Moet er weer een nieuwe gemaakt worden, terwijl eentje al slecht genoeg is voor het milieu. Maar het milieu kan jou niets schelen he?quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:36 schreef xpompompomx het volgende:
Hihi, collega laat net z'n telefoon kapot vallen.
POL / Stel je vraag aan de Republiekeinse moderne Partijquote:Op woensdag 24 februari 2016 13:41 schreef Kaas- het volgende:
POL / Stel je vraag aan de Republiekeinse moderne Partij
Ze hebben een account op Fok.Dit gaat lachen worden.
Ja. Hij heeft het niet zo op Gutmenschen kennelijkquote:Op woensdag 24 februari 2016 13:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je schijnt weg te moeten van ene Salazar?
quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:03 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft het niet zo op Gutmenschen kennelijk
Het doet mij genoegen om te zien dat zelfs een D66'er republikeinen belachelijk maakt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:41 schreef Kaas- het volgende:
POL / Stel je vraag aan de Republiekeinse moderne Partij
Ze hebben een account op Fok.Dit gaat lachen worden.
De republiek Israël? Valt me weer tegen van u.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:31 schreef Heilwasser het volgende:
Monarchisten voor de winst. Dood aan de republiek.
Waarschijnlijk refereerde hij aan het Koninkrijk Gods.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:33 schreef Reya het volgende:
[..]
De republiek Israël? Valt me weer tegen van u.
HaShem is koning van Israël.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:33 schreef Reya het volgende:
[..]
De republiek Israël? Valt me weer tegen van u.
Juist D66'ers voelen zich veel te goed voor die mafkezen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het doet mij genoegen om te zien dat zelfs een D66'er republikeinen belachelijk maakt.
Maar ook:quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:40 schreef Gutmensch het volgende:
Haha: Politie valt pand GeenStijl binnen
Kaas kwam net voorbij lopen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:52 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ze heeft wel een zuur zuigmondje op die foto.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kaas kwam net voorbij lopen waarschijnlijk.
Ik vind de grap niet logisch.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kaas kwam net voorbij lopen waarschijnlijk.
Ik ook niet, maar je moet iets zeggen natuurlijk.quote:
Grappen zijn niet grappig als ze geen logica bevatten. De standaard ligt hier hopelijk iets hoger.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je moet iets zeggen natuurlijk.
Sommige grappen moet je niet uitleggen.quote:
Grappen zijn niet grappig als ze uitgelegd moeten worden. De standaard ligt hier hopelijk iets hoger.quote:
Niet bekend zijn met absurdistische humor als hoogste vorm van grappenquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Grappen zijn niet grappig als ze geen logica bevatten. De standaard ligt hier hopelijk iets hoger.
Toch wel gebruik gemaakt van de nieuwe like-functie?quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:37 schreef Kaas- het volgende:
Whehe. Op Facebook even door alle reacties op m'n verjaardag gegaan en overal op gereageerd, ik word daar echt teringblij van. Alsof ik XTC heb gehad.
Niet eens.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Toch wel gebruik gemaakt van de nieuwe like-functie?
Mooi.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:39 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik was even naar de Albert Heijn in Amsterdam Zuid.
[ afbeelding ]
Kijk mij eens populair zijn post.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:37 schreef Kaas- het volgende:
Whehe. Op Facebook even door alle reacties op m'n verjaardag gegaan en overal op gereageerd, ik word daar echt teringblij van. Alsof ik XTC heb gehad.
Huh wat? Neeeeee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk mij eens populair zijn post.
Dan denken ze toch nog even aan je als ze de FB-reminder krijgen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Huh wat? Neeeeee.Ik zeg ook niet eens dat het veel reacties zijn. Alleen dat ik er heel blij van word. Reacties van vrienden van uitwisseling die ik al jaren niet meer spreek en zo.
Oei als je zo defensief reageert gaat iedereen je ermee pesten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Huh wat? Neeeeee.Ik zeg ook niet eens dat het veel reacties zijn. Alleen dat ik er heel blij van word. Reacties van vrienden van uitwisseling die ik al jaren niet meer spreek en zo.
Ik plaagde maar. Al stel ik me bij jullie voor dat jullie allemaal Facebookvrienden zijn. Je hebt mij eens gezegd dat je pas mijn vriendje wordt als ik mijn echte naam gebruik.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Care, ik ben alweer vrolijk want een meisje (uit Saudi-Arabiequote:Op woensdag 24 februari 2016 15:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Oei als je zo defensief reageert gaat iedereen je ermee pesten.
Ja klopt, ik vind het niet echt op gelijke basis om 'facebookvriend' te worden met iemand die daar anoniem is.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik plaagde maar. Al stel ik me bij jullie voor dat jullie allemaal Facebookvrienden zijn. Je hebt mij eens gezegd dat je pas mijn vriendje wordt als ik mijn echte naam gebruik.
Ik zie af en toe via via SC'ers voorbijkomen op FB. Dat zijn nu dus meer een soort van FB-kennissen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja klopt, ik vind het niet echt op gelijke basis om 'facebookvriend' te worden met iemand die daar anoniem is.
Vandaar dat jullie allemaal vriendjes zijn en alleen remlof mij aandurftquote:Op woensdag 24 februari 2016 15:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja klopt, ik vind het niet echt op gelijke basis om 'facebookvriend' te worden met iemand die daar anoniem is.
Nou ja, die kwestie van aandurven is meer andersom he.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Vandaar dat jullie allemaal vriendjes zijn en alleen remlof mij aandurft
Het is niet om jullie. Ik heb gewoon geen zin om gevonden te worden door mensen uit mijn verleden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou ja, die kwestie van aandurven is meer andersom he.Als jij met je naam en foto op FB zit wil ik vandaag nog je vriendje worden.
Oh ja, P_T heb ik ook. Die vindt het ook geen probleem om met 'Disana' om te gaan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:59 schreef Kaas- het volgende:
Overigens heb ik enkel Paper_Tiger, Kosmoproleet, tofastTG en Rezania op Facebook. Nogal willekeurig. Ik doe er dan ook niets mee. Behalve lachen om wat PT allemaal op z'n pagina smijt haha.
Dus ze hebben geen ham?quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:39 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik was even naar de Albert Heijn in Amsterdam Zuid.
[ afbeelding ]
Ik heb net je post over Adele daar nog gelikedquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:06 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb niemand hier op Facebook. Mijn identiteit is volledig anoniem.
Stil, remlof.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:07 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb net je post over Adele daar nog geliked
Je hebt een positief verhaal over Marokaanse vluchtelingen uit de mouw zitten schudden vandaag?quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
Door het ultieme verraad te plegen, ga ik morgen dik scoren in de krant.
Beter was het dan lekker negatief geziek over Adele.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:07 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb net je post over Adele daar nog geliked
Heiden6quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:59 schreef Kaas- het volgende:Edit: Oh ja, en Heiden6. Die kwam ik ineens tegen in een kroeg en wilde me op de hoogte houden van de lokale libertarische partij.
![]()
Oh ja, jij was er ook nog.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:06 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb niemand hier op Facebook. Mijn identiteit is volledig anoniem.
Nee, ik heb een jaar lang off the record lopen ouwehoeren met mensen die bij een zeker bedrijf werken. In de kroeg, op straat, tijdens verjaardagen. En al die info gebruik ik om een bepaald beeld te schetsen van het betreffende concern.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je hebt een positief verhaal over Marokaanse vluchtelingen uit de mouw zitten schudden vandaag?
Ik lees op Facebook veel nieuws, dat is heel prettig.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:11 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb geen Facebook. Onder zware druk van familie en vrienden wel eens een account aangemaakt, maar ik mis er de lol van. Of ik ken vooral saaie mensen.
Wat ben je ook een enorme onbetrouwbare teringlijer. Precies waarom iedereen zo'n hekel heeft aan roddeljournalisten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik heb een jaar lang off the record lopen ouwehoeren met mensen die bij een zeker bedrijf werken. In de kroeg, op straat, tijdens verjaardagen. En al die info gebruik ik om een bepaald beeld te schetsen van het betreffende concern.
En nu is er een goede kans dat dat verhaal morgen prominent gaat in zo'n 15 kranten.
Ik breng alvast dat concern op de hoogte, zodat een sterk tegenoffensief gelanceerd kan worden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik heb een jaar lang off the record lopen ouwehoeren met mensen die bij een zeker bedrijf werken. In de kroeg, op straat, tijdens verjaardagen. En al die info gebruik ik om een bepaald beeld te schetsen van het betreffende concern.
En nu is er een goede kans dat dat verhaal morgen prominent gaat in zo'n 15 kranten.
Lekker onder de duiven van de Nederlandse kranten schieten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees op Facebook veel nieuws, dat is heel prettig.
Ik had hem zelfs nog op ICQ.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:13 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik had hem op MSN toen dat nog bestond. Grappige kerel wel.
Dat is al op de hoogte. Hoor- en wederhoor heet dat.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik breng alvast dat concern op de hoogte, zodat een sterk tegenoffensief gelanceerd kan worden.
Nee, ik lees wat de bladen vrijwillig kwijt willen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Lekker onder de duiven van de Nederlandse kranten schieten.Of betaal je er voor?
Net goed voor die hoernalisten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Lekker onder de duiven van de Nederlandse kranten schieten.Of betaal je er voor?
Dat is wel tof Koos.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe gaat zo'n gesprek? Ik neem aan dat ze niet blij waren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is al op de hoogte. Hoor- en wederhoor heet dat.
Lijkt me wel garpig, Koos die als een Willibrord Frequin naar zo'n bedrijf gaat.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hoe gaat zo'n gesprek? Ik neem aan dat ze niet blij waren.
Je stelt ze gewoon wat vragen op de man af en blijft dan op een vriendelijke toon spreken. Ze weten toch dat het wordt gepubliceerd dus ze doen dan niet al te gepikeerd.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hoe gaat zo'n gesprek? Ik neem aan dat ze niet blij waren.
Ik heb een vast rondje langs volkskrant.nl, nu.nl en tweakers.net. Dus ik doe dat eigenlijk ook.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik lees wat de bladen vrijwillig kwijt willen.
Klopt, je hoeft er niet per se Facebook voor te hebben. Maar Facebook heeft ook nog eens poezenfilmpjes, dus.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb een vast rondje langs volkskrant.nl, nu.nl en tweakers.net. Dus ik doe dat eigenlijk ook.
Oh, dat valt me mee. Inderdaad, jij publiceert toch wel, maar ik kan mij ook wel weer voorstellen dat Men boos wordt. Maar dat valt dus nog wel mee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je stelt ze gewoon wat vragen op de man af en blijft dan op een vriendelijke toon spreken. Ze weten toch dat het wordt gepubliceerd dus ze doen dan niet al te gepikeerd.
Het helpt wel als je dat soort gesprekken telefonisch doet.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, je hoeft er niet per se Facebook voor te hebben. Maar Facebook heeft ook nog eens poezenfilmpjes, dus.
Valt wel mee. Hoewel het morgen, als het daadwerkelijk op papier staat, toch wel om kan slaan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oh, dat valt me mee. Inderdaad, jij publiceert toch wel, maar ik kan mij ook wel weer voorstellen dat Men boos wordt. Maar dat valt dus nog wel mee.
Hulde!quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
Door het ultieme verraad te plegen, ga ik morgen dik scoren in de krant.
Dat was smakelijke TV ja.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lijkt me wel garpig, Koos die als een Willibrord Frequin naar zo'n bedrijf gaat.
De volgende keer dat je die kroeg inkomt krijg je stompen op je bek.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
"Van onze Harderwijkse redactie"quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:27 schreef Euribob het volgende:
Het is wel een schandaal á la Watergate mag ik hopen?
"Schrikbewind in het Dolfinarium"?quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen weldenkend mens die met mij in een donkere kast kruipt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Iets te makkelijk op de kast te jagen. Maar wellicht krijg jij hem er makkelijk uit
Via FB willen kranten en bladen vaak wat meer artikelen gratis kwijt. Al volg ik daar toch voornamelijk media waar ik toch al voor betaal of die gratis zijnquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb een vast rondje langs volkskrant.nl, nu.nl en tweakers.net. Dus ik doe dat eigenlijk ook.
Bovenop de kast is het veelal nog redelijk licht.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen weldenkend mens die met mij in een donkere kast kruipt.
Ga nu niet doen alsof je een professionele journalist bent, heikneuter.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/208(...)ent-een-visboer.htmlquote:"Jij bent een visboer", "Uw moeder is een hamster" en "Jij bent een imbeciel": geen teksten die je verwacht bij een raadsvergadering. Toch kwamen de beledigingen eergisteren voorbij in de Antwerpse gemeenteraad.
De teksten verschenen op een beeldscherm wanneer raadsleden hun spreektijd overschreden. Het was een ludieke actie van burgemeester Bart De Wever om te zorgen dat raadsleden zich aan hun spreektijd houden.
Een van die drie lijkt iets anders dan de restquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/208(...)ent-een-visboer.html
POL SC-stijl vergaderen.
Ja, als Antwerpse visboer ben je nu mooi klaar.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een van die drie lijkt iets anders dan de rest
Mooi, dan kan je nu weer opzouten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:47 schreef MrSalazar het volgende:
Ik kom hier alleen effe zeggen dat ik het eens ben met de TT.
Wij ook.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:47 schreef MrSalazar het volgende:
Ik kom hier alleen effe zeggen dat ik het eens ben met de TT.
Wat een lol zeg. Die imbeciel gaat wel ver.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/208(...)ent-een-visboer.html
POL SC-stijl vergaderen.
Het was een fout. Wel mooi was dat een wethouder het bericht kreeg om "op te rotten".quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een lol zeg. Die imbeciel gaat wel ver.
Dat lees ik niet in het NOS-artikel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Het was een fout. Wel mooi was dat een wethouder het bericht kreeg om "op te rotten".
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen weldenkend mens die met mij in een donkere kast kruipt.
Hehe.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
"Schrikbewind in het Dolfinarium"?
Dieren zijn zielig maar mensen niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:00 schreef Paper_Tiger het volgende:
Het dolfinarium is een van de meest trieste plekken van ons land.
Krijg jij wel eens klappen van mensen die met jou zitten opgescheept op een feestje of iets dergelijks?quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:04 schreef Kosmoproleet het volgende:
Tot zover de moraal omtrent dieren- en mensenrechten.
Ik wel, maar dat ligt meer aan jou.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Krijg jij wel eens klappen van mensen die met jou zitten opgescheept op een feestje of iets dergelijks?
We moeten eten. Dat is jammer voor de plantjes en de dieren die dat betreft. Het jarenlang exploiteren van hoog intelligente zeezoogdieren maakt me inderdaad zeer verdrietig. Mensen kunnen voor zichzelf zorgen. Op mishandelde en uitgebuite kinderen na kan ik daar niet warm of koud van worden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:04 schreef Kosmoproleet het volgende:
Tot zover de moraal omtrent dieren- en mensenrechten.
Het is vooral erg onaardig.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu zeggen dat je geen weldenkend mens bent en het dus niet telt is een te makkelijke grap.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:47 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Mooi, dan kan je nu weer opzouten.
quote:Ich bin wie du
Die klappen zijn alleen bedoeld om de balans in het universum te herstellen. Er bestaat een morele plicht om klootzakken klappen te verkopen, vandaar.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat ligt meer aan jou.
Die vegameuk kost ook geen fuck.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
We moeten eten. Dat is jammer voor de plantjes en de dieren die dat betreft. Het jarenlang exploiteren van hoog intelligente zeezoogdieren maakt me inderdaad zeer verdrietig. Mensen kunnen voor zichzelf zorgen. Op mishandelde en uitgebuite kinderen na kan ik daar niet warm of koud van worden.
Drumbabyfoon.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:10 schreef Tchock het volgende:
Buurman sms't dat het lijkt alsof ik expres juist drum als hij thuis is. Stel dat het waar is, hoe zou hij dat ooit moeten weten?
quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:10 schreef Tchock het volgende:
Buurman sms't dat het lijkt alsof ik expres juist drum als hij thuis is. Stel dat het waar is, hoe zou hij dat ooit moeten weten?
Altijd leuk het Nederlands recht.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die klappen zijn alleen bedoeld om de balans in het universum te herstellen. Er bestaat een morele plicht om klootzakken klappen te verkopen, vandaar.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Om dit soort dingen verdien je dus klappen.
Hij heeft een afluisterapparaat in je kamertje hangen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:10 schreef Tchock het volgende:
Heheh.quote:
Dit zou me niets verbazen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:14 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hij heeft een afluisterapparaat in je kamertje hangen.
Of een gratis ritje, als je al betaald hebt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Net zo ironisch als regen op je bruiloft of een niet roken-bordje bij je rookpauze.
Of tienduizend lepels als je alleen maar een mes nodig hebtquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Of een gratis ritje, als je al betaald hebt.
TADADADADADADAM
Omdat hij heel "toevallig" vaak overlast van jou heeft. Op een bepaald moment ken je je pappenheimers.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:10 schreef Tchock het volgende:
Keiharde baguette op z'n bakkes.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
Een buurman met een drumstel zou ik kort en klein slaan.
En dan maar janken dat er tegenwoordig zogenaamd geen goede muziek meer wordt gemaakt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
Dan ben je net zo'n tokkie als die malloot die hier in de straat woont.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
Hij zegt dat ik niet moet drummen als hij thuis is. Maar hij werkt volgens mij echt maar tien uur per week, of zoquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Omdat hij heel "toevallig" vaak overlast van jou heeft. Op een bepaald moment ken je je pappenheimers.
Help me onthouden dat ik jou ook een paar koeken voor je bek geef op de volgende meet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En dan maar janken dat er tegenwoordig zogenaamd geen goede muziek meer wordt gemaakt.
De grafhond met dat drumstel?quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan ben je net zo'n tokkie als die malloot die hier in de straat woont.
Verkoop jij tegenwoordig ook koeken? Afgekeken van de Subway, natuurlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Help me onthouden dat ik jou ook een paar koeken voor je bek geef op de volgende meet.
Nee, dat ben ik.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De grafhond met dat drumstel?
Hier is ziggo gewoon top.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:25 schreef Disana het volgende:
Mijn internetverbinding is opnieuw belabberd, dus ik heb toch Ziggo maar gebeld. Er komt 1 maart een monteur langs.
Dove huisgenoot dan. Als deze het niet eens hoort, maar iemand een eind verderop het wel accuraat weet te melden wanneer je drumt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik.
De grafhond die beweert er gigantische last van te hebben terwijl mijn directe buren dat niet hebben en zelfs mijn huisgenoot het niet hoort als ik speel..
Goed zoquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:25 schreef Disana het volgende:
Mijn internetverbinding is opnieuw belabberd, dus ik heb toch Ziggo maar gebeld. Er komt 1 maart een monteur langs.
Dit is in meer dan tien jaar ook pas de derde keer dat ik problemen heb. Er was zaterdag een storing en sindsdien is het niet meer goed geweest.quote:
Hulde.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Help me onthouden dat ik jou ook een paar koeken voor je bek geef op de volgende meet.
Subway.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Verkoop jij tegenwoordig ook koeken? Afgekeken van de Subway, natuurlijk.
Ik weet 't niet. Een elektrisch drumstel maakt écht heel weinig lawaai. Alleen de kick dreunt flink door richting de onderburen, dus die is geïsoleerd.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dove huisgenoot dan. Als deze het niet eens hoort, maar iemand een eind verderop het wel accuraat weet te melden wanneer je drumt.
Drummers bagatelliseren altijd de overlast die ze veroorzaken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dove huisgenoot dan. Als deze het niet eens hoort, maar iemand een eind verderop het wel accuraat weet te melden wanneer je drumt.
Ik help mee. Zo aardig ben ik wel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als mijn bovenburen er last van hadden had ik het serieus genomen. Niet de kerel die naast ze woont.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:28 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Drummers bagatelliseren altijd de overlast die ze veroorzaken.
Als jij zijn oren vasthoud dan sla ik zijn kop er tussen vandaan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik help mee. Zo aardig ben ik wel.
Misschien zijn je bovenburen gestorven vanwege overmatige stress?quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als mijn bovenburen er last van hadden had ik het serieus genomen. Niet de kerel die naast ze woont.
Je buren horen is nooit fijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:29 schreef Janneke141 het volgende:
Over burengerucht gesproken, hiernaast klinkt het nu als A. een hond waar iemand bovenop is gaan zitten, B. Een bevroren kat die wordt doorgezaagd met een cirkelzaag of C. een baby die al een dag of twee geen eten heeft gehad. Ik ben er nog niet helemaal uit. Liever een drumstel, in ieder geval.
Gewoon negeren. Laat de natuur het oplossen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:29 schreef Janneke141 het volgende:
Over burengerucht gesproken, hiernaast klinkt het nu als A. een hond waar iemand bovenop is gaan zitten, B. Een bevroren kat die wordt doorgezaagd met een cirkelzaag of C. een baby die al een dag of twee geen eten heeft gehad. Ik ben er nog niet helemaal uit. Liever een drumstel, in ieder geval.
Die rubberen platen kunnen nog wel aardig ratelen, afhankelijk van hoe hard je slaat. Scheelt al een boel als je van die mesh heads hebt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet 't niet. Een elektrisch drumstel maakt écht heel weinig lawaai. Alleen de kick dreunt flink door richting de onderburen, dus die is geïsoleerd.
Overigens geeft hij mij ook de schuld van ander lawaai in de flat, dus tsja.
Snap sowieso niet dat mensen in een flat gaan wonen en zich vervolgens zó gaan storen aan burengerucht. Ik hoor ook muziek en hakken en harde films en weet ik veel wat van de buren. Lekker boeiend.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:30 schreef Kaas- het volgende:
Huizen moeten gewoon beter geïsoleerd worden. Zo vervelend als je niet gewoon kan doen wat je wil. Mijn buren zijn altijd boos dat ze harde mannenkreunen horen vanuit mijn huis. "Zal wel een andere buur zijn toch?" reageer ik dan.
Prima. Daarna wil ik ook nog ff een paar tikken verkopen aan die godse Pokkelmans.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als jij zijn oren vasthoud dan sla ik zijn kop er tussen vandaan.
Huizen moeten standaard vrijstaand zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:30 schreef Kaas- het volgende:
Huizen moeten gewoon beter geïsoleerd worden. Zo vervelend als je niet gewoon kan doen wat je wil. Mijn buren zijn altijd boos dat ze harde mannenkreunen horen vanuit mijn huis. "Zal wel een andere buur zijn toch?" reageer ik dan.
Een bejaarde stoetenbakker en een bolle homoquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als jij zijn oren vasthoud dan sla ik zijn kop er tussen vandaan.
Meeste lawaai maakt de hihat, geloof ik. Daar kun je helaas vrij weinig aan doen. Heb alleen een mesh voor mijn snare (al ga ik de rest nog wel vervangen op termijn want mesh speelt echt veel fijner).quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die rubberen platen kunnen nog wel aardig ratelen, afhankelijk van hoe hard je slaat. Scheelt al een boel als je van die mesh heads hebt.
Wat is een stoetenbakker?quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een bejaarde stoetenbakker en een bolle homo.
quote:Burgemeester Lippens over migranten: "Sluit ze op in kamp zoals Guantanamo"
Dat is wel serieus zo. Ik houd m'n bek altijd over lawaai. Maar de Facebook-groep van deze flat staat altijd direct vol klachten van een paar zeikwijven als je 's avonds laat wat muziek aan hebt staan ofzo. Ik pak ze altijd terug door ze anoniem uit te schelden via de intercom wanneer ze op de binnenplaats lopen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat mensen in een flat gaan wonen en zich vervolgens zó gaan storen aan burengerucht. Ik hoor ook muziek en hakken en harde films en weet ik veel wat van de buren. Lekker boeiend.
Iets horen is niet meteen overlast natuurlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat mensen in een flat gaan wonen en zich vervolgens zó gaan storen aan burengerucht. Ik hoor ook muziek en hakken en harde films en weet ik veel wat van de buren. Lekker boeiend.
Beetje duur. Tenzij je zoals de Nazi's de gevangenen het vieze werk laat doen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:33 schreef Reya het volgende:
Het vluchtelingendebat heeft een nieuw hoogtepunt bereikt, mensen:
[..]
Statist gespot.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Muhahahaha. Ik ben de oprichter van de NextDoor buurt waar ik woon. Ik zal het regeren met een ijzeren vuist!
Belgistanquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat heb je al vaker gezegd, maar het gaat hier dus om onversterkt geluid en bovendien alleen overdag.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Iets horen is niet meteen overlast natuurlijk.
Ik woon ook in een riant penthouse, maar ik zit er echt niet op te wachten als mijn overbuurman om kwart voor twee 's nachts gitaar gaat zitten spelen (versterkt) met zijn deur open. Als ik mensen voorbij hoor lopen, in de verte wat muziek hoor, of iemand hoor praten ga ik niet meteen lopen klagen.
Tchock wil gewoon koste wat kost drummen. Mijn zwagertje was net zo. De hele buurt hate hem.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Iets horen is niet meteen overlast natuurlijk.
Ik woon ook in een riant penthouse, maar ik zit er echt niet op te wachten als mijn overbuurman om kwart voor twee 's nachts gitaar gaat zitten spelen (versterkt) met zijn deur open. Als ik mensen voorbij hoor lopen, in de verte wat muziek hoor, of iemand hoor praten ga ik niet meteen lopen klagen.
In België heeft men toch een heel ander beeld van Guantanamo:quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Nu weten we het wel he, Bruno.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:36 schreef Kaas- het volgende:
Wanneer buren te veel klagen nodig ik ze uit voor een bakje koffie om erover te praten, om dan de deur open te doen in een spandexbroek met de billen eruit gesneden en m'n kamer vol SM-tuig. Zijn dan zo weer weg.
Haatte.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:36 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Tchock wil gewoon koste wat kost drummen. Mijn zwagertje was net zo. De hele buurt hate hem.
Legendarisch fragmentquote:Op woensdag 24 februari 2016 17:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
In België heeft men toch een heel ander beeld van Guantanamo:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:36 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nu weten we het wel he, Bruno.
quote:
Hier prima banden met de buurt hoor. Heb al mijn buren gevraagd naar hun overlast en weet wie wat er van vindt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:36 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Tchock wil gewoon koste wat kost drummen. Mijn zwagertje was net zo. De hele buurt hate hem.
Beschaving.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:33 schreef Reya het volgende:
[..]
"Meneer de buschauffeur". Ik hoor het alweer, zo'n dedain WO-studentje die op de arbeiders neerkijkt en hun klachten daarom maar niet serieus neemt en hen terroriseert met z'n lawaai.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier prima banden met de buurt hoor. Heb al mijn buren gevraagd naar hun overlast en weet wie wat er van vindt.
Alleen meneer de buschauffeur heeft dus een tolerantieniveau van niets.
Ik kom uit een arbeidersgezin, het laatste wat ik doe is op ze neerkijken. Behalve dan deze teringlijer, ik hoop dat zijn bus overvallen wordt voor de drie euro zestig in de kassa.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
"Meneer de buschauffeur". Ik hoor het alweer, zo'n dedain WO-studentje die op de arbeiders neerkijkt en hun klachten daarom maar niet serieus neemt en hen terroriseert met z'n lawaai.
Welke politieke partij?quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Laatst in Rotterdam werd een bus overvallen. "Hoeveel geld heb je in de kassa?" vroeg de overvaller, waarop de chauffeur reageerde met "5 euro". Toen kreeg de overval plotseling een verrassende wending.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kom uit een arbeidersgezin, het laatste wat ik doe is op ze neerkijken. Behalve dan deze teringlijer, ik hoop dat zijn bus overvallen wordt voor de drie euro zestig in de kassa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Kaas- op 24-02-2016 17:48:59 ]
VOC mentaliteit. Balkenende kan gelukkig zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:38 schreef Heilwasser het volgende:
Hollanders zijn notoire mensenhandelaren, wapenhandelaren en oorlogshitsers. Oftewel rendabele mensen.
De buschauffeur werd gepijpt. Ik denk dat ik de overvaller ken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Laatst in Rotterdam werd een bus overvallen. "Hoeveel geld heb je in de kassa?" vroeg de overvaller, waarop de chauffeur reageerde met "5 euro". Toen kreeg de overval plotseling een verrassende wending.
Oh, je kent hem nog niet:quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De buschauffeur werd gepijpt. Ik denk dat ik de overvaller ken.
Een studentje die?quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
"Meneer de buschauffeur". Ik hoor het alweer, zo'n dedain WO-studentje die op de arbeiders neerkijkt en hun klachten daarom maar niet serieus neemt en hen terroriseert met z'n lawaai.
Omdat ik ze nooit hoef te gebruiken, ghegheghegheghe.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:49 schreef Euribob het volgende:
Kaas heeft moeite met verkleinwoorden. Ik denk dat ik weet waarom.
Wel een mooie voornaam. Hadden mijn ouders mij maar zo genoemdquote:
Hoe hebben ze jou dan genoemd: "Tyfusphp"?quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel een mooie voornaam. Hadden mijn ouders mij maar zo genoemd
Henk nou goed?quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe hebben ze jou dan genoemd: "Tyfusphp"?
Met zachte kogelsquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:16 schreef Janneke141 het volgende:
Er worden zwanen afgeschoten, en niet zachtzinnig.
Ik ben zo benieuwd hoe je zachtzinnig een zwaan afschiet...
Waarom worden ze afgeschoten?quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:16 schreef Janneke141 het volgende:
Er worden zwanen afgeschoten, en niet zachtzinnig.
Ik ben zo benieuwd hoe je zachtzinnig een zwaan afschiet...
Voor vlees en dons in principe.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:20 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Waarom worden ze afgeschoten?
Zou schadelijk voor de landbouw zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:20 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Waarom worden ze afgeschoten?
Nou, nee. Althans niet in deze uitzending, die zijn niet meer echt bruikbaarquote:
Dat gaat eerder op voor ganzen. Die komen hier in de winter massaal heen. Zwanen komen veel minder voor in Nederland.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zou schadelijk voor de landbouw zijn.
Aha, dit gaat inderdaad niet over dat zwanendriften waar eerder ophef over was.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, nee. Althans niet in deze uitzending, die zijn niet meer echt bruikbaar
Jawel, alleen hebben ze dit keer een excuus verzonnen. Die vermeende schade scheen nogal verwaarloosbaar te zijn geweest.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, dit gaat inderdaad niet over dat zwanendriften waar eerder ophef over was.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
Zwanen zijn zielig maar mannetjeskuikentjes in de bio-industrie niet.
Zegt wie?quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik word een beetje moe van al die "dierenliefhebbers".quote:
Ze verzinnen tegenwoordig technieken om al in het ei te bepalen of het haantjes of hennetjes zijn. Dan lijkt die destructie wat minder bruut.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
Aha, als het wel over dat zwanendriften gaat is het ergens ook weer logisch. Dat is straks verboden en ze moeten wat met die beesten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jawel, alleen hebben ze dit keer een excuus verzonnen. Die vermeende schade scheen nogal verwaarloosbaar te zijn geweest.
Yay! Chickiesachtbaan.quote:
Gewoon laten vliegen natuurlijk. Maar als boer ben je al snel zielig in dit land.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, als het wel over dat zwanendriften gaat is het ergens ook weer logisch. Dat is straks verboden en ze moeten wat met die beesten.
Allicht. De melk is ook al veel te goedkoop.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar als boer ben je al snel zielig in dit land.
De zwanen van die drifters zijn gekortwiekt. Die vliegen niet zo hard meerquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gewoon laten vliegen natuurlijk. Maar als boer ben je al snel zielig in dit land.
Wat dat betreft ben ik veel consequenter. Ik eet enerzijds gewoon veel vlees en gooi anderzijds lachend een emmer water over elke kat die ik tegenkom.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van al die "dierenliefhebbers".
Of je eet/serveert/produceert/veroorzaakt geen bio-industrie vlees of je doet niet zo hypocriet en irritant.
Kokend water?quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik veel consequenter. Ik eet enerzijds gewoon veel vlees en gooi anderzijds lachend een emmer water over elke kat die ik tegenkom.
Zwemmen danquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De zwanen van die drifters zijn gekortwiekt. Die vliegen niet zo hard meer
Alsof katten onder de indruk van een homo zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik veel consequenter. Ik eet enerzijds gewoon veel vlees en gooi anderzijds lachend een emmer water over elke kat die ik tegenkom.
Sowieso zie ik dat Kaas niet doen, die is veel te bang dat zijn laarsjes nat worden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Alsof katten onder de indruk van een homo zijn.
Hmm, bij mij komen muggen en spinnen er toch altijd vrij slecht vanaf.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:37 schreef Kaas- het volgende:
Overigens - het zal jullie hopelijk niet verbazen - heb ik nog nooit een dier kwaad gedaan en werd ik als klein jochie ook altijd enorm kwaad wanneer vriendjes aan dierenmishandeling deden.
Dieren zijn om te eten, maar je moet er wel een beetje normaal mee omgaan want het zijn gewoon levende wezens.
#opendeuren
Hoax, je hebt weleens moslims in elkaar geslagen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:37 schreef Kaas- het volgende:
Overigens - het zal jullie hopelijk niet verbazen - heb ik nog nooit een dier kwaad gedaan en werd ik als klein jochie ook altijd enorm kwaad wanneer vriendjes aan dierenmishandeling deden.
Dieren zijn om te eten, maar je moet er wel een beetje normaal mee omgaan want het zijn gewoon levende wezens.
#opendeuren
In een gebied waar die beesten op redelijke schaal werden gehouden gaat het natuurlijk wel mis wanneer je plots niet meer je jaarlijkse dosis wegneemtquote:
Dan schieten ze wat mensen af zodat ze weer wat meer ruimte hebben om te zwemmen, vliegen en andere zwanendingen te doen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:42 schreef 99.999 het volgende:
Met ongedierte opruimen heb ik nooit zoveel moeite. En een kip slachten was toch ook wel weer een belevenis ergens
Nee is leuk. Lekker die roggen aaien.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:00 schreef Paper_Tiger het volgende:
Het dolfinarium is een van de meest trieste plekken van ons land.
Lijkt me leuk ja. Al is het natuurlijk leuker als Jan het wordt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ambitie bij de buren, zie ik?
Mijn zegen heb je. Voor zover je daar wat aan hebt. Kan je wat bijdragen aan de goede lijn die met Leandra is ingezet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lijkt me leuk ja. Al is het natuurlijk leuker als Jan het wordt.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lijkt me leuk ja. Al is het natuurlijk leuker als Jan het wordt.
Je zou maar rekening moeten houden met waar jij allemaal wel niet jeuk van krijgt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:49 schreef Boze_Appel het volgende:
Bij dierenmeuk krijg ik wel altijd jeuk als mensen het hebben over dieren humaan behandelen.
Dat lijkt mij levenstijltechnisch meer van toepassing op jou.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je zou maar rekening moeten houden met waar jij allemaal wel niet jeuk van krijgt.
Daarom is het ook zo mal dat een club als de PvdD zo tegen Europese samenwerking is. Want juist op dat niveau worden er goede slagen gemaakt met betrekking tot dierenwelzijn en het is ook het schaalniveau waarop je dat moet doen wil je echt iets uithalen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:45 schreef Kaas- het volgende:
Dieren zouden ook wel meer rechten verdienen in mijn ogen. PvdD heeft daar enkele prima punten in. Maar wat betreft de hele bio-industrie en zo helpt dat natuurlijk geen reet als je het niet minimaal op Europees niveau regelt.
Om op gelijk niveau te komen zouden we allemaal moeten ontbijten met een halve liter azijnquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je zou maar rekening moeten houden met waar jij allemaal wel niet jeuk van krijgt.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Om op gelijk niveau te komen zouden we allemaal moeten ontbijten met een halve liter azijn
Ah, een semantische ergering.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat lijkt mij levenstijltechnisch meer van toepassing op jou.
Maar het gaat natuurlijk om het woordje humaan.
Nog maar te zwijgen van de plofkipquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
Eerlijk is eerlijk: Appel is wel een van de zuurste fokkers die ik ken. In het echt gewoon een toffe vrolijke kerel trouwens. Zo zijn er wel meer heel anders irl dan hier.quote:
Ewald Engelen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo mal dat een club als de PvdD zo tegen Europese samenwerking is. Want juist op dat niveau worden er goede slagen gemaakt met betrekking tot dierenwelzijn en het is ook het schaalniveau waarop je dat moet doen wil je echt iets uithalen.
Ja sorry, snap dat je het fijner had gevonden als ik Wolf of Achmed had geheten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dit bevestigt het beeld echt verschrikkelijk.
Nigel. Man.
Platjes?quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:58 schreef Kaas- het volgende:
Ah, we hebben het over zure fokkers en kijk wie we daar hebben.
Dat zijn alledrie namen die impliceren dat abortus wellicht een verstandigere keuze was geweest.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:59 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja sorry, snap dat je het fijner had gevonden als ik Wolf of Achmed had geheten.
Het is een beetje de tegenstrijdigheid die de PVV kenmerkt. De mond vol over de "weg met ons"-mentaliteit en hoe we onze cultuur verloochenen, maar vervolgens wel je zoon Nigel noemen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:59 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja sorry, snap dat je het fijner had gevonden als ik Wolf of Achmed had geheten.
Huh?quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:59 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Wat niet is, kan nog komen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zijn alledrie namen die impliceren dat abortus wellicht een verstandigere keuze was geweest.
Hulde.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is een beetje de tegenstrijdigheid die de PVV kenmerkt. Wel de mond vol over de "weg met ons"-mentaliteit en hoe we onze cultuur verloochenen, maar vervolgens je zoon Nigel noemen.
Zucht, ik ga op dit soort dommigheden niet eens reageren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is een beetje de tegenstrijdigheid die de PVV kenmerkt. Wel de mond vol over de "weg met ons"-mentaliteit en hoe we onze cultuur verloochenen, maar vervolgens wel je zoon Nigel noemen.
Wat ik ook niet snap is zulk volk hun kinderen vaak ook twee voornamen geeft. De eerste naam is dan elke keer 'Zanger'.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is een beetje de tegenstrijdigheid die de PVV kenmerkt. De mond vol over de "weg met ons"-mentaliteit en hoe we onze cultuur verloochenen, maar vervolgens wel je zoon Nigel noemen.
Hij denkt dat ik op hem neerkijk vanwege zijn afkomst ofso. Wat echt compleet lachwekkend is. Maar wel logisch, gezien hij als PVV'er niet anders gewend is.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vond zijn reactie totaal niet logisch.
Nou ja, het is wel een goede naam om mee voor galg en rad op te groeien natuurlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:03 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zucht, ik ga op dit soort dommigheden niet eens reageren.
Jouw eckte naam is Wesley?quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:03 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zucht, ik ga op dit soort dommigheden niet eens reageren.
Het is niet zozeer afkeuren als wel analyseren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:05 schreef KetchupFTW het volgende:
Iemand afkeuren op zijn naam is met recht het domste wat je kan doen.
Klopt. Het zijn de ouders die je er voor moet veroordelen. Het zegt vaak wel iets over de sociaal-economische afkomst. Engelse namen duiden op een lage afkomst.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:05 schreef KetchupFTW het volgende:
PVV'ers heten gewoon vaak Nigel. Als je uit een SP-gezin komt en je heet Jan-Marijn is dat toch ook stereotiepe bevestigend?quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:05 schreef KetchupFTW het volgende:
Grachtengordelnamen of cultuurverrijkende namen vindt hij natuurlijk heerlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vond zijn reactie totaal niet logisch.
Oh man, je bent écht beledigd.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:06 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Grachtengordelnamen of cultuurverrijkende namen vindt hij natuurlijk heerlijk.
Niemand heet Wolf.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:06 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Grachtengordelnamen of cultuurverrijkende namen vindt hij natuurlijk heerlijk.
Het liefst met een Brabants tintje.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:07 schreef Kaas- het volgende:
Oud-Groningse namen duiden daarentegen op de perfecte afkomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |