abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 februari 2016 @ 12:53:25 #1
147316 crew  DJMO
#trut
pi_159833073
De Amerikaanse verkiezingen zijn in volle gang en omdat we dat allemaal op de voet volgen in Nederland, vond de heer Ben van Herwijnen, voorzitter van de Republikeinse moderne Partij het hoog tijd om het ‘Republikeinse gebeuren’ in Nederland in de schijnwerpers te plaatsen.

De heer van Herwijnen benaderde ons om een interview te geven omdat zijn partij naar zeggen het voortouw in handen heeft in de strijd om Republiek Nederland en de eerste President van de Republiek Nederland.

Omdat FOK! graag een platform wil zijn voor iedereen, maken wij van zijn aanbod graag gebruik. Daarom stellen wij jullie nu in de gelegenheid om vragen te stellen aan de voorzitter van de Republikeinse moderne Partij.

Uit jullie reacties zullen wij de meest interessante vragen selecteren en aan hem voorleggen. Dus wat je er ook van vindt, ventileer het hier! Ook kritische vragen zijn welkom

Stel je vraag aan de Republiekeinse moderne Partij
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  † In Memoriam † donderdag 11 februari 2016 @ 13:02:01 #2
137949 Disana
pi_159833214
Ik zie het verband niet tussen Nederlandse republikeinen en Amerikaanse republikeinen.
pi_159833224
http://www.republikeinen.org/

Echt? In 2016? Weggeklikt.

Feedback: de website is zo walgelijk dat ik mijn interesse in zijn partij ben kwijtgeraakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2016 13:02:44 ]
pi_159833249
Mag het gewoon in dit topic of liever op het artikel op de fp?

Edit: filmpje deels gekeken en direct alle interesse verloren.

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2016 13:08:02 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 februari 2016 @ 13:04:42 #5
147316 crew  DJMO
#trut
pi_159833265
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:03 schreef Stompzinnig het volgende:
Mag het gewoon in dit topic of luever op het artijel op de fp?
mag gewoon hier hoor ^O^
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_159833268
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:02 schreef zarGon het volgende:

Feedback: de website is zo walgelijk dat ik mijn interesse in zijn partij ben kwijtgeraakt.
Lekker fris en modern ja
pi_159833365
Whehe, wat een enorme kneuzenbedoeling zeg. Amateuristische website vol taalfouten die duidelijk enkel draait om het werven van inkomsten. En dan een compleet willekeurige verzameling standpunten, met daarin zelfs iets als "weg met de weigerambtenaar" terwijl dit al lang geregeld is. :') x 1000

Mijn vraag is: wanneer trekken jullie de stekker eruit?
pi_159833421
Oh jeetje ik zie nu pas dat het gewoon serieus op de FP staat, ik ging ervan uit dat iemand van de 'partij' zelf dit hier gepost had ter zelfpromotie (niet dat dat erg goed had kunnen lukken). :X
pi_159833486
Het cv van de partijvoorzitter: http://www.republikeinen.org/bvh/cv.php

quote:
Zoek een vriendin: Helaas moet ik al lang alleen leven en dat bevalt me heel slecht. Daarom ben ik op zoek naar een charmante vriendin, die houdt van een president en de republiek.
Zie je een date wel zitten, stuur een mail, bel 0618878673, of whatsap.
Wat is dit voor kansloze grap? :') Ook echt op elke pagina heel prominent die iDEAL-link, het is overduidelijk enkel een ontzettend matige poging om wat extra inkomsten voor bij het pensioen te genereren. Neemt fok dit serieus ja? :{ Of beter gezegd: werkt Fok mee aan het mogelijk maken van deze drie oude kerels om mensen geld af te troggelen? :')
pi_159833666
Waarvoor staat het 'moderne' in de naam van deze partij? Ik ben er vrij zeker van dat dit geen verwijzing is naar de website.
pi_159833700
quote:
10s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:15 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Wat is dit voor kansloze grap? :') Ook echt op elke pagina heel prominent die iDEAL-link, het is overduidelijk enkel een ontzettend matige poging om wat extra inkomsten voor bij het pensioen te genereren. Neemt fok dit serieus ja? :{ Of beter gezegd: werkt Fok mee aan het mogelijk maken van deze drie oude kerels om mensen geld af te troggelen? :')
Nope .. Maar het is wel leuk om te vragen waarom er overal iDEAL-links op die site staan en bijvoorbeeld wat ze met de inkomsten van plan zijn of zo.
pi_159833714
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:25 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Nope .. Maar het is wel leuk om te vragen waarom er overal iDEAL-links op die site staan en bijvoorbeeld wat ze met de inkomsten van plan zijn of zo.
Waarom zou je dat vragen terwijl het overduidelijk is? Dit zijn charlatans.
pi_159833801
Wat een ongelooflijke kneuzenclub. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_159833823
Wie heeft dit prachtige lied geschreven?
pi_159833923
quote:
10s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:26 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Waarom zou je dat vragen terwijl het overduidelijk is? Dit zijn charlatans.
Ja maar als je de jaarrekening 2014 mag geloven, heeft het niet veel nut :D

quote:
Contributie ¤ 222,00
Rente spaarrekening ¤ 4,78
Donatie vd Maagdenberg ¤ 150,00
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_159833926
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:25 schreef YokiKater het volgende:

[..]

quote:
Eerst is het nodig dat ik met de RMP de Tweede Kamer haal en minister-president word, om zo een referendum over de Grondwet van de Republiek Nederland te laten plaatsvinden.
Zo moeilijk is het allemaal niet, heren.
pi_159834148
vandaag, 13:00 uur
Crazy Harry

Maakt u ook wel eens filmpjes wanneer u nuchter bent?
Heeft u al eens aan logopedie gedacht zodat u misschien nog eens verstaanbaar wordt?
Over welke standpunten heeft u langer dan 2 seconden nagedacht?
Voor welke standpunten heeft u zelf onderzoek gedaan? Graag hierbij bronnen benoemen.

_O-
pi_159834881

_O- migado :|W

:')______!!!!!!!!!!!!
pi_159834977
Z'n analyse over Wilders in de laatste halve minuut is wel scherp.
pi_159835285
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:02 schreef zarGon het volgende:

Alleen al door dat walgelijke website uit 1996 ben ik mijn interesse in dat hele partij kwijtgeraakt. Zo iets kan ik absoluut niet serieus nemen.
FR1908
pi_159835319
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:30 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Alleen al door dat walgelijke website uit 1996 ben ik mijn interesse in dat hele partij kwijtgeraakt. Zo iets kan ik absoluut niet serieus nemen.
Niet zo kritisch nou, gewoon even geld doneren. En ken je misschien nog een leuke vriendin voor de voorzitter?
pi_159835408
quote:
2s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:32 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Niet zo kritisch nou, gewoon even geld doneren. En ken je misschien nog een leuke vriendin voor de voorzitter?
Ik gooi liever een dikke 2 euro munt naar z'n kop toe.
FR1908
pi_159836887
quote:
10s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:15 schreef Kaas- het volgende:

[..]

ongelooflijk ja
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_160174395
quote:
10s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:09 schreef Kaas- het volgende:
Whehe, wat een enorme kneuzenbedoeling zeg. Amateuristische website vol taalfouten die duidelijk enkel draait om het werven van inkomsten. En dan een compleet willekeurige verzameling standpunten, met daarin zelfs iets als "weg met de weigerambtenaar" terwijl dit al lang geregeld is. :') x 1000

Mijn vraag is: wanneer trekken jullie de stekker eruit?
Noem ons een een paar voorbeelden van taalfouten, want we halen de teksten bijna altijd door een spellingchecker.

De RMP is nog altijd de enige partij in NL die gaat voor de Republiek en President en zorgt daarmee voor democratie op het hoogste niveau. Daar wordt de stekker niet uitgetrokken.
Voorzitter van de Republikeinse Moderne Partij
www.republikeinen.org
en de eerste Nederlander die zich kandidaat heeft gesteld voor President van de Republiek
www.benvanherwijnen.com
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 februari 2016 @ 13:42:49 #25
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_160174563
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 13:37 schreef Ben99 het volgende:
want we halen de teksten bijna altijd door een spellingchecker.
Dit moet een troll zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')