Dat is wel tof Koos.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik heb een jaar lang off the record lopen ouwehoeren met mensen die bij een zeker bedrijf werken. In de kroeg, op straat, tijdens verjaardagen. En al die info gebruik ik om een bepaald beeld te schetsen van het betreffende concern.
En nu is er een goede kans dat dat verhaal morgen prominent gaat in zo'n 15 kranten.
Hoe gaat zo'n gesprek? Ik neem aan dat ze niet blij waren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is al op de hoogte. Hoor- en wederhoor heet dat.
Lijkt me wel garpig, Koos die als een Willibrord Frequin naar zo'n bedrijf gaat.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hoe gaat zo'n gesprek? Ik neem aan dat ze niet blij waren.
Je stelt ze gewoon wat vragen op de man af en blijft dan op een vriendelijke toon spreken. Ze weten toch dat het wordt gepubliceerd dus ze doen dan niet al te gepikeerd.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hoe gaat zo'n gesprek? Ik neem aan dat ze niet blij waren.
Ik heb een vast rondje langs volkskrant.nl, nu.nl en tweakers.net. Dus ik doe dat eigenlijk ook.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik lees wat de bladen vrijwillig kwijt willen.
Klopt, je hoeft er niet per se Facebook voor te hebben. Maar Facebook heeft ook nog eens poezenfilmpjes, dus.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb een vast rondje langs volkskrant.nl, nu.nl en tweakers.net. Dus ik doe dat eigenlijk ook.
Oh, dat valt me mee. Inderdaad, jij publiceert toch wel, maar ik kan mij ook wel weer voorstellen dat Men boos wordt. Maar dat valt dus nog wel mee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je stelt ze gewoon wat vragen op de man af en blijft dan op een vriendelijke toon spreken. Ze weten toch dat het wordt gepubliceerd dus ze doen dan niet al te gepikeerd.
Het helpt wel als je dat soort gesprekken telefonisch doet.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, je hoeft er niet per se Facebook voor te hebben. Maar Facebook heeft ook nog eens poezenfilmpjes, dus.
Valt wel mee. Hoewel het morgen, als het daadwerkelijk op papier staat, toch wel om kan slaan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oh, dat valt me mee. Inderdaad, jij publiceert toch wel, maar ik kan mij ook wel weer voorstellen dat Men boos wordt. Maar dat valt dus nog wel mee.
Hulde!quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
Door het ultieme verraad te plegen, ga ik morgen dik scoren in de krant.
Dat was smakelijke TV ja.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lijkt me wel garpig, Koos die als een Willibrord Frequin naar zo'n bedrijf gaat.
De volgende keer dat je die kroeg inkomt krijg je stompen op je bek.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
"Van onze Harderwijkse redactie"quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:27 schreef Euribob het volgende:
Het is wel een schandaal á la Watergate mag ik hopen?
"Schrikbewind in het Dolfinarium"?quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik heb een jaar lang off the record lopen ouwehoeren met mensen die bij een zeker bedrijf werken. In de kroeg, op straat, tijdens verjaardagen. En al die info gebruik ik om een bepaald beeld te schetsen van het betreffende concern.
En nu is er een goede kans dat dat verhaal morgen prominent gaat in zo'n 15 kranten.
Geen weldenkend mens die met mij in een donkere kast kruipt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Iets te makkelijk op de kast te jagen. Maar wellicht krijg jij hem er makkelijk uit
Via FB willen kranten en bladen vaak wat meer artikelen gratis kwijt. Al volg ik daar toch voornamelijk media waar ik toch al voor betaal of die gratis zijnquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb een vast rondje langs volkskrant.nl, nu.nl en tweakers.net. Dus ik doe dat eigenlijk ook.
Bovenop de kast is het veelal nog redelijk licht.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen weldenkend mens die met mij in een donkere kast kruipt.
Ga nu niet doen alsof je een professionele journalist bent, heikneuter.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/208(...)ent-een-visboer.htmlquote:"Jij bent een visboer", "Uw moeder is een hamster" en "Jij bent een imbeciel": geen teksten die je verwacht bij een raadsvergadering. Toch kwamen de beledigingen eergisteren voorbij in de Antwerpse gemeenteraad.
De teksten verschenen op een beeldscherm wanneer raadsleden hun spreektijd overschreden. Het was een ludieke actie van burgemeester Bart De Wever om te zorgen dat raadsleden zich aan hun spreektijd houden.
Een van die drie lijkt iets anders dan de restquote:Op woensdag 24 februari 2016 16:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/208(...)ent-een-visboer.html
POL SC-stijl vergaderen.
Ja, als Antwerpse visboer ben je nu mooi klaar.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een van die drie lijkt iets anders dan de rest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |