Je moet alleen niet denken dat Peter Crouch z'n wijf had geregeld zonder dikke bankrekening.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:10 schreef Crip het volgende:
als je niet zo autistisch bent als dima, niet als een slons uitziet en gewoon leuk kan babbelen krijg je echt wel zo een chick zonder probleem
fijn dat je me verbeterdquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat 'als zijnde' verschrikkelijk beroerd Nederlands is.
ik hoef dat niet eens en ze laten hun interesse al veinzenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Idd. Hoef alleen maar aan te kijken en de vrouwtjes worden al wild.
Perer Crouch lol ik ga altijd stuk om die tochtstrip met scheve tanden en dan dat mokkel naast hem.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet alleen niet denken dat Peter Crouch z'n wijf had geregeld zonder dikke bankrekening.
Oftewel, je moet wel je eigen marktwaarde een beetje in kunnen schatten en niet denken dat als je net van je pua-klasje deel 1 komt dat je Doutzen Kroes gaat regelen binnen 2 biertjes.
Vind hem eigenlijk niet eens 's zo lelijk, alleen walgelijk gebit. Maar goed, genoeg golddiggers ook indeed.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet alleen niet denken dat Peter Crouch z'n wijf had geregeld zonder dikke bankrekening.
Oftewel, je moet wel je eigen marktwaarde een beetje in kunnen schatten en niet denken dat als je net van je pua-klasje deel 1 komt dat je Doutzen Kroes gaat regelen binnen 2 biertjes.
Oh kom op manquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:18 schreef Ethanolic het volgende:
dima ik wil je wel een keer meenemen naar patronaatje
ga je zeker pullen
Tochtstripquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Perer Crouch lol ik ga altijd stuk om die tochtstrip met scheve tanden en dan dat mokkel naast hem.
Patronaat is wel gers.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:18 schreef Ethanolic het volgende:
ga je zeker pullen
Zkr maatjequote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:00 schreef Klokov het volgende:
Volgens mij heb ik in Groningen wel een paar keer 'pua's' gezien. Waren allemaal dikke mongolen.
Vrouwen versieren =
• Niet opgeven
• Zelfverzekerdheid
• Humor
De rest heb je weinig invloed op. Zorg dat je enigszins toonbaar bent en het zou moeten lukken.
Verder nog deze pre's:
• Lengte
• Postuur
• Ecco's
1,94m master racequote:
00's party binnenkortquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:18 schreef Ethanolic het volgende:
ga je zeker pullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |