Met een beetje geluk bestaan dergelijke gemeenschappen over een jaartje of 25 niet meer.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wijsheid komt gelukkig met de jaren.
Zonder arrogant te doen ben ik ijzersterk in Nederlands. Daar ben ik ook wel trots op. Zeer af en toe sluipt er wel een foutje in natuurlijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:35 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ervaar je dat als een last bij je studie?
Ze zullen blijven bestaan. Wel stevig afnemen in omvang, vermoed ik.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Met een beetje geluk bestaan dergelijke gemeenschappen over een jaartje of 25 niet meer.
Wilt.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zonder arrogant te doen ben ik ijzersterk in Nederlands. Daar ben ik ook wel trots op. Zeer af en toe sluipt er wel een foutje in natuurlijk.
Jij wil advocaat worden dus?
Haha. Hoe lekker als je leefwereld zo makkelijk is.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je denkt zoals mijn leerlingen is dat geen enkel probleem.
15% in Amsterdam, 15% in Rotterdam - da's samen 30%. Klaar.
Waarom is wilt dan fout?quote:
Slechts 233 notes tegenwoordig, valt me meequote:Op woensdag 6 april 2016 17:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php
Hai broeder, de democratie is helaas ver te zoeken in dit topic.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Hallo vrienden op deze DAG van de DEMOCRATIE.
Dan klinkt het alsof ik op het toilet zit.quote:
Dit gaat in mijn onderschrift.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, excuus, het mag blijkbaar beide (waarbij "wil" informeel is).
Gelukkig zei ik dat niet.quote:
Hoezoquote:Op woensdag 6 april 2016 17:39 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hai broeder, de democratie is helaas ver te zoeken in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |