sommige mensen geven de wil om te leven al vroeg op idd, niks mis mee.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:16 schreef Questular het volgende:
Op het achterwiel rijden vond ik stoer toen ik 16 was en het op mn brommertje probeerde.
Nu heb ik liever comfort boven spelen met een opgevoerde brommer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hey dima
Mijn echte pener krijg ik moeilijk nog groter.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:21 schreef Questular het volgende:
Dat zal het zijnWant je leeft pas echt als je foto's van je wheely op internet gooit om je virtuele penis net iets groter te krijgen.
edit: Lijkt me best leuk motor rijder, maar mn broer heeft een aardige klapper gemaakt en sindsdien heb ik minder behoefte aan motor rijlessen.
met alle respect drinky maar dit is wel 1 van je domste posts ooitquote:Op woensdag 9 maart 2016 13:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mijn echte pener krijg ik moeilijk nog groter.
Maar dat bedoel ik dus, pussy zijn om te leven, omdat je bang bent dat je wat overkomt. Mijn broertje heeft zijn ruggenwervels gebroken met crossen, op een recht stuk waar z'n gas bleef hangen. Ik ben zelf een keer of 3 onderuit gegaan met enig letsel maar dat hoort er allemaal bij. Het leven bestaat uit risico's nemen. Wat doe je anders? De hele dag in een kantoor zitten, dan naar huis in een koekblik om thuis weer te gaan zitten. Af en toe beetje ijzer pompen en dat is het dan.
Ik heb erger letsel gehad gewoon door dom te vallen of iets met sport dan met motorrijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Probleem op de openbare weg is dat je op een motor nou eenmaal een kwetsbaar object ben, en ook al kan je zelf net zo goed rijden er hoeft maar 1 mongool op de weg te zijn en het is klaar met je. Ok, dit geldt ook voor in de auto, maar ik heb toch het gevoel dat het risico daar iets minder hoog ligt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mijn echte pener krijg ik moeilijk nog groter.
Maar dat bedoel ik dus, pussy zijn om te leven, omdat je bang bent dat je wat overkomt. Mijn broertje heeft zijn ruggenwervels gebroken met crossen, op een recht stuk waar z'n gas bleef hangen. Ik ben zelf een keer of 3 onderuit gegaan met enig letsel maar dat hoort er allemaal bij. Het leven bestaat uit risico's nemen. Wat doe je anders? De hele dag in een kantoor zitten, dan naar huis in een koekblik om thuis weer te gaan zitten. Af en toe beetje ijzer pompen en dat is het dan.
Ik heb erger letsel gehad gewoon door dom te vallen of iets met sport dan met motorrijden.
Een crosser moet 2takt zijn anders niks.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
dus je bent crosser? Vond die 450's altijd een beetje lomp en lui rijden. 2takt 250 (had een ktm sx250) zijn echt dodelijke machines. Daarop heb je echt het gevoel alsof je ieder moment dood kan gaan. En 2t is goedkoper in onderhoud
Je leeft niet als je niet bijna dood gaat. Gewoon feitquote:Op woensdag 9 maart 2016 13:34 schreef seto het volgende:
[..]
met alle respect drinky maar dit is wel 1 van je domste posts ooit
En daarom moet je er ook vanuit gaan dat iedereen een mongool is en anticiperen wat zij gaan doen voordat ze het gedaan hebben. Met een motor kun je er makkelijk tussenuit glippen omdat je die kwetsbaarheid kan benutten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:36 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Probleem op de openbare weg is dat je op een motor nou eenmaal een kwetsbaar object ben, en ook al kan je zelf net zo goed rijden er hoeft maar 1 mongool op de weg te zijn en het is klaar met je. Ok, dit geldt ook voor in de auto, maar ik heb toch het gevoel dat het risico daar iets minder hoog ligt.
Crossen heb je veelal zelf in de hand, dus dat blijf ik ook gewoon doen.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
Je leeft niet als je niet bijna dood gaat. Gewoon feit
quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:34 schreef seto het volgende:
[..]
met alle respect drinky maar dit is wel 1 van je domste posts ooit
Hoe is 't met je Duc? Issie stuk?quote:
nope. Die niet. Ik was wel stuk. Hoop binnenkort weer eens een rondje te gaan rijden. Dan heeft ie bijna 8 maanden stilgestaanquote:
Nog steeds een factor 10 veiliger dan je laten palen door een neger.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Motorrijders zijn mobiele orgaandonoren.
Hier op het eiland is het helemaal erg. Allemaal opgevoerd om zo veel mogelijk herrie te maken, en dan met korte broek, slippers en zonder helm als een blinde aap over de weg crossen. Voordeel is dat als ze onderuit gaan, ze meteen dood zijn en niet zo veel kosten.
hey clumsyquote:Op woensdag 9 maart 2016 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Hier op het eiland is het helemaal erg. Allemaal opgevoerd om zo veel mogelijk herrie te maken, en dan met korte broek, slippers en zonder helm als een blinde aap over de weg crossen. Voordeel is dat als ze onderuit gaan, ze meteen dood zijn en niet zo veel kosten.
hey seto,quote:
donder es ff op rol es ff weg johquote:Op woensdag 9 maart 2016 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarschijnlijk ook criminelen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jezus Crip dat mens heeft nog familie etc ook. Vind het raar dat mensen een soort van juichen hierom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |