Je wordt snel boos merk ik. Hoeft niet joh, ik plaag je maar.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ah hou toch je waffel, jij loopt hier van alles over Nederlanders te verkondig waar ook ook zgn geen binding mee hebt.
scheer je weg joh bolle.
blote foto's sturen naar fokstersquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:30 schreef Deuce92 het volgende:
Anaal, domination, wat ziet Allah nog meer door de vingers, vriend?
GC / Turken op FOK! #810 Soms halal,soms Rome. O+quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe ik niet, doe jij het voorgaande wel?
Je gaat terug naar posts van 2012? Srsly? We leven inmiddels in 2016.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:42 schreef Faeroer het volgende:
[..]
GC / Turken op FOK! #810 Soms halal,soms Rome. O+
Weet je het zeker?
Ik kan de dm wel tonen, maar hij heeft zn foto's gewist.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:41 schreef fathank het volgende:
WAAR BLIJVEN DIE DM'S??!!
Beetje mekaar proberen voor lul te zetten over zogenaamde dm's die verstuurd zouden zijn maar niemand kan ook maar iets laten zien
Heel matig dit.
VGC A-130, nogmaals.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:44 schreef Stimorol- het volgende:
Je gaat terug naar posts van 2012? Srsly? We leven inmiddels in 2016.
Waarom bewaar jij foto's eigenlijik, heb daar geen antwoord op gekregen.
Google Cache is een nieuw iets voor jou? Zou jij toch moeten weten als MER scholier.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nogmaals: je bent getrouwd, waarom doe je als zgn goede moslim zoiets?
bullshit, links verschillen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:49 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Google Cache is een nieuw iets voor jou? Zou jij toch moeten weten als MER scholier.
Opnieuw uploaden van een cachte plaatje (zodat anderen ook jouw suikerspin kunnen zien) is iets anders.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
bullshit, links verschillen.
Je bent een fucking creep. Crip zei het ook al, je hebt iets niet goed in dat hoofdje van je.
Iedereen heeft het al, geen probleem.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:55 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb je dm's wel naar iemand doorgestuurd, sorry not sorry.
Doei. Creep.
Zijn er toch ook die gewoon een kerel wat laten kruipen, hem slaan met een zweepje oid, en hem wat hoge hakken laten aflikken. Keertje iets over gezien op TLC.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:41 schreef fathank het volgende:
WAAR BLIJVEN DIE DM'S??!!
Beetje mekaar proberen voor lul te zetten over zogenaamde dm's die verstuurd zouden zijn maar niemand kan ook maar iets laten zien
Heel matig dit.
Meestal neuken die idd niet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zijn er toch ook die gewoon een kerel wat laten kruipen, hem slaan met een zweepje oid, en hem wat hoge hakken laten aflikken. Keertje iets over gezien op TLC.
jaquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:25 schreef Faeroer het volgende:
Bestaat het hbo alleen maar uit stageverslagen met competenties, leerpunten en ander gezwam ? Wie leest die zooi eigenlijk? Twee moeten aftekenen vandaag van stagiaires.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |