vriend wat is een domina? vrouwlijke dominee?quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee ik neuk niet alles maar ben wel geėmancipeerd.
Die domina die ik tegenkwam was puur toeval, wist niet dat ze een domina was maar dat is wel een mooie bonus
Lijkt me vrij duidelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:17 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
hmmmm zou hij op een machine doelen of op ohp/military press wat ik betwijfel
jeetjequote:Op woensdag 9 maart 2016 13:34 schreef seto het volgende:
[..]
met alle respect drinky maar dit is wel 1 van je domste posts ooit
quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:35 schreef Klokov het volgende:
Laat een ieder lekker zijn/haar eigen ding doen.fripsel doet liever het ding van iemand andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dominatrix vriendjequote:Op woensdag 9 maart 2016 15:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
vriend wat is een domina? vrouwlijke dominee?
Nee bij mij was het gewoon "vanilla", maar ze kende wel een paar trucjes nomsayinquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:12 schreef Deuce92 het volgende:
Hoe is dat overigens een bonus? Laat je je graag onderdrukken door een vrouw?
Haha, geen echte trucjes, maar iets anders, ik snap je.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee bij mij was het gewoon "vanilla", maar ze kende wel een paar trucjes nomsayin
Ah hou toch je waffel, jij loopt hier van alles over Nederlanders te verkondig waar ook ook zgn geen binding mee hebt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je doet je weer voor als kenner van een bevolkingsgroep waar jij geen binding mee hebt. Ik ga je niet serieus nemen.
[..]
Dat was vroeger. Nederland is inmiddels wakker.
zelfmoordaanslagenquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:30 schreef Deuce92 het volgende:
Anaal, domination, wat ziet Allah nog meer door de vingers, vriend?
uhm die hebben wel seks vriendquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:27 schreef Deuce92 het volgende:
Lijkt me overigens echt chill om dominatrix te zijn. Beetje mensen vernederen en dikke doekoe maken zonder dat je seks hoeft te hebben iemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |