Mag ik vragen als hier Marokkaanse druksruns mee worden gedaan? Is er nu een Marokkaanse versie van de Headless Horseman ergens in de stad?quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:16 schreef seto het volgende:
gewoon runner met 180cc halen
[ afbeelding ]
deze brürquote:Op woensdag 9 maart 2016 12:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Honda CRF 2017 of KTM SX-F 450 (fabriek) 2017?
Ga binnenkort die van mij inruilen
Zo'n 1290 staat hoog op mijn verlanglijstje. Alleen nog wel een beetje duur nog. Mijn 1100s volstaat goed als wheeliemachine.quote:
dus je bent crosser? Vond die 450's altijd een beetje lomp en lui rijden. 2takt 250 (had een ktm sx250) zijn echt dodelijke machines. Daarop heb je echt het gevoel alsof je ieder moment dood kan gaan. En 2t is goedkoper in onderhoudquote:Op woensdag 9 maart 2016 12:18 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Praktisch hetzelfde als de KTM, maar minder gevoelige air intake
Nee ik neuk niet alles maar ben wel geëmancipeerd.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
jij ben een beetje de fripsel van de gym he. Alles neuken en een ander laten betalen
Ik ga met mijn motor van punt A naar punt A, met er tussenin een hoop gehooliganism. Auto's zijn tan2 saai man.quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:26 schreef Questular het volgende:
Niet gewoon lekker in je auto rijden. Airco/verwarming, lekker muziekje op en relatief veilig je van punt a naar punt b begeven.
Beetje tokkie doen met je auto kan gewoon zo toch:quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:12 schreef Drinky het volgende:
Mag ik vragen als je dit kan met je auto?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
hmmmm zou hij op een machine doelen of op ohp/military press wat ik betwijfelquote:ik drukte zonder moeite 80kg met m`n schouders
jammer alleen dat je dure Castrol moet kopen danquote:Op woensdag 9 maart 2016 13:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
dus je bent crosser? Vond die 450's altijd een beetje lomp en lui rijden. 2takt 250 (had een ktm sx250) zijn echt dodelijke machines. Daarop heb je echt het gevoel alsof je ieder moment dood kan gaan. En 2t is goedkoper in onderhoud
Idd crosser, in de zomer of af en toe indoor. Gewoon motorrijden doe ik niet meer aan, flink gevallen paar jaar terug.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
dus je bent crosser? Vond die 450's altijd een beetje lomp en lui rijden. 2takt 250 (had een ktm sx250) zijn echt dodelijke machines. Daarop heb je echt het gevoel alsof je ieder moment dood kan gaan. En 2t is goedkoper in onderhoud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |