Wrmquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:37 schreef Montelly het volgende:
Ik vraag me af hoe die vriend van Stimo uitziet trouwen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:31 schreef fathank het volgende:
wat een niveautje
Jij stuurt me dit en toen stuurde je dat
Post gewoon screens anders is t niet gebeurd
Desnoods in DM een imgur album
Gewoon, nieuwsgierig naar de man die zon zure mossel van 33 aandurft.quote:
ik vind jou en stimo wel goed bij elkaar passen, eerlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gewoon, nieuwsgierig naar de man die zon zure mossel van 33 aandurft.
Waarom gun je mij de suggestie nietquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:40 schreef Eleiko het volgende:
Samenvatting @ Crip: vrouw met goddelijk lichaam geeft goede suggestie.
ip ban..leven voorbij voor stimo.quote:
Oei, oei...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gewoon, nieuwsgierig naar de man die zon zure mossel van 33 aandurft.
Urine in je haar smeren.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:40 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind jou en stimo wel goed bij elkaar passen, eerlijk.
Geweldig, Mike.quote:
Bron?quote:
Ik heb geen struggles, maar ik ben dan ook geen fattiequote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:38 schreef Crip het volgende:
zullen we het weer hebben over onze dieet struggles
deze zou right in mn hart terecht komen als mn tits er niet voor zatenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik heb geen struggles, maar ik ben dan ook geen fattie
Wejoooooooooooooo Ayyy talaz ben er vandoor.
je mag vanaf alleen maar bij mij nog pronken op de app he met je tittenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:49 schreef Crip het volgende:
deze zou right in mn hart terecht komen als mn tits er niet voor zaten
Da's knap: je bent de eerste die denkt dat hij daadwerkelijk traint.quote:
Hihihiquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:49 schreef Dimachaerus het volgende:
hahah kreeg een quote van stimorol maar die post is er helemaal niet ??? ;s
Nee weet het echt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Da's knap: je bent de eerste die denkt dat hij daadwerkelijk traint.
/melisssa_/quote:
sinds wnnr ben je assertiefquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je mag vanaf alleen maar bij mij nog pronken op de app he met je titten
Had eens een klasgenoot die bakjes meenam. Ik vroeg waarom eet je dat? Hij zei dat hij het oprecht lekker vond. Je zag hem worstelen met die gore droge koude kip met rijst en groentequote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sowieso slaat het nergens op dat eten nee. Als je een single digit bodyfat IFBB pro bent dan heeft elke verandering invloed, maar als je een lokale amateursjonnie bent die graag breed wil zijn op Mysteryland dan kun je gewoon normaal eten.
Alsof je ineens minder bodyfat krijgt als je alleen rijst met kip eet in plaats van aardappels met een karbonade.
inb4 allerlei voedingstheorieën over glycemic index van aardappels enz
Snap ook niet dat mensen zichzelf martelen door die bagger te eten en een tas vol tupperware bakjes kip maken aan het begin van de week. Ga gewoon naar je werk en neem eens een broodje kroket in de kantine als je er zin in hebt
Alles volgens mij, staat wel goed vermeld bij de aangifte. Is dit jaar wel wat veranderd maar weet niet of dat voor jou ook zo is. Ik kon het i.i.g. niet aftrekken, volgens mij omdat ik voltijd studeer.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:14 schreef Faeroer het volgende:
Hey Klokov, hoeveel mag ik van m'n studie aftrekken in NL na die drempel van 250? Gewoon al het collegegeld en examengeld, of is er nog een verdeelsleutel ofzo?
Ik zal er over nadenken ...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:24 schreef Eleiko het volgende:
Er is nog niemand die een naaktfoto van zichzelf naar mij ge-DM/PMd heeft.
Ban is toch maar 1 dag. Dat kan ik ook wel incasseren.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:27 schreef seto het volgende:
ik ben best bereid om een echt sappige dm voor iemand te posten en de ban te vangen
[DE GYM #911] Faeroer #BeWaryquote:
quote:
Gewoon normaal doen, anders kom je nooit aan die vrouw.quote:
Totdat er iets uit zijn mond moet komenquote:
hahah ik was naar zo'n pua seminar in de avondquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:52 schreef Klokov het volgende:
Had eens een klasgenoot die bakjes meenam. Ik vroeg waarom eet je dat? Hij zei dat hij het oprecht lekker vond. Je zag hem worstelen met die gore droge koude kip met rijst en groente
Jij bent een goede troll diman, ik mag je wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahah ik was naar zo'n pua seminar in de avond
waren paar van die gymbrahs maaltijdsalades nuttigen in de pauzes hahahah
moest lachen
Laat staan als er iets in zijn mond komt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
Totdat er iets uit zijn mond moet komen
pua seminar?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahah ik was naar zo'n pua seminar in de avond
waren paar van die gymbrahs maaltijdsalades nuttigen in de pauzes hahahah
moest lachen
srs thoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jij bent een goede troll diman, ik mag je wel.
het bestaat nietquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
pua seminar?
Zeg me dat het niet bestaat.
doe stoer je durft mij niet eens 's aan te kijkenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb ik gemaakt tijdens het trainen.
Voor 5 euro stuur ik je ook een upskirt/boerka.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |