mag gewoon hier hoorquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:03 schreef Stompzinnig het volgende:
Mag het gewoon in dit topic of luever op het artijel op de fp?
Lekker fris en modern jaquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:02 schreef zarGon het volgende:
http://www.republikeinen.org/
Echt? In 2016? Weggeklikt.
Feedback: de website is zo walgelijk dat ik mijn interesse in zijn partij ben kwijtgeraakt.
Wat is dit voor kansloze grap?quote:Zoek een vriendin: Helaas moet ik al lang alleen leven en dat bevalt me heel slecht. Daarom ben ik op zoek naar een charmante vriendin, die houdt van een president en de republiek.
Zie je een date wel zitten, stuur een mail, bel 0618878673, of whatsap.
Nope .. Maar het is wel leuk om te vragen waarom er overal iDEAL-links op die site staan en bijvoorbeeld wat ze met de inkomsten van plan zijn of zo.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:15 schreef Kaas- het volgende:
Het cv van de partijvoorzitter: http://www.republikeinen.org/bvh/cv.php
[..]
Wat is dit voor kansloze grap?Ook echt op elke pagina heel prominent die iDEAL-link, het is overduidelijk enkel een ontzettend matige poging om wat extra inkomsten voor bij het pensioen te genereren. Neemt fok dit serieus ja?
Of beter gezegd: werkt Fok mee aan het mogelijk maken van deze drie oude kerels om mensen geld af te troggelen?
Waarom zou je dat vragen terwijl het overduidelijk is? Dit zijn charlatans.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nope .. Maar het is wel leuk om te vragen waarom er overal iDEAL-links op die site staan en bijvoorbeeld wat ze met de inkomsten van plan zijn of zo.
Ja maar als je de jaarrekening 2014 mag geloven, heeft het niet veel nutquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom zou je dat vragen terwijl het overduidelijk is? Dit zijn charlatans.
quote:Contributie ¤ 222,00
Rente spaarrekening ¤ 4,78
Donatie vd Maagdenberg ¤ 150,00
quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nope .. Maar het is wel leuk om te vragen waarom er overal iDEAL-links op die site staan en bijvoorbeeld wat ze met de inkomsten van plan zijn of zo.
Zo moeilijk is het allemaal niet, heren.quote:Eerst is het nodig dat ik met de RMP de Tweede Kamer haal en minister-president word, om zo een referendum over de Grondwet van de Republiek Nederland te laten plaatsvinden.
Alleen al door dat walgelijke website uit 1996 ben ik mijn interesse in dat hele partij kwijtgeraakt. Zo iets kan ik absoluut niet serieus nemen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:02 schreef zarGon het volgende:
http://www.republikeinen.org/
Echt? In 2016? Weggeklikt.
Feedback: de website is zo walgelijk dat ik mijn interesse in zijn partij ben kwijtgeraakt.
Niet zo kritisch nou, gewoon even geld doneren. En ken je misschien nog een leuke vriendin voor de voorzitter?quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:30 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Alleen al door dat walgelijke website uit 1996 ben ik mijn interesse in dat hele partij kwijtgeraakt. Zo iets kan ik absoluut niet serieus nemen.
Ik gooi liever een dikke 2 euro munt naar z'n kop toe.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet zo kritisch nou, gewoon even geld doneren. En ken je misschien nog een leuke vriendin voor de voorzitter?
ongelooflijk jaquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:15 schreef Kaas- het volgende:
Het cv van de partijvoorzitter: http://www.republikeinen.org/bvh/cv.php
[..]
Wat is dit voor kansloze grap?Ook echt op elke pagina heel prominent die iDEAL-link, het is overduidelijk enkel een ontzettend matige poging om wat extra inkomsten voor bij het pensioen te genereren. Neemt fok dit serieus ja?
Of beter gezegd: werkt Fok mee aan het mogelijk maken van deze drie oude kerels om mensen geld af te troggelen?
Noem ons een een paar voorbeelden van taalfouten, want we halen de teksten bijna altijd door een spellingchecker.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:09 schreef Kaas- het volgende:
Whehe, wat een enorme kneuzenbedoeling zeg. Amateuristische website vol taalfouten die duidelijk enkel draait om het werven van inkomsten. En dan een compleet willekeurige verzameling standpunten, met daarin zelfs iets als "weg met de weigerambtenaar" terwijl dit al lang geregeld is.x 1000
Mijn vraag is: wanneer trekken jullie de stekker eruit?
Dit moet een troll zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:37 schreef Ben99 het volgende:
want we halen de teksten bijna altijd door een spellingchecker.
Dit komt door de spellingchecker, denk ik. Maar het is toch echt niet best.quote:"Steun mij voor president met een kleine of grote donatie!"
Is de naam van jullie partij nou Republikeinse Moderne Partij (RMP) of Republikeinse moderne Partij (RmP)?quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:37 schreef Ben99 het volgende:
[..]
Noem ons een een paar voorbeelden van taalfouten, want we halen de teksten bijna altijd door een spellingchecker.
De RMP is nog altijd de enige partij in NL die gaat voor de Republiek en President en zorgt daarmee voor democratie op het hoogste niveau. Daar wordt de stekker niet uitgetrokken.
....een banaan is krom omdat deze vroeger ook al niet recht was.quote:Een republiek is nodig omdat ons land van oorsprong een republiek is.
Ga je toch schamen vent.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:37 schreef Ben99 het volgende:
[..]
Noem ons een een paar voorbeelden van taalfouten, want we halen de teksten bijna altijd door een spellingchecker.
De RMP is nog altijd de enige partij in NL die gaat voor de Republiek en President en zorgt daarmee voor democratie op het hoogste niveau. Daar wordt de stekker niet uitgetrokken.
Waarom? Wat is er goed aan dat drietal? Geboren in rijkdom, aangetrouwde rijkdom. Beetje lintjes knippen en op wintersport gaan. Er is niets om fan van te zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:48 schreef xpompompomx het volgende:
Ik ben fan van Max, Wim en Bea. Dus laat maar
Topadvies. Hier had niemand aan moeten beginnen. Fok niet en zeker de charlatans van die website niet.quote:
Misschien dat FOK! volgende keer beter wat research kan doen voordat ze hun een platform bieden om hun woord te doen. Want dit kan je toch totaal niet serieus nemenquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:25 schreef vaduz het volgende:
Sluit dit topic of neem die mensen een beetje serieus. Dit is niet echt goed voor fok!: mensen eerst een podium bieden om ze vervolgens uit te lachen. Geen wonder dat meer invloedrijke partijen niet op fok! te vinden zijn, als er zo met mensen wordt omgegaan in POL.
Als dit de nieuwe is heb ik blijkbaar de oude net gemist. Veeg me opquote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:44 schreef Ben99 het volgende:
De kritiek op onze website hebben we ons aangetrokken en hebben er het mooiste van gemaakt wat met onze know how op programmeergebied haalbaar is.
Zie onze vernieuwde site
Volgens mij is dit toch echt correct Nederlandsquote:Op woensdag 24 februari 2016 13:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit komt door de spellingchecker, denk ik. Maar het is toch echt niet best.
Is dat logo en die website een grap of zo?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:44 schreef Ben99 het volgende:
De kritiek op onze website hebben we ons aangetrokken en hebben er het mooiste van gemaakt wat met onze know how op programmeergebied haalbaar is.
Zie onze vernieuwde site
Dit noemen wij 'oranje gezeik' en daar doen wij gegeven onze doelstelling natuurlijk niet aan mee.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:47 schreef Nintex het volgende:
[..]
Is dat logo en die website een grap of zo?
Ik zou eerst eens iets aan de branding doen.
Een fatsoenlijke uitstraling is 'oranje gezeik'?quote:Op zondag 27 maart 2016 13:44 schreef Ben99 het volgende:
[..]
Dit noemen wij 'oranje gezeik' en daar doen wij gegeven onze doelstelling natuurlijk niet aan mee.
Jullie hebben als Republikeinen kritiek op het koningshuis ('Oranje') omdat ze zich niet bemoeien met politieke zaken? Of dat ze geen mensen opsluiten? Dat lijkt me juist iets waar een echte republikein heel erg blij mee mag zijn.quote:Mede EU land Polen heeft, na de aanslagen in Brussel, al besloten geen vluchtelingen meer op te vangen. Oranje weigert, zelfs na de aanslagen in Brussel, terugkerende Syriëgangers die voor IS hebben gevochten op te sluiten, terwijl op Stand.nl 85% dit wel nodig vindt. Ook gaat Oranje gewoon door met de opvang van buitenproportionele aantallen vluchtelingen.
Oranje brengt de eigen bevolking hiermee in gevaar en moet dus ook daarom weg voor de Republiek.
Kom in opstand tegen Oranje en sluit u aan bij ons.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:12 schreef freako het volgende:
Ik dacht al dat deze carnavalsclub me bekend voorkwam: Hier een topic uit 2008(!):
POL / De eerste Nederlander die gaat voor President.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |