Vertel meerquote:Op woensdag 9 maart 2016 10:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Plus size modellen hebben een grote fanbase.
hi sanderquote:Op woensdag 9 maart 2016 09:45 schreef no1uknow het volgende:
Volgens mij kwamen en passant ossum en etha langs in m'n droom die draaide om een lekker wijf
nee niet jb
quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
jij ben een beetje de fripsel van de gym he. Alles neuken en een ander laten betalen
quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jezus Crip dat mens heeft nog familie etc ook. Vind het raar dat mensen een soort van juichen hierom.
Je doet je weer voor als kenner van een bevolkingsgroep waar jij geen binding mee hebt. Ik ga je niet serieus nemen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:55 schreef Montelly het volgende:
[..]Vaak is hele familie zo crimineel als wat, belasting ontduiking, zwart geld, uitkering en pgb fraude...doe niet zo naief joh.
Dat was vroeger. Nederland is inmiddels wakker.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:58 schreef Montelly het volgende:
Marokkanen en Turken zijn kampioen in het " psychisch niet in orde" laten verklaren voor uitkeringen daarbij kaolo veel geld zwart binnenharken.
quote:
hey stimoquote:Op woensdag 9 maart 2016 08:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Opgeruimd staat netjes is smakeloos. Niemand verdient zo'n einde.
kkiquote:Op woensdag 9 maart 2016 11:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je doet je weer voor als kenner van een bevolkingsgroep waar jij geen binding mee hebt. Ik ga je niet serieus nemen.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:00 schreef Stimorol- het volgende:
Je doet je weer voor als kenner van een bevolkingsgroep waar jij geen binding mee hebt. Ik ga je niet serieus nemen.
Ja maar nee, stond in de box te kniebuigen. Heb weekendquote:Op woensdag 9 maart 2016 11:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
stapt net een kloon van ossum in de bus, mag ik vragen als jij dat bent
neequote:Op woensdag 9 maart 2016 11:31 schreef BeamofLight het volgende:
Lees Marokkanen Turken zie Turken en Koerden. Zijn er hier ook nog gewoon normale, Nederlanders ??
is dit waarquote:Op woensdag 9 maart 2016 11:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij is Asian, ik doelde meer op iets anders![]()
Honda CRF 2017 of KTM SX-F 450 (fabriek) 2017?quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:57 schreef Beach het volgende:
hey Dimatoglu
zondagochtend staat Kenan weer aan de start he
9.00 uit mn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |