam van de vader kregen.
En met epi-centrum van de biblebelt bedoel ik dat 52% SGP stemt.
Ik ben zeker nooit "aan m'n lot overgelaten", en ik ben geen kerkganger.
En de buurvrouw die tijdens haar 6de zwangerschap verlaten werd door haar vreemdgaande man is al helemaal niet door de kerk aan haar lot overgelaten.
De kerk heeft het huis gekocht waar zij nu met haar kinderen woont.
Ze lezen hier mee dus.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:30 schreef Janneke141 het volgende:
PvdA'er met een Godwin. Ze doen wel hun best om positief het nieuws te halen zeg.
NWS / PvdA'er: "Ook Hitler hield graag referenda"
quote:PvdA'er: ''Voorstemmers zijn neo-nazi's.''
Zo dom zeg.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:30 schreef Janneke141 het volgende:
PvdA'er met een Godwin. Ze doen wel hun best om positief het nieuws te halen zeg.
NWS / PvdA'er: "Ook Hitler hield graag referenda"
Jammer als je erin geboren wordt wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, ja. Maar als je daar een probleem mee hebt ga je natuurlijk niet bij de club.
Wijsheid komt gelukkig met de jaren.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jammer als je erin geboren wordt wel.
Tijd voor een nieuwe docent als 4e jaars leerlingen dat niet begrijpen. Ook op het VMBO is dat ongewoon.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
O, je gaat weer zo doen.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe docent als 4e jaars leerlingen dat niet begrijpen. Ook op het VMBO is dat ongewoon.
Meestal word je erin geboren.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, ja. Maar als je daar een probleem mee hebt ga je natuurlijk niet bij de club.
hoort eigenlijk een knipoogje bijquote:
Ervaar je dat als een last bij je studie?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Taal is inderdaad mijn zwakke punt ja.
Met een beetje geluk bestaan dergelijke gemeenschappen over een jaartje of 25 niet meer.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wijsheid komt gelukkig met de jaren.
Zonder arrogant te doen ben ik ijzersterk in Nederlands. Daar ben ik ook wel trots op. Zeer af en toe sluipt er wel een foutje in natuurlijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:35 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ervaar je dat als een last bij je studie?
Ze zullen blijven bestaan. Wel stevig afnemen in omvang, vermoed ik.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Met een beetje geluk bestaan dergelijke gemeenschappen over een jaartje of 25 niet meer.
Wilt.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zonder arrogant te doen ben ik ijzersterk in Nederlands. Daar ben ik ook wel trots op. Zeer af en toe sluipt er wel een foutje in natuurlijk.
Jij wil advocaat worden dus?
Haha. Hoe lekker als je leefwereld zo makkelijk is.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Waarom is wilt dan fout?quote:
Slechts 233 notes tegenwoordig, valt me meequote:Op woensdag 6 april 2016 17:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php
Hai broeder, de democratie is helaas ver te zoeken in dit topic.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Hallo vrienden op deze DAG van de DEMOCRATIE.
Dan klinkt het alsof ik op het toilet zit.quote:
Dit gaat in mijn onderschrift.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, excuus, het mag blijkbaar beide (waarbij "wil" informeel is).
Gelukkig zei ik dat niet.quote:
Hoezoquote:Op woensdag 6 april 2016 17:39 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hai broeder, de democratie is helaas ver te zoeken in dit topic.
Strategische niet-stemmers.quote:
Ai, hoogmoed.quote:
Dat deed ik al nooitquote:
nee 2 september.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé Inso, we hadden het net over religekkiesHoe is het? Ben je al getrouwd?
Ik ookquote:Op woensdag 6 april 2016 17:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh tering dat duurt nog een tijd.
En nee, ik boycot dit referendum.
Verdomme.quote:
Ik vond het vooral nogal veel moeite om me te registreren om te stemmen voor een raadgevend referendum.quote:
Ik pas 23quote:Op woensdag 6 april 2016 17:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Slechts 233 notes tegenwoordig, valt me mee
Dat doe je bij het poepen.quote:
Wat heeft je overtuigd?quote:
Maar wanneer trek je die beslissing dan? Het lijkt er op dat het op het randje wordt, dan kan juist zo'n voor stem de boel naar een 'Tegen, >30%' trekken.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:49 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten, doe ik ook
Een stem tegen Russisch imperialisme. Putin deed er alles aan om dit verdrag te voorkomen terwijl het meerendeel van Oekraïne dit verdrag wel wilde. Alleen al daarom zou ik het sneu vinden als het toch niet door ging.quote:
Ik kom net terug van DSM.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:48 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Hele dag weer code geklopt, dus praktisch al het 'democratisch' nieuws gemist
In de grote steden.quote:
In het verleden was de opkomst buiten de grote steden 3% hoger.quote:
Europees imperialisme is inderdaad veel beter.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een stem tegen Russisch imperialisme. Putin deed er alles aan om dit verdrag te voorkomen terwijl het meerendeel van Oekraïne dit verdrag wel wilde. Alleen al daarom zou ik het sneu vinden als het toch niet door ging.
Desalniettemin vind ik het wel een poepverdrag.
Dat de SGP een prima partij is los van de standpunten.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat was er met religekkies eigenlijk tchock
Nee dus.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat de SGP een prima partij is los van de standpunten.
Voor de burgers in Oekraine zeker. Maar van Europees imperialisme is niet echt sprake.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:54 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Europees imperialisme is inderdaad veel beter.
15% lijkt mij een beetje karig.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
In het verleden was de opkomst buiten de grote steden 3% hoger.
Maar alle regels van toen gelden nu niet.
Staphorst schijnt zelfs flink ondermaats te scoren.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:55 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Je denkt dat de provincie wel massaal naar de stembussen gaat?
Op het laatste moment, om half negen ofzo. Ik woon 300 meter van het dichtstsbijzijnde stembureau.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:50 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Maar wanneer trek je die beslissing dan? Het lijkt er op dat het op het randje wordt, dan kan juist zo'n voor stem de boel naar een 'Tegen, >30%' trekken.
Je maakt het nu heel verleidelijk, maar nee daar wonen geen fatsoenlijke mensen.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Staphorst schijnt zelfs flink ondermaats te scoren.
Lees even terug wat mijn reactie op je "SGP'ers zijn wel fatsoenlijk" post was.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En als ik dan over de SGP begin, krijg ik mij toch de wind van voren van dergelijke opportunisten... Iets zegt mij dat jij, Leandra, Koos, Gutmensch, etc. helemaal niet zo opportunistisch zijn maar ook wel degelijk principes hebben. Overigens zie ik dat als een positief punt.
quote:Op woensdag 6 april 2016 17:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je maakt het nu heel verleidelijk, maar nee daar wonen geen fatsoenlijke mensen.
Mooi want ik moet nog eten.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
Analisten zeggen dat voor stemmers beter tot 19:00 kunnen wachten.
Normaal wel zeer gezagsgetrouwe mensen die braaf stemmen. Als daar echt slecht gescoord wordt is dat wel erg opmerkelijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je maakt het nu heel verleidelijk, maar nee daar wonen geen fatsoenlijke mensen.
Wel logisch, instanties als GeenStijl of überhaupt media buiten lokaal en RefDag worden als goddeloos gezien. Dat schreeuwerige campagne voeren van GS en consorten gaat daar dan ook helemaal niet helpen.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Staphorst schijnt zelfs flink ondermaats te scoren.
Is de SGP eigenlijk voorstander van referenda?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Normaal wel zeer gezagsgetrouwe mensen die braaf stemmen. Als daar echt slecht gescoord wordt is dat wel erg opmerkelijk.
Nee. Samen met CU fel tegenstander.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is de SGP eigenlijk voorstander van referenda?
Ik geloof van niet. <- Deze zin heeft geen dubbele betekenis.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Twijfelachtig maar bij het EU-grondwetreferendum werd er door die groep wel fanatiek tegen gestemd.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gewoon een persoon die de hele dag God raadpleegt. En als we daar nou gewoon naar luisteren komt het wel goed.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Waar het merendeel voor is.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:54 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Europees imperialisme is inderdaad veel beter.
Best logisch: de religieuzen zijn bijna altijd conservatief.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Twijfelachtig maar bij het EU-grondwetreferendum werd er door die groep wel fanatiek tegen gestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |