zo zie je maar weer dat mensen om de vreemdste redenen voor, tegen of niet gaan stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kreeg een folder van GeenPeil in de bus met zúlke slechte argumenten, en dat van de initiatiefnemers, dat ik niet tegen wil stemmen.
quote:Op woensdag 6 april 2016 16:30 schreef Ryon het volgende:
Even het partijbestuur mailen met het verzoek om publiekelijk te distantiëren van die malloot.
"Ik kan helaas alleen maar procedureel antwoorden", zegt de woordvoerder van de partijvoorzitter. "Het antwoord ligt besloten in de lijst zoals we die te zijner tijd presenteren."quote:Op woensdag 6 april 2016 16:30 schreef Ryon het volgende:
Even het partijbestuur mailen met het verzoek om publiekelijk te distantiëren van die malloot.
Dit is totaal anders dan verkiezingen in mijn ogen, omdat het onderwerp waarover besloten wordt absoluut zinloos is.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
zo zie je maar weer dat mensen om de vreemdste redenen voor, tegen of niet gaan stemmen.
Weer anderen laten de emoties zo hoog er over oplopen dat ze schelden en met geweld dreigen.
Bij verkiezingen is dat niet anders.
quote:Journalist Jan Roos, die onlangs is vertrokken bij de rechtse omroep PowNed, is gevraagd om een rol te vervullen in de nieuwe politieke partij van Bram Moszkowicz. “Ja, dat klopt. VNL heeft wel een mooi partijprogramma“, vertelt hij in de AT5-show De Zwoele Stad. Roos wil in elk geval rechtse politiek bedrijven. “Ik zit rechts. Dan heb je weinig mogelijkheden meer, want er zijn niet zo veel rechtse partijen. De VVD is helemaal niet rechts. Dat is gewoon een hele linkse partij.”
Ook het CDA ziet Roos niet zitten. “Ik kies niet voor het CDA, en ook niet links. Per definitie niet links.”
Jan Roos keert zich de afgelopen jaren consequent tegen de regenten van de VVD, denk je nu echt dat hij op de lijst komt? Je weet beter.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:31 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
"Ik kan helaas alleen maar procedureel antwoorden", zegt de woordvoerder van de partijvoorzitter. "Het antwoord ligt besloten in de lijst zoals we die te zijner tijd presenteren."
Rechts willen zijn om het rechts willen zijn is wel een beetje triest natuurlijkquote:
Wel geschikt als fall guy.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:32 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Jan Roos keert zich de afgelopen jaren consequent tegen de regenten van de VVD, denk je nu echt dat hij op de lijst komt? Je weet beter.
Rechts is stoer. Met borsthaar.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Rechts willen zijn om het rechts willen zijn is wel een beetje triest natuurlijk
Dan snap ik niet waarom de VVD het niet gewoon ontkent.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:32 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Jan Roos keert zich de afgelopen jaren consequent tegen de regenten van de VVD, denk je nu echt dat hij op de lijst komt? Je weet beter.
quote:https://jalta.nl/binnenla(...)t-list-van-jan-roos/
In welke periode van de geschiedenis zou je een dag willen leven?
‘Ik zou wel een dag in bezet Nederland willen rondkijken. Ik heb echt een ongelofelijke hoeveelheid boeken gelezen over de Tweede Wereldoorlog. Het was een absurde periode die ik graag eens van dichtbij zou willen bekijken. Want: na de oorlog hadden we meer verzetsstrijders dan collaborateurs, maar het was natuurlijk omgekeerd. Het verzet stelde in Nederland geen flikker voor. Iedereen werkte voor de moffen.’
‘Ik neem in Nederland een glijdende schaal van feminisering waar – en dan heb ik het niet over vrouwen aan de top, want dat is prima. Maar de Nederlandse man is een slappe, natte washand die stoer PVV stemt maar niet de dertienjarige Marokkaantjes voor zijn huis durft weg te schoppen. Met hun sjaaltjes en tofu. Nederlanders zijn bang en laf en dat hebben ze in de Tweede Wereldoorlog prachtig laten zien. Nee, de bezetting vonden ze niet leuk, maar daar bleef het ook wel bij.’
Omdat je niet de spelletjes van die lui mee moet spelen.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:33 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom de VVD het niet gewoon ontkent.
Maar de VVD doet wel vaker rare dingen, dus dit kan er ook nog wel bij
Aha.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:34 schreef Heilwasser het volgende:
de Nederlandse man is een slappe, natte washand die stoer PVV stemt
twitter:CorVerbree twitterde op woensdag 06-04-2016 om 16:29:41Henk Krol feliciteert @GeenPeil met de uitslag van het referendum #oekrainereferendum reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |