ik chargeer het een beetjequote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
pua seminar?
Zeg me dat het niet bestaat.
Was het Weissman?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik chargeer het een beetje
het was gewoon gratis seminar van de #1 datingcoach van NL, het was ook geen pua gebrabbel
hij gaf oprecht goeie pointers en dan niet zozeer om vrouwen te versieren maar om jezelf te verbeteren zodat evt vrouwen je aantrekkelijker kunnen vinden
Heb je al wat toegepast?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik chargeer het een beetje
het was gewoon gratis seminar van de #1 datingcoach van NL, het was ook geen pua gebrabbel
hij gaf oprecht goeie pointers en dan niet zozeer om vrouwen te versieren maar om jezelf te verbeteren zodat evt vrouwen je aantrekkelijker kunnen vinden
Wann is dat gebeurt crip?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:58 schreef Crip het volgende:
ja maar dima, ik snap je echt niet. als zelfs ik iemand kan regelen kun je toch echt wel iemand vinden. Vgm troll je ons allemaal kapot hier
wrm ben je zo nieuwsgierig altijd, als ik stimo niet had gezien dan dacht ik echt dt ze een kloon van je was.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:04 schreef Crip het volgende:
[..]
wrm ben je zo nieuwsgierig altijd, als ik stimo niet had gezien dan dacht ik echt dt ze een kloon van je was.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:04 schreef Crip het volgende:
[..]
wrm ben je zo nieuwsgierig altijd, als ik stimo niet had gezien dan dacht ik echt dt ze een kloon van je was.
Zij kreeg ook mijnequote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb ik gemaakt tijdens het trainen.
Voor 5 euro stuur ik je ook een upskirt/boerka.
ja want vrouwen zijn niet makkelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:05 schreef Deuce92 het volgende:
crip kun je me meer vertellen hoe je als vrouw zijnde iemand hebt kunnen regelen
lijkt me echt moeilijk
Vrouwen kunnen altijd iemand regelen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:58 schreef Crip het volgende:
ja maar dima, ik snap je echt niet. als zelfs ik iemand kan regelen kun je toch echt wel iemand vinden. Vgm troll je ons allemaal kapot hier
Als zijndequote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:05 schreef Deuce92 het volgende:
crip kun je me meer vertellen hoe je als vrouw zijnde iemand hebt kunnen regelen
lijkt me echt moeilijk
wat is dit voor een argument dn.quote:
Dat 'als zijnde' verschrikkelijk beroerd Nederlands is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
mag ik vragen als je me wilt vertellen wat je bedoelt?
Daar ben ik het wel mee eens. Alleen vrouwen hoeven niet eens/in mindere mate aan deze criteria te voldoen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:10 schreef Crip het volgende:
als je niet zo autistisch bent als dima, niet als een slons uitziet en gewoon leuk kan babbelen krijg je echt wel zo een chick zonder probleem
ja maar soort zoekt soort, slonzige chicks pappen ook aan met slonzige gastenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Alleen vrouwen hoeven niet eens/in mindere mate aan deze criteria te voldoen.
Ben blij voor je brahquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Idd. Hoef alleen maar aan te kijken en de vrouwtjes worden al wild.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |