ik chargeer het een beetjequote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
pua seminar?
Zeg me dat het niet bestaat.
Was het Weissman?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik chargeer het een beetje
het was gewoon gratis seminar van de #1 datingcoach van NL, het was ook geen pua gebrabbel
hij gaf oprecht goeie pointers en dan niet zozeer om vrouwen te versieren maar om jezelf te verbeteren zodat evt vrouwen je aantrekkelijker kunnen vinden
Heb je al wat toegepast?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik chargeer het een beetje
het was gewoon gratis seminar van de #1 datingcoach van NL, het was ook geen pua gebrabbel
hij gaf oprecht goeie pointers en dan niet zozeer om vrouwen te versieren maar om jezelf te verbeteren zodat evt vrouwen je aantrekkelijker kunnen vinden
Wann is dat gebeurt crip?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:58 schreef Crip het volgende:
ja maar dima, ik snap je echt niet. als zelfs ik iemand kan regelen kun je toch echt wel iemand vinden. Vgm troll je ons allemaal kapot hier
wrm ben je zo nieuwsgierig altijd, als ik stimo niet had gezien dan dacht ik echt dt ze een kloon van je was.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:04 schreef Crip het volgende:
[..]
wrm ben je zo nieuwsgierig altijd, als ik stimo niet had gezien dan dacht ik echt dt ze een kloon van je was.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:04 schreef Crip het volgende:
[..]
wrm ben je zo nieuwsgierig altijd, als ik stimo niet had gezien dan dacht ik echt dt ze een kloon van je was.
Zij kreeg ook mijnequote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb ik gemaakt tijdens het trainen.
Voor 5 euro stuur ik je ook een upskirt/boerka.
ja want vrouwen zijn niet makkelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:05 schreef Deuce92 het volgende:
crip kun je me meer vertellen hoe je als vrouw zijnde iemand hebt kunnen regelen
lijkt me echt moeilijk
Vrouwen kunnen altijd iemand regelen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:58 schreef Crip het volgende:
ja maar dima, ik snap je echt niet. als zelfs ik iemand kan regelen kun je toch echt wel iemand vinden. Vgm troll je ons allemaal kapot hier
Als zijndequote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:05 schreef Deuce92 het volgende:
crip kun je me meer vertellen hoe je als vrouw zijnde iemand hebt kunnen regelen
lijkt me echt moeilijk
wat is dit voor een argument dn.quote:
Dat 'als zijnde' verschrikkelijk beroerd Nederlands is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
mag ik vragen als je me wilt vertellen wat je bedoelt?
Daar ben ik het wel mee eens. Alleen vrouwen hoeven niet eens/in mindere mate aan deze criteria te voldoen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:10 schreef Crip het volgende:
als je niet zo autistisch bent als dima, niet als een slons uitziet en gewoon leuk kan babbelen krijg je echt wel zo een chick zonder probleem
ja maar soort zoekt soort, slonzige chicks pappen ook aan met slonzige gastenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Alleen vrouwen hoeven niet eens/in mindere mate aan deze criteria te voldoen.
Ben blij voor je brahquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Idd. Hoef alleen maar aan te kijken en de vrouwtjes worden al wild.
Je moet alleen niet denken dat Peter Crouch z'n wijf had geregeld zonder dikke bankrekening.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:10 schreef Crip het volgende:
als je niet zo autistisch bent als dima, niet als een slons uitziet en gewoon leuk kan babbelen krijg je echt wel zo een chick zonder probleem
fijn dat je me verbeterdquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat 'als zijnde' verschrikkelijk beroerd Nederlands is.
ik hoef dat niet eens en ze laten hun interesse al veinzenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Idd. Hoef alleen maar aan te kijken en de vrouwtjes worden al wild.
Perer Crouch lol ik ga altijd stuk om die tochtstrip met scheve tanden en dan dat mokkel naast hem.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet alleen niet denken dat Peter Crouch z'n wijf had geregeld zonder dikke bankrekening.
Oftewel, je moet wel je eigen marktwaarde een beetje in kunnen schatten en niet denken dat als je net van je pua-klasje deel 1 komt dat je Doutzen Kroes gaat regelen binnen 2 biertjes.
Vind hem eigenlijk niet eens 's zo lelijk, alleen walgelijk gebit. Maar goed, genoeg golddiggers ook indeed.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet alleen niet denken dat Peter Crouch z'n wijf had geregeld zonder dikke bankrekening.
Oftewel, je moet wel je eigen marktwaarde een beetje in kunnen schatten en niet denken dat als je net van je pua-klasje deel 1 komt dat je Doutzen Kroes gaat regelen binnen 2 biertjes.
Oh kom op manquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:18 schreef Ethanolic het volgende:
dima ik wil je wel een keer meenemen naar patronaatje
ga je zeker pullen
Tochtstripquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Perer Crouch lol ik ga altijd stuk om die tochtstrip met scheve tanden en dan dat mokkel naast hem.
Patronaat is wel gers.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:18 schreef Ethanolic het volgende:
ga je zeker pullen
Zkr maatjequote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:00 schreef Klokov het volgende:
Volgens mij heb ik in Groningen wel een paar keer 'pua's' gezien. Waren allemaal dikke mongolen.
Vrouwen versieren =
• Niet opgeven
• Zelfverzekerdheid
• Humor
De rest heb je weinig invloed op. Zorg dat je enigszins toonbaar bent en het zou moeten lukken.
Verder nog deze pre's:
• Lengte
• Postuur
• Ecco's
1,94m master racequote:
00's party binnenkortquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:18 schreef Ethanolic het volgende:
ga je zeker pullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |