Huh?quote:Op woensdag 6 april 2016 16:36 schreef Gutmensch het volgende:
twitter:CorVerbree twitterde op woensdag 06-04-2016 om 16:29:41Henk Krol feliciteert @GeenPeil met de uitslag van het referendum #oekrainereferendum reageer retweet
quote:Naar verluidt krijgt De Vries voor elk optreden bij Jinek 2000 euro. “Hij zit drie keer per week bij Jinek. 24 ruggen per maand voor dat geleuter“, aldus Roos.
Roos wil de onderste steen boven krijgen. “Zijn hier redacteuren van tv-shows waar Peter R de Vries optreedt die zijn rekening durft te openbaren? Mag anoniem. DM me“, twittert hij.
De journalist krijgt onder meer een factuur van De Vries voor een halve dag seminar bij Justitie toegeschoven. “3000 euro, exclusief parkeergeld. Nog meer rekeningen van Peter R?”
Dat De Vries op de factuur niet alleen over zijn tarief, maar ook over de parkeerkosten en de kilometervergoeding btw rekent, mag volgens Roos helemaal niet. “Naast hele hoge rekeningen pakt Peter R nog meer door een rekentrucje.”
Van JOVD, de jongerenafdeling van VVD, krijgt Roos een mailtje toegeschoven waarin De Vries weigert om zonder veroeding te komen spreken. Hij schrijft daarin: “Is dat anno 2015 de liberale gedachte: de spreker moet maar voor niks komen omdat alle aanwezigen – een zaal vol – er zelf niks voor over hebben? Daar heb ik het echt te druk voor, sorry.”
Roos: “Soms doet Peter R ook wel iets gratis. Wegblijven bijvoorbeeld.”
Afgezien van een paar standpunten waarvan ze toch nooit een meerderheid voor zullen krijgen is het gewoon en normale politieke partij.quote:
Akkoord, sommige figuren, zoals Peter R., zijn nog triester dan Jan.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:38 schreef Tchock het volgende:
Haha ik kwam tijdens het zoeken nog deze parel tegen:
[..]
Afgezien van een paar calamiteiten waardoor ze nooit erkend zullen worden is Islamtische Staat gewoon een normaal land.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Afgezien van een paar standpunten waarvan ze toch nooit een meerderheid voor zullen krijgen is het gewoon en normale politieke partij.
Dat klopt. Maar die "paar standpunten" vind ik wel absoluut moreel verwerpelijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Afgezien van een paar standpunten waarvan ze toch nooit een meerderheid voor zullen krijgen is het gewoon en normale politieke partij.
Voltooid deelwoord.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:41 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Afgezien van een paar calamiteiten waardoor ze nooit erkent zullen worden is Islamtische Staat gewoon een normaal land.
Ik had overigens wel 0 spelfouten op mijn beschouwingquote:
Ja, van geheel anonieme bronnen heb ik vernomen dat de opkomst op dit moment al boven de 69% steekt.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 16:44 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja, van geheel anonieme bronnen heb ik vernomen dat de opkomst op dit moment al boven de 69% steekt.
Als het je om de opkomst gaat zou ik echt wel tot 8 uur wachten. Het is verre van zeker dat 30% wordt gehaald.quote:
Dat is dan geen optie meer.... als we gaan dan gaan we op een moment dat we samen kunnen gaan, en vanaf 19.15 uur ligt de kleuter in bed, dus dan kunnen we sowieso niet meer samen gaan.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Als het je om de opkomst gaat zou ik echt wel tot 8 uur wachten. Het is verre van zeker dat 30% wordt gehaald.
Maar die zullen ze nooit realiseren.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar die "paar standpunten" vind ik wel absoluut moreel verwerpelijk.
Klinkt avontuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2016 16:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is dan geen optie meer.... als we gaan dan gaan we op een moment dat we samen kunnen gaan, en vanaf 19.15 uur ligt de kleuter in bed, dus dan kunnen we sowieso niet meer samen gaan.
Ik denk ook niet dat Wilders ooit alle moslims het land uit kan bannen maar ik vind het wel een verschrikkelijk standpunt.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar die zullen ze nooit realiseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |