sommige mensen geven de wil om te leven al vroeg op idd, niks mis mee.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:16 schreef Questular het volgende:
Op het achterwiel rijden vond ik stoer toen ik 16 was en het op mn brommertje probeerde.
Nu heb ik liever comfort boven spelen met een opgevoerde brommer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hey dima
Mijn echte pener krijg ik moeilijk nog groter.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:21 schreef Questular het volgende:
Dat zal het zijnWant je leeft pas echt als je foto's van je wheely op internet gooit om je virtuele penis net iets groter te krijgen.
edit: Lijkt me best leuk motor rijder, maar mn broer heeft een aardige klapper gemaakt en sindsdien heb ik minder behoefte aan motor rijlessen.
met alle respect drinky maar dit is wel 1 van je domste posts ooitquote:Op woensdag 9 maart 2016 13:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mijn echte pener krijg ik moeilijk nog groter.
Maar dat bedoel ik dus, pussy zijn om te leven, omdat je bang bent dat je wat overkomt. Mijn broertje heeft zijn ruggenwervels gebroken met crossen, op een recht stuk waar z'n gas bleef hangen. Ik ben zelf een keer of 3 onderuit gegaan met enig letsel maar dat hoort er allemaal bij. Het leven bestaat uit risico's nemen. Wat doe je anders? De hele dag in een kantoor zitten, dan naar huis in een koekblik om thuis weer te gaan zitten. Af en toe beetje ijzer pompen en dat is het dan.
Ik heb erger letsel gehad gewoon door dom te vallen of iets met sport dan met motorrijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Probleem op de openbare weg is dat je op een motor nou eenmaal een kwetsbaar object ben, en ook al kan je zelf net zo goed rijden er hoeft maar 1 mongool op de weg te zijn en het is klaar met je. Ok, dit geldt ook voor in de auto, maar ik heb toch het gevoel dat het risico daar iets minder hoog ligt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mijn echte pener krijg ik moeilijk nog groter.
Maar dat bedoel ik dus, pussy zijn om te leven, omdat je bang bent dat je wat overkomt. Mijn broertje heeft zijn ruggenwervels gebroken met crossen, op een recht stuk waar z'n gas bleef hangen. Ik ben zelf een keer of 3 onderuit gegaan met enig letsel maar dat hoort er allemaal bij. Het leven bestaat uit risico's nemen. Wat doe je anders? De hele dag in een kantoor zitten, dan naar huis in een koekblik om thuis weer te gaan zitten. Af en toe beetje ijzer pompen en dat is het dan.
Ik heb erger letsel gehad gewoon door dom te vallen of iets met sport dan met motorrijden.
Een crosser moet 2takt zijn anders niks.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
dus je bent crosser? Vond die 450's altijd een beetje lomp en lui rijden. 2takt 250 (had een ktm sx250) zijn echt dodelijke machines. Daarop heb je echt het gevoel alsof je ieder moment dood kan gaan. En 2t is goedkoper in onderhoud
Je leeft niet als je niet bijna dood gaat. Gewoon feitquote:Op woensdag 9 maart 2016 13:34 schreef seto het volgende:
[..]
met alle respect drinky maar dit is wel 1 van je domste posts ooit
En daarom moet je er ook vanuit gaan dat iedereen een mongool is en anticiperen wat zij gaan doen voordat ze het gedaan hebben. Met een motor kun je er makkelijk tussenuit glippen omdat je die kwetsbaarheid kan benutten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:36 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Probleem op de openbare weg is dat je op een motor nou eenmaal een kwetsbaar object ben, en ook al kan je zelf net zo goed rijden er hoeft maar 1 mongool op de weg te zijn en het is klaar met je. Ok, dit geldt ook voor in de auto, maar ik heb toch het gevoel dat het risico daar iets minder hoog ligt.
Crossen heb je veelal zelf in de hand, dus dat blijf ik ook gewoon doen.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
Je leeft niet als je niet bijna dood gaat. Gewoon feit
quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:34 schreef seto het volgende:
[..]
Hoe is 't met je Duc? Issie stuk?quote:
nope. Die niet. Ik was wel stuk. Hoop binnenkort weer eens een rondje te gaan rijden. Dan heeft ie bijna 8 maanden stilgestaanquote:
Nog steeds een factor 10 veiliger dan je laten palen door een neger.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Motorrijders zijn mobiele orgaandonoren.
Hier op het eiland is het helemaal erg. Allemaal opgevoerd om zo veel mogelijk herrie te maken, en dan met korte broek, slippers en zonder helm als een blinde aap over de weg crossen. Voordeel is dat als ze onderuit gaan, ze meteen dood zijn en niet zo veel kosten.
hey clumsyquote:Op woensdag 9 maart 2016 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Hier op het eiland is het helemaal erg. Allemaal opgevoerd om zo veel mogelijk herrie te maken, en dan met korte broek, slippers en zonder helm als een blinde aap over de weg crossen. Voordeel is dat als ze onderuit gaan, ze meteen dood zijn en niet zo veel kosten.
hey seto,quote:
donder es ff op rol es ff weg johquote:Op woensdag 9 maart 2016 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarschijnlijk ook criminelen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jezus Crip dat mens heeft nog familie etc ook. Vind het raar dat mensen een soort van juichen hierom.
vriend wat is een domina? vrouwlijke dominee?quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee ik neuk niet alles maar ben wel geëmancipeerd.
Die domina die ik tegenkwam was puur toeval, wist niet dat ze een domina was maar dat is wel een mooie bonus
Lijkt me vrij duidelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:17 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
hmmmm zou hij op een machine doelen of op ohp/military press wat ik betwijfel
jeetjequote:Op woensdag 9 maart 2016 13:34 schreef seto het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:35 schreef Klokov het volgende:
Laat een ieder lekker zijn/haar eigen ding doen.fripsel doet liever het ding van iemand andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dominatrix vriendjequote:Op woensdag 9 maart 2016 15:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
vriend wat is een domina? vrouwlijke dominee?
Nee bij mij was het gewoon "vanilla", maar ze kende wel een paar trucjes nomsayinquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:12 schreef Deuce92 het volgende:
Hoe is dat overigens een bonus? Laat je je graag onderdrukken door een vrouw?
Haha, geen echte trucjes, maar iets anders, ik snap je.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee bij mij was het gewoon "vanilla", maar ze kende wel een paar trucjes nomsayin
Ah hou toch je waffel, jij loopt hier van alles over Nederlanders te verkondig waar ook ook zgn geen binding mee hebt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je doet je weer voor als kenner van een bevolkingsgroep waar jij geen binding mee hebt. Ik ga je niet serieus nemen.
[..]
Dat was vroeger. Nederland is inmiddels wakker.
zelfmoordaanslagenquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:30 schreef Deuce92 het volgende:
Anaal, domination, wat ziet Allah nog meer door de vingers, vriend?
uhm die hebben wel seks vriendquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:27 schreef Deuce92 het volgende:
Lijkt me overigens echt chill om dominatrix te zijn. Beetje mensen vernederen en dikke doekoe maken zonder dat je seks hoeft te hebben iemand.
Je wordt snel boos merk ik. Hoeft niet joh, ik plaag je maar.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ah hou toch je waffel, jij loopt hier van alles over Nederlanders te verkondig waar ook ook zgn geen binding mee hebt.
scheer je weg joh bolle.
blote foto's sturen naar fokstersquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:30 schreef Deuce92 het volgende:
Anaal, domination, wat ziet Allah nog meer door de vingers, vriend?
GC / Turken op FOK! #810 Soms halal,soms Rome. O+quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe ik niet, doe jij het voorgaande wel?
Je gaat terug naar posts van 2012? Srsly? We leven inmiddels in 2016.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:42 schreef Faeroer het volgende:
[..]
GC / Turken op FOK! #810 Soms halal,soms Rome. O+
Weet je het zeker?
Ik kan de dm wel tonen, maar hij heeft zn foto's gewist.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:41 schreef fathank het volgende:
WAAR BLIJVEN DIE DM'S??!!
Beetje mekaar proberen voor lul te zetten over zogenaamde dm's die verstuurd zouden zijn maar niemand kan ook maar iets laten zien
Heel matig dit.
VGC A-130, nogmaals.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:44 schreef Stimorol- het volgende:
Je gaat terug naar posts van 2012? Srsly? We leven inmiddels in 2016.
Waarom bewaar jij foto's eigenlijik, heb daar geen antwoord op gekregen.
Google Cache is een nieuw iets voor jou? Zou jij toch moeten weten als MER scholier.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nogmaals: je bent getrouwd, waarom doe je als zgn goede moslim zoiets?
bullshit, links verschillen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:49 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Google Cache is een nieuw iets voor jou? Zou jij toch moeten weten als MER scholier.
Opnieuw uploaden van een cachte plaatje (zodat anderen ook jouw suikerspin kunnen zien) is iets anders.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
bullshit, links verschillen.
Je bent een fucking creep. Crip zei het ook al, je hebt iets niet goed in dat hoofdje van je.
Iedereen heeft het al, geen probleem.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:55 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb je dm's wel naar iemand doorgestuurd, sorry not sorry.
Doei. Creep.
Zijn er toch ook die gewoon een kerel wat laten kruipen, hem slaan met een zweepje oid, en hem wat hoge hakken laten aflikken. Keertje iets over gezien op TLC.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:41 schreef fathank het volgende:
WAAR BLIJVEN DIE DM'S??!!
Beetje mekaar proberen voor lul te zetten over zogenaamde dm's die verstuurd zouden zijn maar niemand kan ook maar iets laten zien
Heel matig dit.
Meestal neuken die idd niet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zijn er toch ook die gewoon een kerel wat laten kruipen, hem slaan met een zweepje oid, en hem wat hoge hakken laten aflikken. Keertje iets over gezien op TLC.
jaquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:25 schreef Faeroer het volgende:
Bestaat het hbo alleen maar uit stageverslagen met competenties, leerpunten en ander gezwam ? Wie leest die zooi eigenlijk? Twee moeten aftekenen vandaag van stagiaires.
Was geen serieuze vraag, maar jullie worden echt helemaal doodgegooid met dingen die gewoon niet relevant zijn voor in de praktijk. Tijdsverspilling vanjewelste, gooi dan een vak extra erin ofzo in plaats van competentieblabla.quote:
tijdens mijn stage heb ik ook niks gehad aan de vakken die ik op school heb gekregenquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:22 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Was geen serieuze vraag, maar jullie worden echt helemaal doodgegooid met dingen die gewoon niet relevant zijn voor in de praktijk. Tijdsverspilling vanjewelste, gooi dan een vak extra erin ofzo in plaats van competentieblabla.
EV, BIV, CA en finance toch wel mag ik hopen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb ook niks gehad aan de vakken die ik op school heb gekregen
alleen wat vakjargon zoals debet/credit en dat gelijk aan elkaar moet zijn
Nope.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
EV, BIV, CA en finance toch wel mag ik hopen?
Is heel verschillend. Alleen wel lame als een externe opdrachtgever ook die onzin onder zijn neus geschoven moet krijgen.quote:
Dit vind ik raarquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, maar niet richting jou. Ik vind jou niet zo aardig. Sorry.
Ik heb nog niksquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:55 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Iedereen heeft het al, geen probleem.Ben je al voor.
Reflectie is enorm belangrijk, ook voor de rest van je carrière. Als je niet in staat bent kritisch naar jezelf te kijken, zul je als professional nooit veel groei door kunnen maken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:22 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Was geen serieuze vraag, maar jullie worden echt helemaal doodgegooid met dingen die gewoon niet relevant zijn voor in de praktijk. Tijdsverspilling vanjewelste, gooi dan een vak extra erin ofzo in plaats van competentieblabla.
Om je verhaal te bevestigen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als jij het al hebt gehad, waarom zou ik hetzelfde dan sturen?
opzich is dat competentie en zelfreflectie shit niet verkeerd, maar niet in het huidige format, zou alleen ook niet weten hoe het beter zou kunnenquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Is heel verschillend. Alleen wel lame als een externe opdrachtgever ook die onzin onder zijn neus geschoven moet krijgen.![]()
Lekkere stimulans om stagiaires aan te nemen.
ja dit dusquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Reflectie is enorm belangrijk, ook voor de rest van je carrière. Als je niet in staat bent kritisch naar jezelf te kijken, zul je als professional nooit veel groei door kunnen maken.
Overigens wordt het wel enorm kut toegepast. In plaats van praktische reflectie, moet je allemaal rotverslagjes schrijven die rechtstreeks de prullenmand ingaan. Dat is zelfs in de lerarenopleiding, waar we een heel vak over evaluering kregen, een bekend fenomeen.
Ja, dat zal inderdaad je verhaal bevestigenquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stuur me eerst wat je van faro hebt gekregen, dan kan ik hetzelfde doen snap je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |