tijdens mijn stage heb ik ook niks gehad aan de vakken die ik op school heb gekregenquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:22 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Was geen serieuze vraag, maar jullie worden echt helemaal doodgegooid met dingen die gewoon niet relevant zijn voor in de praktijk. Tijdsverspilling vanjewelste, gooi dan een vak extra erin ofzo in plaats van competentieblabla.
EV, BIV, CA en finance toch wel mag ik hopen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb ook niks gehad aan de vakken die ik op school heb gekregen
alleen wat vakjargon zoals debet/credit en dat gelijk aan elkaar moet zijn
Nope.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
EV, BIV, CA en finance toch wel mag ik hopen?
Is heel verschillend. Alleen wel lame als een externe opdrachtgever ook die onzin onder zijn neus geschoven moet krijgen.quote:
Dit vind ik raarquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, maar niet richting jou. Ik vind jou niet zo aardig. Sorry.
Ik heb nog niksquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:55 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Iedereen heeft het al, geen probleem.Ben je al voor.
Reflectie is enorm belangrijk, ook voor de rest van je carrière. Als je niet in staat bent kritisch naar jezelf te kijken, zul je als professional nooit veel groei door kunnen maken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:22 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Was geen serieuze vraag, maar jullie worden echt helemaal doodgegooid met dingen die gewoon niet relevant zijn voor in de praktijk. Tijdsverspilling vanjewelste, gooi dan een vak extra erin ofzo in plaats van competentieblabla.
Om je verhaal te bevestigen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als jij het al hebt gehad, waarom zou ik hetzelfde dan sturen?
opzich is dat competentie en zelfreflectie shit niet verkeerd, maar niet in het huidige format, zou alleen ook niet weten hoe het beter zou kunnenquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Is heel verschillend. Alleen wel lame als een externe opdrachtgever ook die onzin onder zijn neus geschoven moet krijgen.![]()
Lekkere stimulans om stagiaires aan te nemen.
ja dit dusquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Reflectie is enorm belangrijk, ook voor de rest van je carrière. Als je niet in staat bent kritisch naar jezelf te kijken, zul je als professional nooit veel groei door kunnen maken.
Overigens wordt het wel enorm kut toegepast. In plaats van praktische reflectie, moet je allemaal rotverslagjes schrijven die rechtstreeks de prullenmand ingaan. Dat is zelfs in de lerarenopleiding, waar we een heel vak over evaluering kregen, een bekend fenomeen.
Ja, dat zal inderdaad je verhaal bevestigenquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stuur me eerst wat je van faro hebt gekregen, dan kan ik hetzelfde doen snap je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |