Wrmquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:37 schreef Montelly het volgende:
Ik vraag me af hoe die vriend van Stimo uitziet trouwen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:31 schreef fathank het volgende:
wat een niveautje
Jij stuurt me dit en toen stuurde je dat
Post gewoon screens anders is t niet gebeurd
Desnoods in DM een imgur album
Gewoon, nieuwsgierig naar de man die zon zure mossel van 33 aandurft.quote:
ik vind jou en stimo wel goed bij elkaar passen, eerlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gewoon, nieuwsgierig naar de man die zon zure mossel van 33 aandurft.
Waarom gun je mij de suggestie nietquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:40 schreef Eleiko het volgende:
Samenvatting @ Crip: vrouw met goddelijk lichaam geeft goede suggestie.
ip ban..leven voorbij voor stimo.quote:
Oei, oei...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gewoon, nieuwsgierig naar de man die zon zure mossel van 33 aandurft.
Urine in je haar smeren.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:40 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind jou en stimo wel goed bij elkaar passen, eerlijk.
Geweldig, Mike.quote:
Bron?quote:
Ik heb geen struggles, maar ik ben dan ook geen fattiequote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:38 schreef Crip het volgende:
zullen we het weer hebben over onze dieet struggles
deze zou right in mn hart terecht komen als mn tits er niet voor zatenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik heb geen struggles, maar ik ben dan ook geen fattie
Wejoooooooooooooo Ayyy talaz ben er vandoor.
je mag vanaf alleen maar bij mij nog pronken op de app he met je tittenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:49 schreef Crip het volgende:
deze zou right in mn hart terecht komen als mn tits er niet voor zaten
Da's knap: je bent de eerste die denkt dat hij daadwerkelijk traint.quote:
Hihihiquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:49 schreef Dimachaerus het volgende:
hahah kreeg een quote van stimorol maar die post is er helemaal niet ??? ;s
Nee weet het echt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Da's knap: je bent de eerste die denkt dat hij daadwerkelijk traint.
/melisssa_/quote:
sinds wnnr ben je assertiefquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je mag vanaf alleen maar bij mij nog pronken op de app he met je titten
Had eens een klasgenoot die bakjes meenam. Ik vroeg waarom eet je dat? Hij zei dat hij het oprecht lekker vond. Je zag hem worstelen met die gore droge koude kip met rijst en groentequote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sowieso slaat het nergens op dat eten nee. Als je een single digit bodyfat IFBB pro bent dan heeft elke verandering invloed, maar als je een lokale amateursjonnie bent die graag breed wil zijn op Mysteryland dan kun je gewoon normaal eten.
Alsof je ineens minder bodyfat krijgt als je alleen rijst met kip eet in plaats van aardappels met een karbonade.
inb4 allerlei voedingstheorieën over glycemic index van aardappels enz
Snap ook niet dat mensen zichzelf martelen door die bagger te eten en een tas vol tupperware bakjes kip maken aan het begin van de week. Ga gewoon naar je werk en neem eens een broodje kroket in de kantine als je er zin in hebt
Alles volgens mij, staat wel goed vermeld bij de aangifte. Is dit jaar wel wat veranderd maar weet niet of dat voor jou ook zo is. Ik kon het i.i.g. niet aftrekken, volgens mij omdat ik voltijd studeer.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:14 schreef Faeroer het volgende:
Hey Klokov, hoeveel mag ik van m'n studie aftrekken in NL na die drempel van 250? Gewoon al het collegegeld en examengeld, of is er nog een verdeelsleutel ofzo?
Ik zal er over nadenken ...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:24 schreef Eleiko het volgende:
Er is nog niemand die een naaktfoto van zichzelf naar mij ge-DM/PMd heeft.
Ban is toch maar 1 dag. Dat kan ik ook wel incasseren.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:27 schreef seto het volgende:
ik ben best bereid om een echt sappige dm voor iemand te posten en de ban te vangen
[DE GYM #911] Faeroer #BeWaryquote:
quote:
Gewoon normaal doen, anders kom je nooit aan die vrouw.quote:
Totdat er iets uit zijn mond moet komenquote:
hahah ik was naar zo'n pua seminar in de avondquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:52 schreef Klokov het volgende:
Had eens een klasgenoot die bakjes meenam. Ik vroeg waarom eet je dat? Hij zei dat hij het oprecht lekker vond. Je zag hem worstelen met die gore droge koude kip met rijst en groente
Jij bent een goede troll diman, ik mag je wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahah ik was naar zo'n pua seminar in de avond
waren paar van die gymbrahs maaltijdsalades nuttigen in de pauzes hahahah
moest lachen
Laat staan als er iets in zijn mond komt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
Totdat er iets uit zijn mond moet komen
pua seminar?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahah ik was naar zo'n pua seminar in de avond
waren paar van die gymbrahs maaltijdsalades nuttigen in de pauzes hahahah
moest lachen
srs thoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jij bent een goede troll diman, ik mag je wel.
het bestaat nietquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
pua seminar?
Zeg me dat het niet bestaat.
doe stoer je durft mij niet eens 's aan te kijkenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb ik gemaakt tijdens het trainen.
Voor 5 euro stuur ik je ook een upskirt/boerka.
ik chargeer het een beetjequote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
pua seminar?
Zeg me dat het niet bestaat.
Was het Weissman?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik chargeer het een beetje
het was gewoon gratis seminar van de #1 datingcoach van NL, het was ook geen pua gebrabbel
hij gaf oprecht goeie pointers en dan niet zozeer om vrouwen te versieren maar om jezelf te verbeteren zodat evt vrouwen je aantrekkelijker kunnen vinden
Heb je al wat toegepast?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik chargeer het een beetje
het was gewoon gratis seminar van de #1 datingcoach van NL, het was ook geen pua gebrabbel
hij gaf oprecht goeie pointers en dan niet zozeer om vrouwen te versieren maar om jezelf te verbeteren zodat evt vrouwen je aantrekkelijker kunnen vinden
Wann is dat gebeurt crip?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:58 schreef Crip het volgende:
ja maar dima, ik snap je echt niet. als zelfs ik iemand kan regelen kun je toch echt wel iemand vinden. Vgm troll je ons allemaal kapot hier
wrm ben je zo nieuwsgierig altijd, als ik stimo niet had gezien dan dacht ik echt dt ze een kloon van je was.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:04 schreef Crip het volgende:
[..]
wrm ben je zo nieuwsgierig altijd, als ik stimo niet had gezien dan dacht ik echt dt ze een kloon van je was.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:04 schreef Crip het volgende:
[..]
wrm ben je zo nieuwsgierig altijd, als ik stimo niet had gezien dan dacht ik echt dt ze een kloon van je was.
Zij kreeg ook mijnequote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb ik gemaakt tijdens het trainen.
Voor 5 euro stuur ik je ook een upskirt/boerka.
ja want vrouwen zijn niet makkelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:05 schreef Deuce92 het volgende:
crip kun je me meer vertellen hoe je als vrouw zijnde iemand hebt kunnen regelen
lijkt me echt moeilijk
Vrouwen kunnen altijd iemand regelen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:58 schreef Crip het volgende:
ja maar dima, ik snap je echt niet. als zelfs ik iemand kan regelen kun je toch echt wel iemand vinden. Vgm troll je ons allemaal kapot hier
Als zijndequote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:05 schreef Deuce92 het volgende:
crip kun je me meer vertellen hoe je als vrouw zijnde iemand hebt kunnen regelen
lijkt me echt moeilijk
wat is dit voor een argument dn.quote:
Dat 'als zijnde' verschrikkelijk beroerd Nederlands is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
mag ik vragen als je me wilt vertellen wat je bedoelt?
Daar ben ik het wel mee eens. Alleen vrouwen hoeven niet eens/in mindere mate aan deze criteria te voldoen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:10 schreef Crip het volgende:
als je niet zo autistisch bent als dima, niet als een slons uitziet en gewoon leuk kan babbelen krijg je echt wel zo een chick zonder probleem
ja maar soort zoekt soort, slonzige chicks pappen ook aan met slonzige gastenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Alleen vrouwen hoeven niet eens/in mindere mate aan deze criteria te voldoen.
Ben blij voor je brahquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Idd. Hoef alleen maar aan te kijken en de vrouwtjes worden al wild.
Je moet alleen niet denken dat Peter Crouch z'n wijf had geregeld zonder dikke bankrekening.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:10 schreef Crip het volgende:
als je niet zo autistisch bent als dima, niet als een slons uitziet en gewoon leuk kan babbelen krijg je echt wel zo een chick zonder probleem
fijn dat je me verbeterdquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat 'als zijnde' verschrikkelijk beroerd Nederlands is.
ik hoef dat niet eens en ze laten hun interesse al veinzenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Idd. Hoef alleen maar aan te kijken en de vrouwtjes worden al wild.
Perer Crouch lol ik ga altijd stuk om die tochtstrip met scheve tanden en dan dat mokkel naast hem.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet alleen niet denken dat Peter Crouch z'n wijf had geregeld zonder dikke bankrekening.
Oftewel, je moet wel je eigen marktwaarde een beetje in kunnen schatten en niet denken dat als je net van je pua-klasje deel 1 komt dat je Doutzen Kroes gaat regelen binnen 2 biertjes.
Vind hem eigenlijk niet eens 's zo lelijk, alleen walgelijk gebit. Maar goed, genoeg golddiggers ook indeed.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet alleen niet denken dat Peter Crouch z'n wijf had geregeld zonder dikke bankrekening.
Oftewel, je moet wel je eigen marktwaarde een beetje in kunnen schatten en niet denken dat als je net van je pua-klasje deel 1 komt dat je Doutzen Kroes gaat regelen binnen 2 biertjes.
Oh kom op manquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:18 schreef Ethanolic het volgende:
dima ik wil je wel een keer meenemen naar patronaatje
ga je zeker pullen
Tochtstripquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Perer Crouch lol ik ga altijd stuk om die tochtstrip met scheve tanden en dan dat mokkel naast hem.
Patronaat is wel gers.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:18 schreef Ethanolic het volgende:
ga je zeker pullen
Zkr maatjequote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:00 schreef Klokov het volgende:
Volgens mij heb ik in Groningen wel een paar keer 'pua's' gezien. Waren allemaal dikke mongolen.
Vrouwen versieren =
• Niet opgeven
• Zelfverzekerdheid
• Humor
De rest heb je weinig invloed op. Zorg dat je enigszins toonbaar bent en het zou moeten lukken.
Verder nog deze pre's:
• Lengte
• Postuur
• Ecco's
1,94m master racequote:
00's party binnenkortquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:18 schreef Ethanolic het volgende:
ga je zeker pullen
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:32 schreef seto het volgende:
[..]
op het niveau van nulty die woest werd dat fanta had onthuld dat hij een neger is
nulty is mad omdat hij altijd dikke billen ging posten en wij hem daarom hebben verbannenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:23 schreef Crip het volgende:
is dt wrm nulty mad is en hier nooit meer wilt komen?
ja die gewoonte heeft hij gwn naar andere sc's meegenomen helaasquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nulty is mad omdat hij altijd dikke billen ging posten en wij hem daarom hebben verbannen
Ja waarom zou je dat als vrouw niet doen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:34 schreef Sapstengel het volgende:
LOL waarom verkopen chicks een virtuele GFE voor echt 75 dollarbeetje met gasten praten op kik of snapchat alsof je hun vriendin bent en wat foto's sturen lmao
Eigenlijk nog erger dat gasten ervoor betalen. Zou ik ook doen als vrouw lekker makkelijk cashen. Als er 5+ gasten per week doet verdien je zieke moneys voor alleen wat chatten
$75? Slechte businessvrouwen. Toen ik met die domina was moest ze ook met een of andere beta chatten en die betaalde iets van $1000 voor een paar skype chatsessies (alleen text) waarin ze hem vernederde. Beetje Fok! maar dan voor geldquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:34 schreef Sapstengel het volgende:
LOL waarom verkopen chicks een virtuele GFE voor echt 75 dollarbeetje met gasten praten op kik of snapchat alsof je hun vriendin bent en wat foto's sturen lmao
Eigenlijk nog erger dat gasten ervoor betalen. Zou ik ook doen als vrouw lekker makkelijk cashen. Als er 5+ gasten per week doet verdien je zieke moneys voor alleen wat chatten
Ja man, maar dat was nog niet eens haar grootste inkomstenbron. Sommige mensen zijn echt sick.quote:Op woensdag 9 maart 2016 03:39 schreef Sapstengel het volgende:
Haha wtf 1000 dollar? Dan ben je echt ziek in je hoofd als man. Kun je beter gewooop vakantie gaan van dat geld en daar chicks pullen
Pas was je nog 1.93quote:
Tijd voor n fotoshoot in de gym voor de spiegelquote:
Reedsquote:Op woensdag 9 maart 2016 08:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Tijd voor n fotoshoot in de gym voor de spiegel
Is hij soms een soort Michael Jackson? Hij zat telkens om pics te bedelen, maar wilde nooit zelf iets sturen.quote:
bekende van de mocro onderwereld volgens nosquote:Op woensdag 9 maart 2016 08:39 schreef fathank het volgende:
Lol afgehakt hoofd gevonden bij een sishalounge
Je verwacht het niet
Signaal afgegeven.quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:39 schreef fathank het volgende:
Je verwacht het niet
Mainstreammedia gelovenquote:Op woensdag 9 maart 2016 08:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
bekende van de mocro onderwereld volgens nos
Lekker bezig
Lekker boeiend, is toch alleen troep die elkaar vermoord. Komt goed uit.quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:39 schreef fathank het volgende:
Je verwacht het niet
Jezus Crip dat mens heeft nog familie etc ook. Vind het raar dat mensen een soort van juichen hierom.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Lekker boeiend, is toch alleen troep die elkaar vermoord. Komt goed uit.
Ben geen Hollander.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:19 schreef seto het volgende:
ik zou een bloemetje bij de shisha lounge achterlaten als ik jou was stimo
wel in een emmertje
ja sorry hoor als je eens ziet wat voor een mensen komen bij bepaalde lounges en wat ze allemaal aanrichten hebben ze ook niet veel medelijden met andere mensen. Bovendien alleen gevaarlijk voor de omgeving, als zulke gasten echt aan hun familie dachten zouden ze een normale baan nemen i.p.v. drugs/wapens etc te verkopen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jezus Crip dat mens heeft nog familie etc ook. Vind het raar dat mensen een soort van juichen hierom.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:34 schreef Sapstengel het volgende:
Hun familie kan er niets aan doen toch? Overal maar bleren: eigen schuld is te simpel.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:28 schreef Crip het volgende:
[..]
ja sorry hoor als je eens ziet wat voor een mensen komen bij bepaalde lounges en wat ze allemaal aanrichten hebben ze ook niet veel medelijden met andere mensen. Bovendien alleen gevaarlijk voor de omgeving, als zulke gasten echt aan hun familie dachten zouden ze een normale baan nemen i.p.v. drugs/wapens etc te verkopen.
500000 = $25.000quote:
Plus size modellen hebben een grote fanbase.quote:
jij ben een beetje de fripsel van de gym he. Alles neuken en een ander laten betalenquote:Op woensdag 9 maart 2016 03:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
$75? Slechte businessvrouwen. Toen ik met die domina was moest ze ook met een of andere beta chatten en die betaalde iets van $1000 voor een paar skype chatsessies (alleen text) waarin ze hem vernederde. Beetje Fok! maar dan voor geld.
Die beta's betalen en krijgen nooit pussy terwijl pussy gratis is.
Vertel meerquote:Op woensdag 9 maart 2016 10:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Plus size modellen hebben een grote fanbase.
hi sanderquote:Op woensdag 9 maart 2016 09:45 schreef no1uknow het volgende:
Volgens mij kwamen en passant ossum en etha langs in m'n droom die draaide om een lekker wijf
nee niet jb
quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
jij ben een beetje de fripsel van de gym he. Alles neuken en een ander laten betalen
quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jezus Crip dat mens heeft nog familie etc ook. Vind het raar dat mensen een soort van juichen hierom.
Je doet je weer voor als kenner van een bevolkingsgroep waar jij geen binding mee hebt. Ik ga je niet serieus nemen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:55 schreef Montelly het volgende:
[..]Vaak is hele familie zo crimineel als wat, belasting ontduiking, zwart geld, uitkering en pgb fraude...doe niet zo naief joh.
Dat was vroeger. Nederland is inmiddels wakker.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:58 schreef Montelly het volgende:
Marokkanen en Turken zijn kampioen in het " psychisch niet in orde" laten verklaren voor uitkeringen daarbij kaolo veel geld zwart binnenharken.
quote:
hey stimoquote:Op woensdag 9 maart 2016 08:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Opgeruimd staat netjes is smakeloos. Niemand verdient zo'n einde.
kkiquote:Op woensdag 9 maart 2016 11:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je doet je weer voor als kenner van een bevolkingsgroep waar jij geen binding mee hebt. Ik ga je niet serieus nemen.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:00 schreef Stimorol- het volgende:
Je doet je weer voor als kenner van een bevolkingsgroep waar jij geen binding mee hebt. Ik ga je niet serieus nemen.
Ja maar nee, stond in de box te kniebuigen. Heb weekendquote:Op woensdag 9 maart 2016 11:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
stapt net een kloon van ossum in de bus, mag ik vragen als jij dat bent
neequote:Op woensdag 9 maart 2016 11:31 schreef BeamofLight het volgende:
Lees Marokkanen Turken zie Turken en Koerden. Zijn er hier ook nog gewoon normale, Nederlanders ??
is dit waarquote:Op woensdag 9 maart 2016 11:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij is Asian, ik doelde meer op iets anders![]()
Honda CRF 2017 of KTM SX-F 450 (fabriek) 2017?quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:57 schreef Beach het volgende:
hey Dimatoglu
zondagochtend staat Kenan weer aan de start he
9.00 uit mn hoofd
Mag ik vragen als hier Marokkaanse druksruns mee worden gedaan? Is er nu een Marokkaanse versie van de Headless Horseman ergens in de stad?quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:16 schreef seto het volgende:
gewoon runner met 180cc halen
[ afbeelding ]
deze brürquote:Op woensdag 9 maart 2016 12:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Honda CRF 2017 of KTM SX-F 450 (fabriek) 2017?
Ga binnenkort die van mij inruilen
Zo'n 1290 staat hoog op mijn verlanglijstje. Alleen nog wel een beetje duur nog. Mijn 1100s volstaat goed als wheeliemachine.quote:
dus je bent crosser? Vond die 450's altijd een beetje lomp en lui rijden. 2takt 250 (had een ktm sx250) zijn echt dodelijke machines. Daarop heb je echt het gevoel alsof je ieder moment dood kan gaan. En 2t is goedkoper in onderhoudquote:Op woensdag 9 maart 2016 12:18 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Praktisch hetzelfde als de KTM, maar minder gevoelige air intake
Nee ik neuk niet alles maar ben wel geëmancipeerd.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
jij ben een beetje de fripsel van de gym he. Alles neuken en een ander laten betalen
Ik ga met mijn motor van punt A naar punt A, met er tussenin een hoop gehooliganism. Auto's zijn tan2 saai man.quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:26 schreef Questular het volgende:
Niet gewoon lekker in je auto rijden. Airco/verwarming, lekker muziekje op en relatief veilig je van punt a naar punt b begeven.
Beetje tokkie doen met je auto kan gewoon zo toch:quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:12 schreef Drinky het volgende:
Mag ik vragen als je dit kan met je auto?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
hmmmm zou hij op een machine doelen of op ohp/military press wat ik betwijfelquote:ik drukte zonder moeite 80kg met m`n schouders
jammer alleen dat je dure Castrol moet kopen danquote:Op woensdag 9 maart 2016 13:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
dus je bent crosser? Vond die 450's altijd een beetje lomp en lui rijden. 2takt 250 (had een ktm sx250) zijn echt dodelijke machines. Daarop heb je echt het gevoel alsof je ieder moment dood kan gaan. En 2t is goedkoper in onderhoud
Idd crosser, in de zomer of af en toe indoor. Gewoon motorrijden doe ik niet meer aan, flink gevallen paar jaar terug.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
dus je bent crosser? Vond die 450's altijd een beetje lomp en lui rijden. 2takt 250 (had een ktm sx250) zijn echt dodelijke machines. Daarop heb je echt het gevoel alsof je ieder moment dood kan gaan. En 2t is goedkoper in onderhoud
sommige mensen geven de wil om te leven al vroeg op idd, niks mis mee.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:16 schreef Questular het volgende:
Op het achterwiel rijden vond ik stoer toen ik 16 was en het op mn brommertje probeerde.
Nu heb ik liever comfort boven spelen met een opgevoerde brommer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hey dima
Mijn echte pener krijg ik moeilijk nog groter.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:21 schreef Questular het volgende:
Dat zal het zijnWant je leeft pas echt als je foto's van je wheely op internet gooit om je virtuele penis net iets groter te krijgen.
edit: Lijkt me best leuk motor rijder, maar mn broer heeft een aardige klapper gemaakt en sindsdien heb ik minder behoefte aan motor rijlessen.
met alle respect drinky maar dit is wel 1 van je domste posts ooitquote:Op woensdag 9 maart 2016 13:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mijn echte pener krijg ik moeilijk nog groter.
Maar dat bedoel ik dus, pussy zijn om te leven, omdat je bang bent dat je wat overkomt. Mijn broertje heeft zijn ruggenwervels gebroken met crossen, op een recht stuk waar z'n gas bleef hangen. Ik ben zelf een keer of 3 onderuit gegaan met enig letsel maar dat hoort er allemaal bij. Het leven bestaat uit risico's nemen. Wat doe je anders? De hele dag in een kantoor zitten, dan naar huis in een koekblik om thuis weer te gaan zitten. Af en toe beetje ijzer pompen en dat is het dan.
Ik heb erger letsel gehad gewoon door dom te vallen of iets met sport dan met motorrijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Probleem op de openbare weg is dat je op een motor nou eenmaal een kwetsbaar object ben, en ook al kan je zelf net zo goed rijden er hoeft maar 1 mongool op de weg te zijn en het is klaar met je. Ok, dit geldt ook voor in de auto, maar ik heb toch het gevoel dat het risico daar iets minder hoog ligt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mijn echte pener krijg ik moeilijk nog groter.
Maar dat bedoel ik dus, pussy zijn om te leven, omdat je bang bent dat je wat overkomt. Mijn broertje heeft zijn ruggenwervels gebroken met crossen, op een recht stuk waar z'n gas bleef hangen. Ik ben zelf een keer of 3 onderuit gegaan met enig letsel maar dat hoort er allemaal bij. Het leven bestaat uit risico's nemen. Wat doe je anders? De hele dag in een kantoor zitten, dan naar huis in een koekblik om thuis weer te gaan zitten. Af en toe beetje ijzer pompen en dat is het dan.
Ik heb erger letsel gehad gewoon door dom te vallen of iets met sport dan met motorrijden.
Een crosser moet 2takt zijn anders niks.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
Je leeft niet als je niet bijna dood gaat. Gewoon feitquote:Op woensdag 9 maart 2016 13:34 schreef seto het volgende:
[..]
met alle respect drinky maar dit is wel 1 van je domste posts ooit
En daarom moet je er ook vanuit gaan dat iedereen een mongool is en anticiperen wat zij gaan doen voordat ze het gedaan hebben. Met een motor kun je er makkelijk tussenuit glippen omdat je die kwetsbaarheid kan benutten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:36 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Probleem op de openbare weg is dat je op een motor nou eenmaal een kwetsbaar object ben, en ook al kan je zelf net zo goed rijden er hoeft maar 1 mongool op de weg te zijn en het is klaar met je. Ok, dit geldt ook voor in de auto, maar ik heb toch het gevoel dat het risico daar iets minder hoog ligt.
Crossen heb je veelal zelf in de hand, dus dat blijf ik ook gewoon doen.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
Je leeft niet als je niet bijna dood gaat. Gewoon feit
quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:34 schreef seto het volgende:
[..]
Hoe is 't met je Duc? Issie stuk?quote:
nope. Die niet. Ik was wel stuk. Hoop binnenkort weer eens een rondje te gaan rijden. Dan heeft ie bijna 8 maanden stilgestaanquote:
Nog steeds een factor 10 veiliger dan je laten palen door een neger.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Motorrijders zijn mobiele orgaandonoren.
Hier op het eiland is het helemaal erg. Allemaal opgevoerd om zo veel mogelijk herrie te maken, en dan met korte broek, slippers en zonder helm als een blinde aap over de weg crossen. Voordeel is dat als ze onderuit gaan, ze meteen dood zijn en niet zo veel kosten.
hey clumsyquote:Op woensdag 9 maart 2016 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Hier op het eiland is het helemaal erg. Allemaal opgevoerd om zo veel mogelijk herrie te maken, en dan met korte broek, slippers en zonder helm als een blinde aap over de weg crossen. Voordeel is dat als ze onderuit gaan, ze meteen dood zijn en niet zo veel kosten.
hey seto,quote:
donder es ff op rol es ff weg johquote:Op woensdag 9 maart 2016 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarschijnlijk ook criminelen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
vriend wat is een domina? vrouwlijke dominee?quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee ik neuk niet alles maar ben wel geëmancipeerd.
Die domina die ik tegenkwam was puur toeval, wist niet dat ze een domina was maar dat is wel een mooie bonus
Lijkt me vrij duidelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:17 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
hmmmm zou hij op een machine doelen of op ohp/military press wat ik betwijfel
jeetjequote:Op woensdag 9 maart 2016 13:34 schreef seto het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:35 schreef Klokov het volgende:
Laat een ieder lekker zijn/haar eigen ding doen.fripsel doet liever het ding van iemand andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dominatrix vriendjequote:Op woensdag 9 maart 2016 15:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
vriend wat is een domina? vrouwlijke dominee?
Nee bij mij was het gewoon "vanilla", maar ze kende wel een paar trucjes nomsayinquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:12 schreef Deuce92 het volgende:
Hoe is dat overigens een bonus? Laat je je graag onderdrukken door een vrouw?
Haha, geen echte trucjes, maar iets anders, ik snap je.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee bij mij was het gewoon "vanilla", maar ze kende wel een paar trucjes nomsayin
Ah hou toch je waffel, jij loopt hier van alles over Nederlanders te verkondig waar ook ook zgn geen binding mee hebt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[..]
Dat was vroeger. Nederland is inmiddels wakker.
zelfmoordaanslagenquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:30 schreef Deuce92 het volgende:
Anaal, domination, wat ziet Allah nog meer door de vingers, vriend?
uhm die hebben wel seks vriendquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:27 schreef Deuce92 het volgende:
Lijkt me overigens echt chill om dominatrix te zijn. Beetje mensen vernederen en dikke doekoe maken zonder dat je seks hoeft te hebben iemand.
Je wordt snel boos merk ik. Hoeft niet joh, ik plaag je maar.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ah hou toch je waffel, jij loopt hier van alles over Nederlanders te verkondig waar ook ook zgn geen binding mee hebt.
scheer je weg joh bolle.
blote foto's sturen naar fokstersquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:30 schreef Deuce92 het volgende:
Anaal, domination, wat ziet Allah nog meer door de vingers, vriend?
GC / Turken op FOK! #810 Soms halal,soms Rome. O+quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe ik niet, doe jij het voorgaande wel?
Je gaat terug naar posts van 2012? Srsly? We leven inmiddels in 2016.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:42 schreef Faeroer het volgende:
[..]
GC / Turken op FOK! #810 Soms halal,soms Rome. O+
Weet je het zeker?
Ik kan de dm wel tonen, maar hij heeft zn foto's gewist.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:41 schreef fathank het volgende:
WAAR BLIJVEN DIE DM'S??!!
Beetje mekaar proberen voor lul te zetten over zogenaamde dm's die verstuurd zouden zijn maar niemand kan ook maar iets laten zien
Heel matig dit.
VGC A-130, nogmaals.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:44 schreef Stimorol- het volgende:
Je gaat terug naar posts van 2012? Srsly? We leven inmiddels in 2016.
Waarom bewaar jij foto's eigenlijik, heb daar geen antwoord op gekregen.
Google Cache is een nieuw iets voor jou? Zou jij toch moeten weten als MER scholier.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nogmaals: je bent getrouwd, waarom doe je als zgn goede moslim zoiets?
bullshit, links verschillen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:49 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Google Cache is een nieuw iets voor jou? Zou jij toch moeten weten als MER scholier.
Opnieuw uploaden van een cachte plaatje (zodat anderen ook jouw suikerspin kunnen zien) is iets anders.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
bullshit, links verschillen.
Je bent een fucking creep. Crip zei het ook al, je hebt iets niet goed in dat hoofdje van je.
Iedereen heeft het al, geen probleem.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:55 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb je dm's wel naar iemand doorgestuurd, sorry not sorry.
Doei. Creep.
Zijn er toch ook die gewoon een kerel wat laten kruipen, hem slaan met een zweepje oid, en hem wat hoge hakken laten aflikken. Keertje iets over gezien op TLC.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:41 schreef fathank het volgende:
WAAR BLIJVEN DIE DM'S??!!
Beetje mekaar proberen voor lul te zetten over zogenaamde dm's die verstuurd zouden zijn maar niemand kan ook maar iets laten zien
Heel matig dit.
Meestal neuken die idd niet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zijn er toch ook die gewoon een kerel wat laten kruipen, hem slaan met een zweepje oid, en hem wat hoge hakken laten aflikken. Keertje iets over gezien op TLC.
jaquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:25 schreef Faeroer het volgende:
Bestaat het hbo alleen maar uit stageverslagen met competenties, leerpunten en ander gezwam ? Wie leest die zooi eigenlijk? Twee moeten aftekenen vandaag van stagiaires.
Was geen serieuze vraag, maar jullie worden echt helemaal doodgegooid met dingen die gewoon niet relevant zijn voor in de praktijk. Tijdsverspilling vanjewelste, gooi dan een vak extra erin ofzo in plaats van competentieblabla.quote:
tijdens mijn stage heb ik ook niks gehad aan de vakken die ik op school heb gekregenquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:22 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Was geen serieuze vraag, maar jullie worden echt helemaal doodgegooid met dingen die gewoon niet relevant zijn voor in de praktijk. Tijdsverspilling vanjewelste, gooi dan een vak extra erin ofzo in plaats van competentieblabla.
EV, BIV, CA en finance toch wel mag ik hopen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb ook niks gehad aan de vakken die ik op school heb gekregen
alleen wat vakjargon zoals debet/credit en dat gelijk aan elkaar moet zijn
Nope.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
EV, BIV, CA en finance toch wel mag ik hopen?
Is heel verschillend. Alleen wel lame als een externe opdrachtgever ook die onzin onder zijn neus geschoven moet krijgen.quote:
Dit vind ik raarquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, maar niet richting jou. Ik vind jou niet zo aardig. Sorry.
Ik heb nog niksquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:55 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Iedereen heeft het al, geen probleem.Ben je al voor.
Reflectie is enorm belangrijk, ook voor de rest van je carrière. Als je niet in staat bent kritisch naar jezelf te kijken, zul je als professional nooit veel groei door kunnen maken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:22 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Was geen serieuze vraag, maar jullie worden echt helemaal doodgegooid met dingen die gewoon niet relevant zijn voor in de praktijk. Tijdsverspilling vanjewelste, gooi dan een vak extra erin ofzo in plaats van competentieblabla.
Om je verhaal te bevestigen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als jij het al hebt gehad, waarom zou ik hetzelfde dan sturen?
opzich is dat competentie en zelfreflectie shit niet verkeerd, maar niet in het huidige format, zou alleen ook niet weten hoe het beter zou kunnenquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Is heel verschillend. Alleen wel lame als een externe opdrachtgever ook die onzin onder zijn neus geschoven moet krijgen.![]()
Lekkere stimulans om stagiaires aan te nemen.
ja dit dusquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Reflectie is enorm belangrijk, ook voor de rest van je carrière. Als je niet in staat bent kritisch naar jezelf te kijken, zul je als professional nooit veel groei door kunnen maken.
Overigens wordt het wel enorm kut toegepast. In plaats van praktische reflectie, moet je allemaal rotverslagjes schrijven die rechtstreeks de prullenmand ingaan. Dat is zelfs in de lerarenopleiding, waar we een heel vak over evaluering kregen, een bekend fenomeen.
Ja, dat zal inderdaad je verhaal bevestigenquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stuur me eerst wat je van faro hebt gekregen, dan kan ik hetzelfde doen snap je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |