Is het zo erg?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je denkt zoals mijn leerlingen is dat geen enkel probleem.
15% in Amsterdam, 15% in Rotterdam - da's samen 30%. Klaar.
Whehe.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
Kaas heeft wel goede argumenten vandaag.
Iemand in het topic zei dat ze in Schiermonnikoog niet meer hoeven te stemmen, want daar is de 30% al gehaald.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je zei dat ie in z'n kont geneukt moest worden.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe.
Dat zei Piet ook al.
Hoe reageerde ik daar eigenlijk op?
quote:Op woensdag 6 april 2016 17:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe.
Dat zei Piet ook al.
Hoe reageerde ik daar eigenlijk op?
Het komt voor. Als ik ze vraag wat er gebeurt als in beide steden 75% gaat stemmen dan zien ze meestal wel in dat ze een foutje maken.quote:
Oh, ik ben bekend met het feit dat het geloof er vaak niet in slaagt om alle goedheid uit de gemeenschap te halen. Maar ze blijven het wel proberen. Gelukkig met steeds minder succes.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach welnee... en ik heb 18 jaar als alleenstaande moeder in het epi-centrum van de biblebelt gewoond, ik kwam daar nota bene als alleenstaande moeder wonen, en ook nog met een kind dat mijn achternaam had, in een tijd dat kinderen nog automatisch de achternaam van de vader kregen.
En met epi-centrum van de biblebelt bedoel ik dat 52% SGP stemt.
Ik ben zeker nooit "aan m'n lot overgelaten", en ik ben geen kerkganger.
En de buurvrouw die tijdens haar 6de zwangerschap verlaten werd door haar vreemdgaande man is al helemaal niet door de kerk aan haar lot overgelaten.
De kerk heeft het huis gekocht waar zij nu met haar kinderen woont.
Ze lezen hier mee dus.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:30 schreef Janneke141 het volgende:
PvdA'er met een Godwin. Ze doen wel hun best om positief het nieuws te halen zeg.
NWS / PvdA'er: "Ook Hitler hield graag referenda"
quote:PvdA'er: ''Voorstemmers zijn neo-nazi's.''
Zo dom zeg.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:30 schreef Janneke141 het volgende:
PvdA'er met een Godwin. Ze doen wel hun best om positief het nieuws te halen zeg.
NWS / PvdA'er: "Ook Hitler hield graag referenda"
Jammer als je erin geboren wordt wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, ja. Maar als je daar een probleem mee hebt ga je natuurlijk niet bij de club.
Wijsheid komt gelukkig met de jaren.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jammer als je erin geboren wordt wel.
Tijd voor een nieuwe docent als 4e jaars leerlingen dat niet begrijpen. Ook op het VMBO is dat ongewoon.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
O, je gaat weer zo doen.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe docent als 4e jaars leerlingen dat niet begrijpen. Ook op het VMBO is dat ongewoon.
Meestal word je erin geboren.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, ja. Maar als je daar een probleem mee hebt ga je natuurlijk niet bij de club.
hoort eigenlijk een knipoogje bijquote:
Ervaar je dat als een last bij je studie?quote:Op woensdag 6 april 2016 17:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Taal is inderdaad mijn zwakke punt ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |