Ik hoop wat stemmen betreft in elk geval nog héél lang.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:52 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Digitalisering hou je niet tegen.
Het kan anders nog voor heel wat binnenlandse commotie zorgen.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat vooraf al duidelijk is dat meer dan 95 procent van het verdrag blijft staan, ongeacht wat wij hier stemmen. En het is onwaarschijnlijk dat er ingrijpende wijzigingen worden aangebracht aan die overige paar procent van het verdrag.
Dat hele referendum is een wassen neus.
Die druk reikt niet bepaald ver. Ja in Staphorst kan er mogelijk wat te voelen zijn, maar ook in Staphorst wonen vrijelijk GL'ers en andere heidenen.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ach, Kowloon kent het hele fenomeen van religieuze sociale druk niet, er valt hem niets te verwijten eigenlijk. Als je zo oppervlakkig kijkt zijn die van der Staaij enzo ook gewoon leuke vriendelijke mensen.
Nee ik bedoelde echt op hoorquote:Op woensdag 6 april 2016 16:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is inmiddels bekend dat Ketchup de Nederlandse taal slecht beheerst.
Ik vind dat echt zo'n kinderachtig standpunt.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat doe ik dus zeker niet, als ik ga dan stem ik voor, ik ga niet met blanco stemmen het referendum de opkomstdrempel laten halen.
52 GL-stemmen afgelopen verkiezingen. En ik weet van mensen die in de buurt wonen dat de sociale druk niet erg aangenaam is.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:53 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Die druk reikt niet bepaald ver. Ja in Staphorst kan er mogelijk wat te voelen zijn, maar ook in Staphorst wonen vrijelijk GL'ers en andere heidenen.
Klopt.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:54 schreef Kaas- het volgende:
Al corrigeert 'ie Tchock net wel terecht whehe. Dat vindt Tchock niet leuk.
Hey, Reya, Kowloon is ook al boos.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n kinderachtig standpunt.Als je te lam bent om van je democratische rechten gebruik te maken, dan is dat nog tot daar aan toe, maar hou dan ook gewoon je klep over het referendum.
Oh, GS zal ongetwijfeld wat boze stukjes schrijven en Jan Roos maakt vast een aantal boze filmpjes. En Wilders roept natuurlijk iets over landverraad. Maar dat gebeurt anders ook wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:53 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het kan anders nog voor heel wat binnenlandse commotie zorgen.
Die druk reikt best ver als je met je familie en vrienden moet breken omdat je sommige dingen anders wil.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:53 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Die druk reikt niet bepaald ver. Ja in Staphorst kan er mogelijk wat te voelen zijn, maar ook in Staphorst wonen vrijelijk GL'ers en andere heidenen.
Drugshond is nog zen, zo heb ik begrepen.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hey, Reya, Kowloon is ook al boos.![]()
Wie blijft over?
Ik vind het wel een triest idee dat je mensen op basis van hun standpunten als onfatsoenlijk betiteld.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind abortus, euthanasie en het homohuwelijk willen verbieden ook heel erg onfatsoenlijk. Ze doen het dan misschien vanuit een andere ideologische insteek als de PVV en het zijn denk ik ook veel sympathiekere mensen, maar ik heb daar geen enkel respect voor.
Het gaat bij mij vaak mis met de dt'tjesquote:Op woensdag 6 april 2016 16:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar het zou wel die 0 spelfouten verklaren
Ik ben nog nooit te lam geweest, ik vind de reden van dit referendum wel te lam voor woorden, dat is wat me weerhoudt te gaan stemmen als mijn stem het referendum over de opkomstdrempel zou kunnen tillen.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n kinderachtig standpunt.Als je te lam bent om van je democratische rechten gebruik te maken, dan is dat nog tot daar aan toe, maar hou dan ook gewoon je klep over het referendum.
Betitelt.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind het wel een triest idee dat je mensen op basis van hun standpunten als onfatsoenlijk betiteld.
Nooit gereformeerde elleboogwerkers tegengekomenquote:Op woensdag 6 april 2016 16:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wilders is onfatsoenlijk, dat kan ik van de SGP niet zeggen. Je bent het misschien niet altijd met ze eens, maar het zijn geen onfatsoenlijke mensen.
Jij vindt Wilders onfatsoenlijk zonder aandacht te besteden aan zijn standpunten? Dat vind ik eerder raar.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind het wel een triest idee dat je mensen op basis van hun standpunten als onfatsoenlijk betiteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |