Je hebt een vaste mening gevonden?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zie die niet zo vaak meer.Ik beter m'n leven.
Dit bevestigt het beeld echt verschrikkelijk.quote:
Heb gewoon niet zoveel met democratie.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Je hebt een vaste mening gevonden?
Best een populaire naam in PVV-wijken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dit bevestigt het beeld echt verschrikkelijk.
Nigel. Man.
Ben jij een jong kippetje bij.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel natuurlijk....
Alleen de republikeinse verkiezingen zijn al een reden om voor democratie te zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb gewoon niet zoveel met democratie.
Inb4 D66 ook niet, te makkelijk.
Zien dat Kaas mooi opdroogt, of juist niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar wat moet ik met je vader dan?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nigel_Faragequote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Best een populaire naam in PVV-wijken.
Een leuk schouwspel is het zeker. Oh man, ik heb zin in 1 maart.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Alleen de republikeinse verkiezingen zijn al een reden om voor democratie te zijn.
Dat hele gedoe met die primaries en zo. Lijkt me heerlijk om in de EU te hebben.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Alleen de republikeinse verkiezingen zijn al een reden om voor democratie te zijn.
Plastisch chirurg?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:15 schreef robin007bond het volgende:
Een echt mooi en eervolle sector lijkt me toch de gezondheidszorg.
Helaas wel ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:15 schreef Rezania het volgende:
Hé jongens, kennen jullie Cookie Clicker al?http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
Ik geloof er sowieso niet veel van dat er één dop vermalen zou zijn als er THT data van 19-06-2016 tot 08-01-2017 teruggeroepen worden... daar zit bijna 7 maanden tussen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:13 schreef Kaas- het volgende:
Lekker boeiend dat er plastic in Mars zit trouwens. Dat spuug of poep je gewoon uit en dan neem je nog een Mars.
Wilde er maar mee zeggen dat het verschil tussen ons wel meevalt. Zeker nu ik weer een jaartje ouder ben.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar wat moet ik met je vader dan?
M'n pa heeft wel veel sjans.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zien dat Kaas mooi opdroogt, of juist niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |